PDA

Volledige versie bekijken : Xbox360 wireless racing wheel

TatuObsessed
25 november 2006, 15:17
net dit ding gaan halen voor zo'n 129.99€
ik heb al ervaring met stuurtjes en ik ben daar nooit zo tevreden over, het ligt me gewoon niet
nu dit staat toch wel bovenaan men lijstje voor suckers hoor
ik kreeg er de game PGR3 bij, wat ik ook al had :ironic:
sluit het allemaal aan, zet het goed en wat krijg je voor een raceervaring, noppes
ik probeer eens te kijken of je iets geavanceerder kunt aanpassen zoals hoeveel het stuurtje tegenwerkt (want als ik er nu nog maar een duwtje tegen geef gaat hij al volledig naar opzij, maw het is imo een stuk brol plastiek
kan iemand mij eens zeggen of ik het ergens kan gaan aanpassen hoe het stuurtje speelt of zet ik weer met een zoveelste miskoop :sop:

hummel
25 november 2006, 15:27
normaal is dit toch een goed stuur zo heb ik toch gelezen in reviews
ge zijt nie zo voor van die sturen zegt ge en toch koopt ge da ?

TatuObsessed
25 november 2006, 15:38
ik zei slechte ervaring gehad met dat Logitch GT3 stuurtje
was van gedacht dat dit toch iets beter zou zijn
nuja bij dat GT3 stuurtje had je toch geen hinderlijk geschuif van die pedalen, bij dit stuurtje irriteer ik me meer op gameplay gebied
maar dit moet toch kunnen worden verholpen niet?

maar ik zie nergens dat je geavanceerde settings kunt aanpassen ingame

madior
25 november 2006, 16:08
ik was van plan om dit voor sinterklaas te vragen (ja, de lieve sint komt hier nog :p) hij krijgt overal goede reviews, maar ik heb gelezen dat het idd niet perfect werkt met PGR3
EDIT: zou het mogelijk zijn om eens een paar fotos te nemen van dat stuur, er zijn er namelijk weinig te vinden op internet (bvb van de ondekant van dat stuur)
en is het mogelijk om het deftig te gebruiken op je schoot of moet je het echt op een tafel zetten

dewildejan75
25 november 2006, 16:18
Heb ge die nieuwe PGR3 al in uw xbox gestoken daar staan die drivers op voor ff(force feedback).

TatuObsessed
25 november 2006, 18:14
jaja tis de nieuwe PGR3 die erbij zat dusja, nen andere zal er ni zijn he
en het stuur is ongelofelijk handig om om je schoot te zetten
ikzelf gebruik dat intrument om je stuur op een tafel vast te zetten ook om wat meer stabiliteit te hebben
kzeg het qua prakticaliteit geen klagen ik vind alleen dat het veel te simpel draait that's it

kiewitcity
25 november 2006, 18:19
stond in de revieuws dat het stuur zeer los is en die pgr 3 is speciaal aangepast om bij dat stuur te spelen...... koop nooit meer v die rommel ook alleen maar slechte ervaringen mee gehad.

madior
25 november 2006, 18:20
mijn vriend heeft voor zijn xbox (niet 360) een goedkoop logitech stuurtjen en telkens ik daarmee speel moet ik het met 1 hand op men schoot houden anders vliegt het in de lucht :d
hij heeft er ook niet echt aangepaste games voor (driver, midnight club...)

en wat vind jij persoonlijk beter: spelen op een 23" HDTV maar zonder op een tafel te zetten OF op een 17" monitor maar dan wel vastgezet (kheb al een VGA kabel)

en dan nog 1 vraagje: heb je Forza? zo ja, zou je plz eens kunnen testen of hij werkt op de 360 met dat stuur?

M0rdresh
25 november 2006, 20:19
Dit stuur krijgt zeer goede reviews en schijnt van topkwaliteit te zijn, het laat alle andere beschikbare joysticks ver achter zich.
Voor mij komt deze joytick pas tot zijn recht met Forza 2 waar het in principe voor ontworpen is. Ik heb nochtans gelezen dat het zeer goed werkt met PGR ALS je niet op batterijen, dus met force feedback werkt.
Je gebruikt toch de meegeleverde PGR hé ?

fixer187
25 november 2006, 20:53
de meegeleverde PGr3 is dus 1 met een update voor de force feedback. de originele ondersteunt dit niet.

Het zal pas bij Forza 2 te goede komen. Een stuur is imo niet gemaakt om op een tafeltje of je schoot te plaatsen.

