PDA

Volledige versie bekijken : Wat betaal je tegenwoordig voor een Xbox 360?!

molog
27 november 2006, 16:20
Ik zit dus met een redelijk groot dilemma, volgende week vrijdag is de Nintendo WII in het land en die ga ik mij zeker wel halen :p
Maar naarmate ik die Trailers zie van de Xbox 360 game Gears of war begint mijn hartje sneller te kloppen! :)
Dus mijn vraag is wat betaal je nu eigenlijk voor een Xbox 360? zou ik nog even wachten met hem te kopen of niet? Dus kan iemand mij zeggen wat de exacte prijs van de xbox 360 is :p :help:
Thx

Magikdekay
27 november 2006, 16:36
444€ voor gears of war pakket dacht ik. Dan heb je premium pack. Pes6 packetjes hebde oek, ge moet mor is int folderke gn zien. Koop u eerst nen xbox360 en achteraf kan je nog ne wii kopen mss, kzou zoiets eerder afwachten, zoveel goede games zijn er nu ook weer niet voor dee wii.

Bellerophon
27 november 2006, 16:38
Bij Mediamarkt heb je ook een X-Box 360 pakket met 3 games voor 444€

Met PGR3, PDZ & Kameo. GoW kan je dan voor € 51 er nog bovenop kopen.

tanktic
27 november 2006, 16:40
d8 dat de oude packs zoals saints row pack enzo al gedaald waren in gamemania naar 416€ ofzo kan me wel vergissen

hummel
27 november 2006, 16:44
429 met gow erbij ja

I~MushrooM
27 november 2006, 16:46
Wii is te duur voor wat het is. Het heeft lichtjes betere specs dan de huidige xbox. Maja tis te zien wa je graag speelt zeker..

hummel
27 november 2006, 17:13
we zullen zien wat die WII gaat geven
misschien dat er toch nog games op uitkomen wat geweldig spelen met die controller
als het allemaal goed meevalt is het wel een mooie 2e console

ll cool j
27 november 2006, 17:40
415 met gears of war in de game mania:doc: heb ne premium weest kopen en die gast zei het da de pes 6 en gears of war bundel alle twee 415 euro waren de premium zelf 375 ;) dacht eigenlijk ook dat meer was aangezien het in andere winkels toch minstens 430 is vo zo ne bundel.

Yasutoko
27 november 2006, 17:43
Hoeveel betaal je dan nog gewoon voor een gewoon pack?? Same prices als innet begin?? :)

En, met de komende kerst periode, gaan de prijzen dan dalen?

Yasutoko
27 november 2006, 17:49
En ben je met'n 64mb mem card iets als je de core koopt??

Sorry dat'k mn bovenste hier niet edit maar ik krijg telkens page error als ik bij die edit knop daar druk, maar hier niet meer .. Damn .. :p

d.C.
27 november 2006, 18:23

Sorry dat'k mn bovenste hier niet edit maar ik krijg telkens page error als ik bij die edit knop daar druk, maar hier niet meer .. Damn .. :p

Bwa, je kan best gewoon ineens voor de Premium gaan. Je kan in het begin wel een memcard kopen, maar na een verloop van tijd ga je merken dat het te weinig is en misschien een HD kopen, die weer 100 euro kost. Core + HD = de prijs van een premium, maar bij de premium heb je wel een wireless controller, HD kabel, netwerkkabel, etc.

Yasutoko
27 november 2006, 18:27
Dat is ook mn plan... Tis maar voor eigenlijk een select aantal games op dit moment & ik ga me enkel bezig houden atm met Gears of War & Dead Rising dusjah... :)

De wireless hoeft niet sinds er al zoveel wireless hier thuis gebeurd dat soms de wireless in het hele huis plat ligt ( dus muis niet meer werken, toetsenbord, netwerk ) .. :p

De HD kabel heb'k ook nog niet nodig sinds we hier geen LCD tv hebben, en de remote ook niet sinds we een dvd recorder hebben... :)
En mss wel die headset, maarjah.. :p, ik ga nog niet direct live'n :p

PietO
27 november 2006, 19:15
die remote krijg je niet meer bij het premium pakket hoor , da was bij de launch van de x360 , en die hd-kabel is toch niet erg ? Mss koop je in de toekomst wel een hd-scherm omdat je ziet dat de x360 al op ene sdtv zalige gfx brengt en nog een stapje verder wil gaan :o En die wireless shit , wel ik heb hier ook veel draadloos en kheb nog nooooois probs gehad met m'n muis en toetsenbord en x360-controller enzovoort ... Ga mss eens bij een vriend die de x360 al heeft en laat hem jou overuigen :p

Yasutoko
27 november 2006, 20:49
Mjah hier heb'k da tamelijk wa voor, daarom dat'k terug wired ben gegaan!

En er is niemand die ik ken met'n X360 eigenlijk... :p

ll cool j
27 november 2006, 21:08

kost zeker nog 299 en gast in game mania zei et zelf toen dak er over begon van ja daar zijdde eiglik toch niks mee en webbe da zelf ni binnen want niemand vraagt erachtr dusja zeker ni doen ne core kopen beter die 75 euro meer voor de premium en hebt dan ne headset enz, apart bijkopen al die dingen zal wel wa meer dan die 75 euro kosten ;)

Yasutoko
27 november 2006, 22:26
Premium kost 75€ meer dan de core??

-Ex!Tjen-
27 november 2006, 22:32
€76 om precies te zijn :p

ToNiC
27 november 2006, 23:49
Je kan misschien ook een 2e hands systeem kopen, hier op het forum zijn er wel regelmatig die hun 360 verkopen. Scheelt een stuk id prijs of aantal games dat je erbij krijgt en je kan het misschien eerst gaan testen. Blijft wel 2e hands natuurlijk en ik doe de mijne in elk geval niet weg ;)

Yasutoko
28 november 2006, 12:48
Dusss.. Premium is gedaald dan in prijs?? :unsure:

Creep
28 november 2006, 12:58
375 als ge goed zoekt

Bellerophon
28 november 2006, 12:59
Goed zoeken, rofl

Gewoon naar de Mediamarkt gaan.

Yasutoko
28 november 2006, 13:01
Is dat in'n GM??

Of ergens anders??

Magikdekay
28 november 2006, 15:46
Idd gewoon mediamarkt gaan ;) .

I~MushrooM
28 november 2006, 15:58
Binnen een halfjaartje zal er ook wel een pricedrop komen

Decay
28 november 2006, 16:02
Of na nieuwjaar :)

Bellerophon
28 november 2006, 16:03
GM zijn bandieten alles is overpriced die zien mij niet meer!

Ooit eens een zoon naartoe sturen met ditto bommen gordel, Allah Akhbar!