PDA

Volledige versie bekijken : kras op nieuwe game?!

TaucHeR
14 november 2006, 21:14
io

Ik heb deze week COD III gaan halen in de GM. Thuisgekomen en game direct in m'n console gestoken (en ie is er niet meer uit geweest) Gisteren in chapter 14 beland en console liep vast. Dan maar eens opnieuw geprobeerd.. terug hetzelfde. Daarna nog eens geprobeerd om het chapter opnieuw in te laden. Liep terug op hetzelfde moment vast :(

Dan toch maar eens de disc uit m'n x360 gehaald en ik zag dat er een grote kras op de disc stond :eek:

Ik vraag mij dus af hoe dat kan gebeuren? Game was sealed :wtf:

en euh ik heb m'n x360 niet verplaatst ofzo tijdens het spelen..

nog mensen die dit hebben voorgehad?

morgen eens teruggaan naar de GM in de hoop een andere copie te krijgen, maar daar zal ik mogen naar fluiten zeker :ironic:

CP-RB2H
14 november 2006, 21:17
er kunnen altijd fouten gebeuren tijdens het branden...

nico
14 november 2006, 21:18
ik vrees van wel.
daar is bijvoorbeeld Dreamland veel klantvriendelijker

nu : als je echt krassen hebt door je console kan je ook de xbox hulplijn bellen. mss komt het door je console.

PietO
14 november 2006, 21:19
kweetnie als ge da deftig kan uitleggen en hun kan overtuigen dat je nx misdaan hebt dan krijg je je geld terug hoor , ik heb hetzelfde gehad met ninja gaiden black op de xbox , m'n xbox wou die disc nie lezen , maar wel de disc van de huurgame dusja ... Khoop voor jou dat je een nieuwe zult krijgen

enjuu
14 november 2006, 21:27
ik heb op mijn fifa 07 een gelijkaardig probleem.
In het begin ging alles heel goed tot na een paar dagen.
Ik kon geen enkele match meer voetballen want ik kreeg de hele tijd de melding dat de disc unreadable is, maar de achterkant van de disc is compleet krasloos, ng niet eens een vlekje. Dus gewoon bellen naar EA en een vriendelijke vrouw zei dat ik het spel gewoon moest opsture en dat zij een nieuw zouden terugsturen.
Nou hoop ik dat ik binnekort een nieuw exemplaar in de bus.

Sick`
14 november 2006, 22:26
tandpasta erover! ... en anders opsturen naar EA :)

Spectre
14 november 2006, 22:31
ben al eens teruggeweest met een game die door de schuld van een vriend bekrast was. (EEH EEN XBOX! opheffen en krassen) heb een nieuwe gekregen doordat ik zei dat het aan de xbox lag

weak lynx gamer
15 november 2006, 01:11
Ik kochte laatst een DVD film sealed, ik doe hem open en ik check steeds de disc. Stond een kras in jongens kan je niet geloven, had nog nooit zulke diepe sneede gezien op een DVD disc! Ik ben niet terug gegaan naar de winkel omdat ik het antwoord toch al wist ... .
Dus dit "kan" idd gebeuren.

TaucHeR
15 november 2006, 10:11
Bij mij is de kras ook serieus groot.. was al verwonderd dat ik tot in het laatste chapter ben geraakt :)

nuja direct eens naar de GM vlammen zie, we shall see :)

KN-StrideR
15 november 2006, 10:23
gewoon van uwen tak maken en de boel op stelten zetten wilt wel eens helpen.
En anders stuurt ge het game inclusief verpakking & kasticket op naar den uitgever normaliter vervangen zij uw game wel.

TaucHeR
15 november 2006, 11:48
juist terug van GM

aanvankelijk gingen ze de game opsturen, maar ik ben nog een beetje blijven pushen en ie heeft dan maar naar het hoofdkantoor gebeld om te vragen wat ie er moest mee doen..

gevolg nieuw schijfke COD III

pluspunt voor de GM

nico
15 november 2006, 12:11
mja, moeilijke mensen toch.bij dreamland geven ze gewoon een nieuw, zonder vragen te stellen.
mja, je kan de 2 moeilijk vergelijken

.TiTipower
15 november 2006, 12:30
Volgens mij is die van GM da zelf geweest. Die heeft die mischien al eerder gebruikt voor zelf te spele of etc.
Mij hadde ze een occasie xbox360 meegegeven ipv ne nieuwe waarvoor ik betaald had.
Ben ook nog terug kunen gaan en van men ore make.

bogy
15 november 2006, 14:00
Volgens mij is die van GM da zelf geweest. Die heeft die mischien al eerder gebruikt voor zelf te spele of etc.

de game was sealed als ge de topic doorleest ;)