PDA

Volledige versie bekijken : PC chips M810 MLR socket A Mobo'tjes @ 10€

Kwertie
14 november 2006, 19:58
Ik verkoop dus volgende moederbordjes... Ze beschikken over On-board VGA, geluid, netwerk, SDR-sloten (geen DDR), socket A en 2 usb poortjes. Ze komen zonder verpakking of drivers, enkel de gewone "moederbord-folie". Ik kan ze deftig verpakken zonder dat er speling opzit ofzo :).
Minimumprijs/richtprijs/meeneemprijs is 10€ - vaste prijs dus - exclusief verzending.

Vooraleer hier commentaar op komt, voor diegene die het volgen, de mobo's komen idd uit een lot van piotke, de andere mobo'tjes heb ik voor mezelf kunnen gebruiken maar hiervan schieten er nog een 10-tal over ...
Verzending kost 3.7€, voor 2 mobo's is het dezelfde verzendingskost.
Voor meer zou ik het moeten nakijken, verzending kan indien gewenst uiteraard ook met taxipost/aangetekend.
Afhaling geniet uiteraard de voorkeur, meerdere tegelijk ook ;).

Ik ben van Ardooie bij Roeselare in West-Vlaanderen & kan eventueel leveren in de buurt (mits vergoeding)

Kwertie
15 november 2006, 17:13
1ste up...

Kwertie
17 november 2006, 20:14
2de up
edit:

ff bijvermelden dat er ondertussen al enkele weg zijn dus ik behoud me nu ook het recht buiten het forum te verkopen, maar feit is dat ik er nog enkele heb en dat de aanbieding dus blijft voor de leden hier ;)

Kwertie
18 november 2006, 18:08
laatste up :unsure: niemand interesse da

bikkerss
19 november 2006, 13:17
Wat is de zwaarste cpu die je erop kwijt kunt ?

successor
19 november 2006, 14:20
ik denk dat dat een AMD athlon 2000+ palomino is , al kan het zijn dat officieus er ook zwaardere modellen op werken

Kwertie
19 november 2006, 14:44
Idd, met een bios upgrade moet een 2600+ mogelijk zijn (toch volgens hetgeen ik op internet vond)