PDA

Volledige versie bekijken : Naast de Xbox ook nog andere consoles?

Nijntje
20 november 2006, 13:15
Om het forum een beetje extra leven in te blazen en het natuurlijk altijd leuk is om weten:

kopen jullie nog een extra console naast je Xbox360?

hummel
20 november 2006, 13:42
ben altijd al een fan geweest van ps voor games gelijk jack and dexter enz ;)
die vind ge nie terug op xbox dus ik zal zeker een ps3 kopen, niet bij de launch want 600 euro kan ik echt nie geven aan een console, is net iets teveel van het goede, alhoewel het nu al begint te kriebelen met de launch in Japen enz ;)

Bellerophon
20 november 2006, 13:47
PS3 noch Wii komen er voorlopig niet in. Beide hebben nog niks bewezen en de PS3 is momenteel belachelijk duur. Dus die moet zeker in prijs halveren eer ik hem overweeg.

CP-RB2H
20 november 2006, 13:51
ik koop misschien de wii nog wel, maar dat is nog niet voor dit jaar.

R3v3n4nt
20 november 2006, 15:53
daar ik eerder een gamefreak ben,zal ik naar alle waarschijnlijkheid,beide toestellen wel bijkopen:niceone:alhoewel ik mijn twijfels wel heb voor de Wii...,maar ondertussen amuseer ik me wel rot op m'n X360 en nu vooral met gears of war:niceone:

d.C.
20 november 2006, 16:41
Ik was eerst van plan de Wii nog te kopen, maar heb uiteindelijk besloten om het maar niet te doen. Het geld dat ik in die console zou steken kan ik evengoed gebruiken om extra games voor m'n 360 te kopen.

PS3 koop ik zeker niet. Te weinig exclusives die me aanspreken (de andere kan ik natuurlijk kopen voor 360). De Wii is in dat geval veel interessanter; ook omdat de manier van spelen totaal anders is (en meer accessible voor bv. vrienden)

I~MushrooM
20 november 2006, 16:45
Voorlopig nog niets gezien dat me boeide qua launchgames dan op 1 van die consoles maar zal ooit wss nog wel een ps3 kopen

H_ans
20 november 2006, 17:23
Zeker en vast geen Wii, veel te duur voor wat het is.
Geen DVD speler, geen mogelijkheid om internetkabel er in te steken zonder een adapter te kopen die 30 euro kost, ook nog een componentkabel apart moeten kopen van 30 euro (beeld schijnt pakken beter te zijn). Met die opties (die er in de 360 zo al inzitten) kom je aan 310 euro uit, wat al meer is dan een core, waar stukken betere hardware inzit. Mss binnen een jaartje 2dehands ofzo, Zelda: TP koop ik al op GC, Red steel is ronduit slecht en Metroid kan nog wel effe duren.

PS3 ga ik mss wel kopen, voor de blue-ray speler dan en Gran turismo/Final Fantasy. Ik twijfel nog tussen dit en de HDDVD add-on voor de 360. Eer die HD/blue ray DVD's hier hier ingeburgerd zijn zitten we toch weer een jaar verder dus ik zie nog wel.

NeoCracer
20 november 2006, 17:28
Zeker en vast nog een nintendo wii :)

@ H_ans
DVD speler...Wie heeft dit nu nog niet. Dan gebruik ik mijn 360 of aparte DVD speler wel.
internet kabel -> veel mensen hebben al wireless internet.

Microsoft heeft ook zo van die dingen hoor. zoals de wireless interner adaptor die van MS moet zijn.(=€70)
ook de component kabel van MS (=€25)
en ja beter hardware is wel waar :d
Maar de wii heeft die prachtige controller dat echt innoverend is !
dit wil nu niet zeggen dat ik tegen 360 ben hé :)

Olivier_Twister
20 november 2006, 18:11
ik koop mij de wii enkel al voor voor zelda en mario en metroid.
en de ps3 voor gt, metal gear enz..

en de xbox360 die heb ik al lol

PaLaDiN
20 november 2006, 18:44
Wii komt zeker in huis, PS3 ALS er echt een paar killer games zijn.
FFXIII is al leuk maar bon 1 game is echt niet echt een reden voor zo een hoge prijs.

maximus3678
20 november 2006, 23:10
Misschien een PS3 als de prijs is gezakt en er voldoende exclusieve games zijn.Het kan dus ook best zijn dat er zelfs nooit een PS3 in huis zal komen.
Met de X360 exclusives alleen ben ik al zéér tevreden maar daar hebben we maar een overzicht van voor de komende 2 jaar.
Ik denk wel dat Microsoft hun game aanbod zal blijven versterken en dat er bijna geen plaats zal zijn voor een 2de console.(altans voor mij)
De Wii is voorlopig geen optie.....ik heb nog een pak retro consoles,de controller is niet mijn ding en er is niet 1 game die mijn interesse kan opwekken.

Mike Ty$on
21 november 2006, 00:04
yep ik heb voorlopig ook genoeg aan één console... teveel vette games voor de 360 opt moment :crazy: