PDA

Volledige versie bekijken : Harde schijf in Xbox360

Sk8erMatty
7 december 2006, 20:02
Waarvoor is die harde schijf eigenlijk nuttig? Ik vroeg dit vandaag ook in Game Mania en die zei me "voor online te gaan" ??? Is dit waar ?

Naughty dog
7 december 2006, 20:04
Downloads(dus online gaan), savegames,...

Das gewoon een must-have ;)

devil
7 december 2006, 20:08
idd dat ken je niet mss dat slaat je save games op .
en je ken er muziek en filmpkes op zeten.
ook de demos die je kan downloaden .

Sk8erMatty
7 december 2006, 20:30
oké, dus tis eigenlijk wel de moeite om die te kopen dan:)
thx for the reply's you guys :d

Sk8erMatty
7 december 2006, 21:34
aangezien deze toch mijne thread is =p, zou'k nog een vraagske willen stellen ^^
ik was vandaag in de Fnac om te gaan kijken voor een hdtv en ik zag daar een 19" samsung staan (tis maar voor op m'n kamer, dus groot hoeft da nie te zijn :p) en daar stond er bij dat ie een resolutie had van 1400 x 900 .. is dit een normale resolutie ? dit is iets tussen HD en Full HD of hoe zit dit precies ? :) ook had deze tv geen component of composiet of kweetnie just wat het is =p alleen maar dvi ingang, gaat er veel kwaliteit weg dan, als je maar op dvi speelt en niet op echte composiet of component dinge ?

vinteg
7 december 2006, 23:28
aangezien deze toch mijne thread is =p, zou'k nog een vraagske willen stellen ^^
ik was vandaag in de Fnac om te gaan kijken voor een hdtv en ik zag daar een 19" samsung staan (tis maar voor op m'n kamer, dus groot hoeft da nie te zijn :p) en daar stond er bij dat ie een resolutie had van 1400 x 900 .. is dit een normale resolutie ? dit is iets tussen HD en Full HD of hoe zit dit precies ? :) ook had deze tv geen component of composiet of kweetnie just wat het is =p alleen maar dvi ingang, gaat er veel kwaliteit weg dan, als je maar op dvi speelt en niet op echte composiet of component dinge ?

lol. HD-TV= een standaard. HDTV=/=LCD of plasma he. anyway hetgeen gij zien staan hebt is een gewoon pc monitoreke en ja ge kunt daar u xbox aanhangen mits aankoop van HD-VGA kabel merja... de kleinste tv me officiele HD resolutie van 720P da ik al gezien heb is een 23"ke van samsung...

Sk8erMatty
8 december 2006, 08:53
ah ja ok, merci ;), 'k zal dan gaan voor de volgende die der ook stond van 27"
hier heb je een link ('s wel site van vandeborre, maarjah :p)
http://www.vandenborre.be/ECOM/app/ECOM.vdb?Np=KqqaM29be6I3Vh6ab6qaNidoM69n

wat is het verschil eigenlijk tussen de S71 en de R71 van Samsung ? Het design ?