PDA

Volledige versie bekijken : opstarten geen internet

cooLopke
10 november 2006, 19:12
Kan er iemand mij helpen als ik de computer opstart dan vond hij eergisteren nog dadelijk mijn internet en had hij maar een halve balk nodig bij het laden van windows xp.. Sinds vandaag is dat niet meer zo en heeft windows xp 3 à 4 volledige rondes nodig eer hij dat geladen heeft en vindt hij mijn internet pas 30 seconden later. Heeft er iemand een oplossing voor dit probleem.. Ik had dit in het begin met mijn vorige computer ook ik start op vond mn internet vroeger direct.. Tijdje later op een zekere dag duurde het ook iedere keer 30 seconden eer hij internet vond en alles is reeds opgestart. Aan spyware zal het niet liggen want kheb spybot + adaware met volle updates gerunt en alles gedelete.. en nog steeds hetzelfde.. Kan er iemand mij helpen aub !!

Grtz

cooLopke
11 november 2006, 15:58
nvm kheb het probleem al gevonden van dat internet het had te maken dat ik een icoontje wat naar internet gaat op mn bureaublad had en toen ik dit had verwijderd komt mn internet direct weer raar maar waar vast een bug van windows xp?? Maar mn pc doet nog altijd 3 à 4 volledige rondes iemand die weet hoe het komt dat dit ineens zo traag is geworden want een paar dagen geleden hoefde het enkel een halve ronde en nu 4 volledige rondes.. Laden van windows xp bedoel ik dus die 3 blokjes en windows xp int groot.
Hopelijk heeft iemand hier een verklaring voor.

Grtz

Davion
11 november 2006, 18:01
Hoort meer op Software, moved.

cooLopke
13 november 2006, 16:28
ok np ma nu is mn vraag nog steeds niet beantwoordt :p

Mr. M
13 november 2006, 17:26
tja pc's worden nu eenmaal trager he :)
ge moet is zien wa ge pas hebt geinstalled ofzo, hoe meer dingen mee opstarten enzo hoe langer dat duurt

tegen dat mijn pc deftig werkklaar is zijn er een paar minuten voorbij ze (maar ik heb redelijk wat serverprocessen lopen, dat is een rede waarom het langer duurt)

(nu ja, ik reboot ook amper tot niet dus maakt me ni zo veel uit :))

Musback
13 november 2006, 18:41
tja pc's worden nu eenmaal trager he :)

Wrong!! Als je goed zorgt voor je PC zal dit niet gebeuren
dit is een gids die ik heb geschreven (http://users.pandora.be/Musback1/Guide/Matthias_Sanne_Guide_to_optimal_PC_performance_on_ Windows_XP_SP2.htm)

neem die eens door, en uw pc zou sneller moeten werken dan ooit tevoren.
Hier zit ik al 3 jaar zonder format en men pc is opgestart na 1 overgangetje!

succes

Mr. M
13 november 2006, 20:59
Wrong!! Als je goed zorgt voor je PC zal dit niet gebeuren
dit is een gids die ik heb geschreven (http://users.pandora.be/Musback1/Guide/Matthias_Sanne_Guide_to_optimal_PC_performance_on_ Windows_XP_SP2.htm)

neem die eens door, en uw pc zou sneller moeten werken dan ooit tevoren.
Hier zit ik al 3 jaar zonder format en men pc is opgestart na 1 overgangetje!

succes
mooie tutorial, ik heb den indruk dat ik hem idd al eens heb bekeken
maar het stoort mij ni echt dat mijn pc wa trager opstart, maar voor alle mensen die daar zich echt in storen is dit wel een perfecte guide

als ik eens tijd heb en goesting om wat aan de pc te prullen zal ik hem eens doornemen en bekijken wat ik wel en niet goed heb gedaan (wat ik kan verbeteren)

edit: op het eerste zicht doe ik +- alles daarvan wel al (of houd ik er rekening mee), maar er zal zeker ruimte zijn voor verbetering :)
thx alleszins