PDA

Volledige versie bekijken : Dark messiah + ongeopende bonus disc + Steam account

madjuh69
18 november 2006, 10:53
Ik verkoop mijn steam account.
Heb die al meer dan 2 jaar, maar ik gebruik die bijna nooit, dus doe ik ze eindelijk weg.

Volgende games staan er op : http://users.pandora.be/avenger/steamgames.jpg

je krijgt er ook dark messiah + ongeopende bonus disc bij (2 dvds) omdat deze aan de account hangt.

verzendingskosten zijn voor de koper.

minimumbod : 25€

ik behoud mij het recht niet te verkopen als de prijs niet interessant genoeg is etc...

madjuh69
18 november 2006, 19:36
bumpage

Trebby
18 november 2006, 19:42
startbod: 15€

edito: tis daarom ook een startbod he :s

madjuh69
18 november 2006, 19:44
er staat minimumbod 25

dark messiah alleen al kost 50€ nieuw.
uw bod wordt genegeerd

Pinkybob
18 november 2006, 20:14
25 Pleuros.

BDP
19 november 2006, 02:30
Geen enkel van de games uit de list is installed. Hoe weten we of deze al dan niet werken, hoe zit het met de keys, eventueel accounts/games gebanned etc etc?

30€ onder voorbehoud tot antwoord op bovenstaande vragen.

Mvg.

madjuh69
19 november 2006, 11:50
Geen enkel van de games uit de list is installed. Hoe weten we of deze al dan niet werken, hoe zit het met de keys, eventueel accounts/games gebanned etc etc?

30€ onder voorbehoud tot antwoord op bovenstaande vragen.

Mvg.

voor zover ik weet zijn alleen games die in "my games" list staan installable en behoren die dus tot uw account. als ge extra games wil moet ge eerst betalen en dan pas verschijnen die in uw "my games" list.

wrom denkt ge dat er geen een installed is ? --> zoals ik zei : ik gebruik da bijna nooit
banned ? --> ik doe ni mee aan cheaten, das iet voor mensen da ni goe genoeg zijn in iets

anyway :
http://users.pandora.be/avenger/steamgamespaused.jpg
http://users.pandora.be/avenger/steamgamesdling.jpg

stewie4ever
19 november 2006, 13:43
Wat is de naam van u steam account ?

madjuh69
19 november 2006, 13:46
Wat is de naam van u steam account ?

waarom is da van belang ?

Bubba
19 november 2006, 13:47
waarom is da van belang ?

Om na te gaan dat u account nergens geband is ofzo.

Het klopt trouwens ook niet hoor, dat je eerst een spel moet kopen vooraleer het in je "my games" lijst komt.
Half life 2 staat ook tussen "my games" maar als ik het wil installere krijg ik "purchase now" omdat mijn account enkel counterstrike source betaald.

RSSD
29 november 2006, 16:51
Rechtzetting verkoop lege account...
Foutje van ons terwege, mijn excuses.

Pinkybob
29 november 2006, 17:43
Nog te koop ?

madjuh69
29 november 2006, 17:50
yep, blijkbaar wel :P

candycrash
29 november 2006, 18:18
Om na te gaan dat u account nergens geband is ofzo.

Het klopt trouwens ook niet hoor, dat je eerst een spel moet kopen vooraleer het in je "my games" lijst komt.
Half life 2 staat ook tussen "my games" maar als ik het wil installere krijg ik "purchase now" omdat mijn account enkel counterstrike source betaald.

als hij na bv formatje steam er weer opzet en zijn user name gebruikt dan ziet dat er idd zouit als op de screen

kwil wel zeggen dat wie het koop zeker de username en pass moet meekrijgen anders zijn de games niet te gebruiken

verder na de koop niet vergeten het mailadres te veranderen

madjuh69
4 december 2006, 10:18
bumpage !

biedingen kloppen niet echt meer denk ik, aangezien de topic eventjes closed was ...
minimumbod is daarom terug 25€ !

Pinkybob
4 december 2006, 14:43
Mijn bod geld nog steeds.

madjuh69
4 december 2006, 15:07
Mijn bod geld nog steeds.

genoteerd !

madjuh69
5 december 2006, 08:39
bumpage!

madjuh69
8 december 2006, 15:12
mijn minimumprijs is wel gehaald, maar ik ga niet verkopen omdat ik die wat weinig vind voor een nieuwe game (dark messiah) + CS + CS:S + hl + hl2 en nog wat andere games die op de steam account staan.

ik dacht toch dat het bieden hoger ging gaan dan 25€

Zoals ik al zei in de start topic : ik behoud het recht niet te verkopen ...

topic mag dus geclosed worden.