PDA

Volledige versie bekijken : dringend hulp nodig: geen internet meer op andere pc

[ JO ]
9 november 2006, 21:14
Hallo iedereen

Ik heb eigenlijk snel hulp nodig, ik heb nog internet op een andere pc, en had daar juist antivir op geinstalleerd, en vanaf dak da gedaan had, kon ik opeens niet meer op internet, ik wil mn internet verbinding herstellen, dat lukt niet doordat hij het ip-adres niet kan hernieuwen ofzoiets..
En wou me aanmelden bij msn, dat lukte niet, dat deed ik probleem oplossen, omdat ik het niet door had in het begin, en daar staat er iets van key-poorten..

Weet er iemand wat ik moet doen??

Thx

[ JO ]
9 november 2006, 21:34
pls any one...?
kmoe da echt snel wete..
want mn ouders zijn vies:s

Rage
9 november 2006, 21:47
Oorzaak:

en had daar juist antivir op geinstalleerd, en vanaf dak da gedaan had, kon ik opeens niet meer op internet

Oplossing = ?

Probeer eens antiVir te verwijderen

Als dat niet lukt, doe Systeemherstel
start -> alle programma's -> bureau accessoires -> systeemwerkset -> systeemherstel

AntiVir vind ik persoonlijk geen goede virusscanner trouwens, die vertraagde mijn PC nogal. Ik verkies Avast. (Is ook gratis, na 60 dagen moet je ff registreren (ook gratis))

[ JO ]
9 november 2006, 21:53
OK bedankt
verwijderen ging niet, weet niet waarom:s mja..
systeemherstel is gelukt en werkt weer..
thx man!
en die avast, waar kan ik die downloade, en zou je dat ook kunne zegge hoe ik dat moet doen precies, wil niet nog is dit eigenlijk:p:s

thx

Rage
9 november 2006, 22:52
http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html

Ik ben niet verantwoordelijk voor mogelijke ongelukken. ik gebruik die al 2 jaar ofzo en nog geen problemen mee gehad.

[ JO ]
10 november 2006, 16:26
ja is u fout nie als dr iet mee gebeurt
zal het andere keer installeren..

thx

Mr. M
10 november 2006, 18:19
wel raar, ik heb me antivir ook nog nooit probleme gehad eigelijk :s

nu ja, tis te hopen dat avast beter werkt bij u dan he :)

[ JO ]
11 november 2006, 16:52
is geinstalleerd, alles werkt perfect thx!
mag gesloten worden