PDA

Volledige versie bekijken : WWE Smackdown VS Raw

fixer187
29 november 2006, 15:44
De game is al een paar weken uit maar gisteren besloot ik toch om de game te kopen.
Na de zovele slechte wrestling games op de Xbox is het uiteindelijk zover. Dit kwam mede doordat

a) een slechte developper die geen verstand wist van gameplay en wrestling
b) THQ besliste om elke console een ander ontwikkelings team te laten werken

Dit resulteerde dat het meest ervaren team op de ps2 steeds goede games maakte, op de cube viel het nog mee omdat deze al wat ook ergvaring hadden op de N64. Maar xbox viel uit de boot met het veel belovende Wrestlemania 22 wat op een sisser afliep.

Ik heh de game dus gisteren gestart en begon dus mijn custom superstar te maken. Ik vond dit ook altijd zo leuk in de vorige ps2 games, het ontwerpen van je personage. Dit jaar hebben ze er terug zowat oneindig veel opties in gestoken dat je uren zoet bent.
Ik vergelijk het als Forza, daar heb ik ook meer uren versleten aan het ontwerepn van de wagens dan het spelen zelf. Alle toevoegingen gebeuren in layers.

Nu kan je zelf je intro waarmee je superstar opkomt customizen, zoals verschillende camera, vuurwerk, moves, muziek, effecten, enz.
5 uur later was ik eindelijk klaar om te spelen. Het grappeling systeem is onder handen genomen, met name dat je nu met de linkerstick moet gebruiken wat dan meer opties toelaat.

Voor wrestling fans is dit echt de beste uit de reeks imo en zeker niet twijfelen, kopen die shit :cool:

madior
29 november 2006, 16:01
inderdaad, prachtig spel (en als je vragen hebt, kheb hem al uitgespeeld :d)

btw fixer, wat zijn je CAWs finishers? bij mij de flipping bottom (de finisher van burchill) en die finisher van finlay, irish cross

tijgerke
29 november 2006, 19:23
'k had het bijna uitgespeeld op ps2.. maar sinds vandaag een 360 gekocht dus beginnen we opnieuw hé :)

'k volg de wwe games sinds de 1ste smackdown vs raw (2005 dus)... en ze zijn er alsmaar beter op geworden

maar SvsR2007 op ps2 zit vol fouten die er in de 360-versie niet zitten.. maakt het dus eens zo leuk om te spelen :)

madior
29 november 2006, 19:27
ik heb ze allemaal sinds wwF smackdown! 1 :D
zijn prachtige spellen, en nog leuker als je de WWE zelf volgt

fixer187
30 november 2006, 02:46
Heb ze allemaal sinds de allereerste wrestling game van THQ op de N64...bahalve de laatste op de ps2. Did I win now?

Ik weet de namen niet echt van de finishers,voor mijn eerste char. heb ik en heavyweight gekozen met als finishers ne DDT en een pilediver waar ge de tegenstander op je rug neemt.

Het enigste minpunt vind ik wel de veel voorkomende loadingscreens.

tijgerke
30 november 2006, 10:35
fixer: speel het dan zeker nooit op psp :)
daar zit je makkelijk 2-3 min op een loadscreen te staren, terwijl het bij de 360 nog vrij snel gaat (imo)

charizard
30 november 2006, 20:08
Geen slecht spel maar geen om dik 60 euro aan te verspillen. Nuja, dat is Viva Pinata ofzo ook niet echt :p

fixer187
30 november 2006, 20:31
fixer: speel het dan zeker nooit op psp :)
daar zit je makkelijk 2-3 min op een loadscreen te staren, terwijl het bij de 360 nog vrij snel gaat (imo)

ik speel gewoon nooit op een psp :p

TatuObsessed
30 november 2006, 20:35
heb het ook gekocht, vind het wel knap
maar kan niet vergelijken, heb recentelijk nog geen andere wrestling game gekocht
wat ik me wel afvraag is hoe je iemand sleept als hij op de grond ligt (bv tegen de ropes, en jij wil hem pinnen)

madior
30 november 2006, 20:50
je blijft A vasthouden en dan slepen dacht ik, moeilijk te zeggen als je niet speelt (of lees gewoon de handleiding...)

tijgerke
30 november 2006, 20:58
rechtse analoge stick inhouden en bewegen naar waar je je tegenstander wil slepen...

dacht ik :unsure:

madior
30 november 2006, 21:02
dang, jebt gelijk, handleiding p28 :p

TatuObsessed
30 november 2006, 22:32
(of lees gewoon de handleiding...)
hand...lei....ding :unsure:

Vasiel
1 december 2006, 17:01
rechtse analoge stick inhouden en bewegen naar waar je je tegenstander wil slepen...

dacht ik :unsure:

Aah tijgerke heeft een xbox 360 gekocht :niceone:

tijgerke
7 december 2006, 02:01
toch een vraagje over de GM mode... (de 2006 versie was iets eenvoudiger :p)

als ik John Cena vs Edge wil doen voor de WWE Title (Cena als champ) krijg ik:
"The Superstar booked in this match is not in contention for the title. Please book a Superstar that is contention for a title."

maar als ik bv Mick Foley kies kan ik de match wel booken?
(het is mijn 1ste raw show sinds ik GM ben geworden... en ik heb nog een womens title / intercontinental & world tag title match klaarstaan die zonder problemen aanvaard werden?)

madior
7 december 2006, 16:36
dit is omdat de reputation van de contender niet hoog genoeg is (denk ik)
laat hem een paar weken een paar matches winnen (ladder, tlc, HIAC,...) en hij zal wel al een hogere reputation hebben

=> nog een simpel truukje om de GM mode achievements te halen, inclusief trophy en unlimited caw points. Ga in GM mode met 2 spelers, bij de draft zorg je dat de ene speler geen superstars heeft en geef jouw brand dan de top 8 met hoogste reputation (een contract voor een jaar). daarna kan je de 2e controller uitschakelen. Bij opties zet je injuries en iets van happiness op 'off' en neem je een balanced match card. daarna wals je door de shows zonder iets te doen, en na een half uurtje ben je klaar :)

tijgerke
7 december 2006, 17:35
zo deed ik het op ps2 ook :)
...nu nog een 2de controller :p