PDA

Volledige versie bekijken : Microsoft Windows XP Professional SP2 Nederlands RETAIL

XTRATEC
19 november 2006, 15:21
Hallo,

Een kennis van mij heeft een bedrijf en die zijn onlangs van Windows 2000 Pro overgestapt op Windows XP Pro, maar er schiet 1 Retail doos over.

Dus je koopt:
Microsoft Windows XP Professional SP2 geïntegreerd Nederlandstalig in originele ongeopende doos.

Ik heb er jammer genoeg geen factuur van, omdat deze ingeboekt is in de kosten van het desbetreffende bedrijf.

Winkelprijs: €410 (tones)
Vraagprijs: €200 (onder bieden mag, maar ik geef geen zekerheid dat ik op het bod inga)

Af te halen in Wetteren of levering in een straal van +- 25km, post kan ook op kosten en risico van de koper (dit verzend ik liever aangetekend dus hou rekening met de kosten die eraan verbonden zijn).

Good to know:
Dit betreft een retail versie en mag dus doorverkocht worden, zelfs na een eenmalige installatie mag een retail versie nog 1 keer doorverkocht worden, dit is dus wat retail onderscheidt van OEM.

krisse5844
19 november 2006, 15:58
Zit er daar en bon voor vista bij ?

vanic
19 november 2006, 16:15
Good to know:
zelfs na een eenmalige installatie mag een retail versie nog 1 keer doorverkocht worden, dit is dus wat retail onderscheidt van OEM.

dit klopt niet hoor... het enige wat een Retail van een OEM onderscheidt is...
dat je inderdaad de licentie mag meenemen naar je volgende pc enz. ... terwijl een OEM altijd bij dezelfde pc moet blijven... ( pc kapot is licentie gedaan)

een retail versie mag ook slechts op 1 pc tegelijk worden geïnstalleerd...

XTRATEC
19 november 2006, 16:40
dit klopt niet hoor... het enige wat een Retail van een OEM onderscheidt is...
dat je inderdaad de licentie mag meenemen naar je volgende pc enz. ... terwijl een OEM altijd bij dezelfde pc moet blijven... ( pc kapot is licentie gedaan)

een retail versie mag ook slechts op 1 pc tegelijk worden geïnstalleerd...

Correct! De voorwaarde voor doorverkoop is dat deze licentie op geen enkele computer meer geïnstalleerd staat! Sorry voor de verwarring!

XTRATEC
19 november 2006, 16:41
Zit er daar en bon voor vista bij ?

Neen, anders hield ik 'm voor mezelf :)

krisse5844
19 november 2006, 17:22
En kan je die later nog aanvragen... Want nu wordt er toch steeds bij aankoop van xp een vermelding gedaan dat je dezelfde vista krijgt met dezelfde capaciteiten als uw huidige windows...

Zou het spijtig vinden om nu 200 € te geven aan wat iets binnekort weer niet up to date is ...

vanic
19 november 2006, 17:32
En kan je die later nog aanvragen... Want nu wordt er toch steeds bij aankoop van xp een vermelding gedaan dat je dezelfde vista krijgt met dezelfde capaciteiten als uw huidige windows...

Zou het spijtig vinden om nu 200 € te geven aan wat iets binnekort weer niet up to date is ...

volgens mij enkel maar via de fabrikanten... ( dus OEM versie)
http://www.microsoft.com/netherlands/windowsvista/getready/expressupgrade.mspx

dit hier betreft een Retail versie... denk niet dat je ook deze voorwaarden krijgt

'k denk dat men die upgrade geeft( gaf) ... omdat men anders vreest dat de pc verkoop zal "stilvallen" ... en iedereen zal wachten wachten om een pc te kopen...

een retail versie koop je wanneer je zelf wilt

XTRATEC
19 november 2006, 20:54
UPDATE: directe meeneemprijs €150
minimumprijs: €100

XTRATEC
20 november 2006, 15:07
up..........

XTRATEC
20 november 2006, 20:49
niemand interesse?

€125 meeneemprijs
€75 beginprijs

krisse5844
20 november 2006, 23:26
Ik bied de meeneemprijs dan 125 € !

Pm maar voor details , rekeningnummer enzo !

Op woorwaarde dat ie volledig is zoals aankoop in de winkel => alles inclu , doos , ongebruikte key !!! , enz ...

paraDOTbe
21 november 2006, 09:13
gvd hé :wtf: weer te laat... :cry: