PDA

Volledige versie bekijken : de "ik heb nu mijn xbox 360 maar heb enkele vragen" thread

hamv
13 november 2006, 20:52
k zoals de titel zegt heb ik dus mijn xbox aangeschaft
1ste indruk: wauw :p

nu voor de vragen:
1: ik heb mijn xbox horizontaal liggen en na 2 uur wordt de onderkant echt wel warm nu zou ik die verticaal zetten maar als die verticaal staat blokkeer je toch een groot luchtgat en dan is em ook makkelijker om te stoten (nichtje, neefje:naughty: )?

2:mijn xbox maakt toch wel redelijk lawaai en ik vind ook nergens een productiedatum of zo vermeld?

3:mag ik die adapter laten insteken of moet die uitgetrokken worden?

4:zeg misschien wat leuke weetje die je toen je je xbox kocht nog niet wist en nu wel;)

5: perfect dark zero is momenteel mijn enige game en is gewoon te easy misschien aanrader voor 2de game? khad al in gedacht cod3 (niet gevonden in winkel:cry: )

edit: nu vraag ik mij opeens ook af hoe ik die face plate verander want als ik daaraan trek dan boegeert da toch nie?!?

bigbjorn1
13 november 2006, 21:26
ik zou zeggen smijt die in de vuilbak en koopt dan een ps3 :p
nene joke, ik weet het niet omdat ik de xbox360 (nog) niet heb

madior
13 november 2006, 21:27
1) de mijne staat sinds 23 december 2005 recht en kheb nog nooit een probleem gehad

2) Je kan zien als je een oude hebt aan de dvd drive, er zijn foto's van op internet maar kheb nu ff geen tijd om te zoeken :)

3) ik trek die adapter 's avonds uit, omdat ik moet van men pa...

jerommeke90
13 november 2006, 21:29
proficiat met je nieuwe console!!:woohoo: :applause:
1: de console is ontworpen voor beide posities dus denk ik dat het niet veel uitmaakt of hij nu plat of verticaal staat. (de mijne ligt neer, vooral uit vrees dat hij anders misschien zou omvallen..)
2: je mag het 'lawaai' wel niet gaan vergelijken met bv een ps2 die draait hé, hij is natuurlijk iets luidruchtiger dan bv. de ps2 maar da's volgens mij gewoon omdat het veel sneller werkt. zolang het niet irriteert en je daarom je geluid niet veel harder hoeft te zetten mag je gerust zijn.
3: laat maar inzitten
4: je kan sinds enkele weken nu ook video's streamen van je pc naar je tv (begin alvast maar films te downloade ;) )
5: misschien moet je eens zien bij de budgettitels die gepland staan om uit te komen, daarnaast kan ik je zelf GRAW,PGR3, FIFA, Saints row aanraden en msschn GOW ( dan moet je wel nog tot vrijdag wachten). hangt natuurlijk een beetje af van welk type game je het liefst speelt..
verder ou ik zeggen: GAME ON :D

hamv
13 november 2006, 21:37
lol thx nu effe spelen :)

ngL-
13 november 2006, 22:23
gouden tip : meest intense sportervaring ooit : Table Tennis!
35euro nieuw in de winkel en dikke fun op live verzekerd ! ;)

CP-RB2H
13 november 2006, 22:58
Productiedatum staat vanachter op de Xbox360. Samen met de serienummer.

PietO
14 november 2006, 20:59
een leuk weetje is dat je de achtergrond van je dashboard kan veranderen , er staan er namelijk al een paar op je hd ! je kan je xbox360 aanzetten door een eindje te blijven duwen op de ring of light en ook zo uitschakelen . Let wle bij het videostreamen het lukt enkel bij .wmv bestanden. Ook is het leuk als je een xboxlive-gamertag hebt dat je je kan registreren op xbox.be met dat account ! Daar kom je dan op je eigen gamertag profiel en kan je je games vergelijken met de andere xboxlive-friends die je hebt ... M.a.w. de xbox360 zit vol van de opties die je toch wel soms zullen verbazen .

PietO
14 november 2006, 21:01
en met dat vert en horiz leggen , als je hem horiz legt dan sluit je ook een paar belangerijke ventilatie gaten hoor , maar eingelijk worden ze niet gesloten hoor , er kan nog steeds lucht onder , mede door de steunnapjes die op je xbox bevestigd zijn . Dit wou ik toch ook nog even mededelen .