I weet in ieder geval dat het in een playseat tot zijn recht komt :)

Microsoft's wireless peripherals, but it's also a bit of a misnomer. This steering wheel is not entirely wireless. It functions like a wireless controller in that it doesn't plug into your console, sure, that makes it wireless. But A) it does require wires to plug in the foot pedals, and B) if you want the full sensory experience rumble and force feedback experience, another wire plugs the system in to a wall socket. So, it really should be called the "Mostly" Wireless Racing Wheel. I also admit I'd make a lousy marketing executive.

Olivier_Twister
26 november 2006, 15:46
deze morgend het stuurtje eens grondig getest.
mijn bevindingen:

ik heb dus direct met pgr3 begonnen die er bij zat.
het stuur is direct, dus er zijn geen vertragingen, de ff is zeer goed vind ik,maar in de buurt van dpf komt het niet.
maar ik heb wel een paar vragen waar ik met zit.
ik het gevoel dat er iets mis is met mijn stuur.
wanneer ik naar links draai en dan terug naar het midden ga blijft het stuur wanneer ik tegen het midden ben zo een beetje haperen, zo gevoel van vastzitten en het heeft ook zo een raar geluid.
ook wanneer ik van links naar rechts draai maakt het stuur een krak.
nog een minpunt is dat er veel geruis is wanneer ik de headset erinsteek. dit verbeterd wanneer ik die headset van halo2 gebruik.

dus voorlopig heb ik een dubbel gevoel want ik weet niet of het nu normaal is of niet.
en zoja dan heeft het stuur kinderziektes en raad ik aan om nog te wachten met kopen

hummel
26 november 2006, 16:19
en wa is dfp ?

Olivier_Twister
26 november 2006, 16:54
driving force pro

ik heb dit gekocht bij game mania.
weten jullie soms of hun service met zulke producten goed is en of ze ook direct een ander mee naar huis nemen

TatuObsessed
26 november 2006, 20:25
ah ok de reden waarom het dus zo simpel ging was omdat ik ni wist dat het enkel werkte door de batterijtjes
en ik had die adapter niet ingestoken :ironic:

Rubenowns
26 november 2006, 23:20
heb het stuur ook en PSP dat gekrak heb ik ook gellukig dat ik lees dat iemand anders het ook heeft. Het stuur zelf is het beste wat ik ooit gehad heb force feedback ownt bij PGR3 toch bij testdrive vind ik het minder 1 tip zet het vast op je tafel met dat systeem dat je erbij hebt gekregen en alle probs zijn van de baan. hou van je autos en racen koop dit stuur overpriced is het niet :)

M0rdresh
27 november 2006, 13:36
Heeft iemand ervaringen met dit stuur van op de schoot en niet op een tafel gemonteerd ?

hummel
27 november 2006, 14:47
mijne tv staat nie nu bepaalt recht voor een tafel ;)

Olivier_Twister
27 november 2006, 17:55
heb het stuur ook en PSP dat gekrak heb ik ook gellukig dat ik lees dat iemand anders het ook heeft. Het stuur zelf is het beste wat ik ooit gehad heb force feedback ownt bij PGR3 toch bij testdrive vind ik het minder 1 tip zet het vast op je tafel met dat systeem dat je erbij hebt gekregen en alle probs zijn van de baan. hou van je autos en racen koop dit stuur overpriced is het niet :)

maar heb jij bij pgr3 ook zo het gevoel als je dus bv naar links of rechts draai met je stuur en dan erug naar het midden komt en je bent bijna aan het midden dat hij zo wat blijft vasthangen. heb dit als ik de forcefeedback volledig benut dus met de stekker in het stopcantact.

zeg nog iemand problemen met zoveel geruis op de headset wanneer je die aansluit op het stuur

demaarten
30 november 2006, 15:11
Jullie opmerkingen doen mij serieus twijfelen of ik dit wel wil kopen....
het stomme is dat je dat nergens kan testen hé, het is kopen en testen...

PSP, jij woont vrij dicht in de buurt van mij. Kan ik het eventueel eens komen testrijden? want 130 euro smijt je toch liever niet zo maar buiten....

Vraeck
30 november 2006, 18:00
heb het gekocht, het is super als je het koopt voor PGR3 en de toekomstige games, want de force feedback en besturing is gewoon perfect. Koop het niet als je er enkel oude (waar nog geen force feedback drivers voor zijn) titels wilt mee spelen. Btw het staat 109 euro in de makro ;-)

madior
1 december 2006, 20:36
ook net gekocht, ik suck terug in PGR3:) maar wel zeer leuk stuur