En nog veel plezier toegewensd alvast ! See ya maybe on XBL

species8472
16 november 2006, 20:50
Awel, ik vind ook dat de 360 enorm veel lawaai maakt. Ik had verwacht dat het ongeveer zoals de gewone xbox zou zijn maar dat viel even tegen. Precies ne airco die aan't draaien is.

charizard
17 november 2006, 07:48
Awel, ik vind ook dat de 360 enorm veel lawaai maakt. Ik had verwacht dat het ongeveer zoals de gewone xbox zou zijn maar dat viel even tegen. Precies ne airco die aan't draaien is.

Het geen wat je er voor terugkrijgt is wel het dubbele van een gewone XBOX vindt ik:)
En zolang je je geluid niet superluid moet zetten(wat bij mij zeker het geval niet is) is het geen probleem denk ik.
Voor Games zou ik qua shooter wss Dead Rising/COD3/of Gears Of War aanraden. NFS Carbon voor het racen of Forzo Motorsport alsdie uiteindelijk uitkomt. Of Misschien een spel als Gun of Kameo, als ze in occassie zijn, alle2 goede spellen, niet vrij moeilijk maar wel fun:)

ll cool j
21 november 2006, 17:27
naar aanleiding van mss ook een 360 aankoop addek een vraagske ook, als ik nu een in gamer mania ga halen heb ik dan ni meer kans dak eenen heb mee de nieuwere drive ? wan in een winkel zoals carrefour ofzo verkoopt da toch minder denkek waardoor der mss nog van de eerste generaties 360 staan.

maximus3678
21 november 2006, 17:54
naar aanleiding van mss ook een 360 aankoop addek een vraagske ook, als ik nu een in gamer mania ga halen heb ik dan ni meer kans dak eenen heb mee de nieuwere drive ? wan in een winkel zoals carrefour ofzo verkoopt da toch minder denkek waardoor der mss nog van de eerste generaties 360 staan.

In Game Mania ga je idd meer kans hebben om een nieuwer model te kopen omdat de aanvoer bijna wekelijks is.
De garantie op je toestel is 2 jaar dus geen paniek als je denkt dat er problemen kunnen ontstaan.
Vanaf vrijdag komen er trouwens speciale X360 bundels met o.a.Gears Of War.
Zo bespaar je snel +25euro als je de console en een nieuw spel apart zou kopen.
Vraag even in je plaatselijke Gamemania naar meer info.Ik weet dat ze deze week binnen komen maar weet de datum niet 100% zeker.

ll cool j
21 november 2006, 17:59
dacht de 24ste maar gears of war is lijk ni echt men genre dus zal mij ook niet bekoren zeker ? anders gingek de 30ste dan rb6 vegas halen

flipperwi
22 november 2006, 07:21
gow is echt wel de moeite hoor
beste 360 game ever

charizard
22 november 2006, 07:40
gow is echt wel de moeite hoor
beste 360 game ever

En Rainbow Six vindt ik ook geen goed spel, geen sfeer, het lijkt soms wel of je geïsoleerd zit in je spel:confused:

ll cool j
22 november 2006, 18:17
maar koop het in hoofdzaak voor de multiplayer wan die zal mega zot zijn

NeoCracer
22 november 2006, 18:27
mijne staat al hier bijna een jaar verticaal (sinds 2 december 2005):D
Nog nooit hinder ondervonden (wel al eens terug moeten gaan en ik heb een nieuwe drive)

Luchtgaten zijn niet echt bedekt, en de 2 grote luchtgaten staken toch vanachter :p

folser
24 november 2006, 19:03
Ik heb mij vandaag ook een xbox 360 (premium) gekocht, en wil er dus ook mee op live en videos/muziek streamen vanop mijn pc. Nu zie ik op mijn pc dat ik maar 1 ingang heb voor internet en ik heb ook zo een ingang nodig voor de xbox. Ben dus van plan om iets te kopen zodat ik een ingang bij heb. Maar wat heb ik daarvoor nodig? Een nieuwe kaart voor mijn computer? Of gaat het ook met iets anders (liefst iets goedkoop)? En als ik de xbox 360 alleen aansluit aan de pc die op internet aangesloten is. Kan ik dan ook met de xbox 360 online ook al staat de Pc uit?

En hoe zet ik bestanden op de hardeschijf van de xbox?

vinteg
24 november 2006, 19:52
beste ben je af met een router (anders kun je ij mijn weten niet streamen). bestanden op de hdd zetten zal niet gaan :) buiten wat CD's die je kan rippen om zo mp3s op je hdd te zetten natuurlijk...

ll cool j
24 november 2006, 20:11
In Game Mania ga je idd meer kans hebben om een nieuwer model te kopen omdat de aanvoer bijna wekelijks is.
De garantie op je toestel is 2 jaar dus geen paniek als je denkt dat er problemen kunnen ontstaan.
Vanaf vrijdag komen er trouwens speciale X360 bundels met o.a.Gears Of War.
Zo bespaar je snel +25euro als je de console en een nieuw spel apart zou kopen.
Vraag even in je plaatselijke Gamemania naar meer info.Ik weet dat ze deze week binnen komen maar weet de datum niet 100% zeker.

idd vandaga eene weest halen en de samsung drive erin :applause:

Arista(BE)
24 november 2006, 20:28
Ik heb mij vandaag ook een xbox 360 (premium) gekocht, en wil er dus ook mee op live en videos/muziek streamen vanop mijn pc. Nu zie ik op mijn pc dat ik maar 1 ingang heb voor internet en ik heb ook zo een ingang nodig voor de xbox. Ben dus van plan om iets te kopen zodat ik een ingang bij heb. Maar wat heb ik daarvoor nodig? Een nieuwe kaart voor mijn computer? Of gaat het ook met iets anders (liefst iets goedkoop)? En als ik de xbox 360 alleen aansluit aan de pc die op internet aangesloten is. Kan ik dan ook met de xbox 360 online ook al staat de Pc uit?

En hoe zet ik bestanden op de hardeschijf van de xbox?

idd makkelijkste is een router. Dit zal je voor een degelijk gevan 50-60 euro kosten! Dan kan je als de pc afstaat met de 360 online. en Streamen vanuit pc naar de 360. Bestanden opzetten kan idd niet enkel cd's rippen naar ja 360 hd.

flipperwi
24 november 2006, 20:53
idd het beste koop je een router, dan kun je tegelijk op internet met je xbox en pc. en moeten ze niet samen aanstaan en dergelijke.

folser
24 november 2006, 21:02
Ok, zal dan een router kopen, zal wel niet voor direct zijn. Kga dan voorlopig xbox aan modem aansluiten :)

Is het ook gelijk welke router? Heb eens rondgekeken op enkele sites en zag
deze: http://itware.webware.be/info.php?artid=310-002

folser
25 november 2006, 09:55
Ik heb net de xbox eens aangesloten aan mijn modem, klik op join xbox live. En dan komt er 'connection failed' op en doet hij tests. De eerste test 'network adapter' is in orde maar als hij naar een ip zoekt vindt hij er geen en komt er 'failed' op. Hoe komt dit?

tanktic
25 november 2006, 11:49
modem ff resetten helpt bij mij altijd als ik zoiets tegenkom

Crunchy
25 november 2006, 12:48
Is het ook gelijk welke router?

Deze vraag stel ik ook meteen,want ben van plan om mij het packet XBox360+Gears Of War te kopen.
Ik bezit Telenet(of dit iets uitmaakt voor router weet ik niet).
Welke router raden jullie aan(merk,prijs/kwaliteit)?

Greetz
Crunchy

folser
25 november 2006, 13:06
modem ff resetten helpt bij mij altijd als ik zoiets tegenkom

Bedankt, werkt nu :)

Wel spijtig dat je in het begin nog geen startpunten ofzo hebt om sommige videos/ nieuwe content te downloaden op marketplace.

Fr3d3ric
9 december 2006, 13:28
Kan iemand me vertellen waar en hoe ik mijn x360 kan registreren?

thx

kiewitcity
9 december 2006, 16:57
Kan iemand me vertellen waar en hoe ik mijn x360 kan registreren?

thx

op www.xbox.com normaal gezien.

tijgerke
9 december 2006, 17:51
is die niet automatisch geregistreerd als je je aanmeld op live?

*edit*
niet dus :)
zondag dan maar eens reggen... xbox staat bij mijn ma dus ik moet hem heel het weekend missen :cry:

Fr3d3ric
9 december 2006, 20:56
op www.xbox.com normaal gezien.

Heb ik al op gezocht maar vind het niet

CP-RB2H
10 december 2006, 02:40
Heb ik al op gezocht maar vind het niet

Je moet inloggen met je gamer profile en dan bij account options geloof ik. weet het niet vanbuiten, maar in die richting is het in alle geval :)