PDA

Volledige versie bekijken : µTorrent download maar met 6kbps, alles

Mista Molla
9 november 2006, 20:06
Hallo,
Ik zit hier met een probleem,

Ik heb geen bandwith limiter ingeschakelt, download speed staat op max, alles ingesteld en toch downloaden de files in µTorren (en alle andere torrendownloaders) max met 6kbps. Als hij 1 file download, is het 6kps, als hij er meerdere download, is het 6kbps / aantal files, wat dus echt belachelijk traag is.

Is hier een verklaring voor?

Greetz

KO
9 november 2006, 20:07
Op hoeveel kb/s staat uw max upload ?

GenesisX
9 november 2006, 20:09
Zou ik ook wel graag weten tot hoeveel max upload je minimum mag gaan om toch nog een downloadsnelheid van 59kb/s+ te hebben. Oh darn, now I'm confused!

Exit
9 november 2006, 20:32
downlimiter isntellen voor upload en in die progs de upload op max zetten

Mr. M
9 november 2006, 20:33
als je u upload minder dan 6 KB/s zet wordt u download snelheid gecapped bij µTorrent (fantastisch prog trouwens)

btw torrents draaien op upload, als iedereen gaat stoppen met uploaden gaat ge torrents kunne gaan wegsmijten
ik cap ook ze, en seed mss ook ni alles perfect, ma k probeer (zeker op ratio sites) toch wat deftig up te loaden ook

Mista Molla
9 november 2006, 21:34
Uhu, ikj begrijp het torrent systeem dat baseert op up/download, maar mijn upload stond op 25kpbs , dat is wat ik niet begrijp ...

Greetz

Rage
9 november 2006, 21:51
misschien heel veel connecties openstaan? 100connecties is vaak sneller als 1000.

Mr. M
10 november 2006, 01:23
ok, als ge upload aan 25kbps zou normaal gezien da deftig moete gaan
die connecties doet idd wel iets, maar toch

staat er een groen bolletje met een vinkje in beneden in u prog
als dat niet zo is is er wsl iets met het forwarden van de poorten ofzo of een firewall instelling ofzo

morfer
10 november 2006, 07:44
met azarus kan je nog aan 650 downlowden met uplowd geblokeerd op 2kb meer heeft dit niet nodig

Phoen!x
10 november 2006, 12:08
Nu we toch bezig zijn over BitTorrent, wat vinden jullie de beste (lees: rapste) client?
Ik heb al BitComet, BitLord & BitSpirit gebruikt.
BitSpirit heeft beste GUI tot nu toe...
Maar ik zoek eigenlijk vooral een vlugge downloader...

bartichello
10 november 2006, 12:10
met azarus kan je nog aan 650 downlowden met uplowd geblokeerd op 2kb meer heeft dit niet nodig

jag daar als je upload max op 5 zet is je down al unlimited van snelheid...

met utorrent haal ik toch ook goede snelheden hoor. daar ook max up op 5 gezet

Mista Molla
10 november 2006, 12:40
Heb het programma Bittorent 5.0 gedownload, en net een paar bestanden tegen 335kbps gedownload, niet erg uitgebreid programma, maar doet zen werk tenminste goed :)

Mr. M
10 november 2006, 15:15
jag daar als je upload max op 5 zet is je down al unlimited van snelheid...

met utorrent haal ik toch ook goede snelheden hoor. daar ook max up op 5 gezet
raar want op de site van µTorrent staat (ik denk vanaf versie 1.6 of 1.5) dat u upload snelheid minstens 6 kbps moet zijn (anders staat er benede ook iets van download limited of download capped ofzoiets)

voor mij is de beste client µTOrrent, ik heb ook lang azureus gebruikt, maar vooral hoe deftig µTorrent is geprobgrammeerd staat mij aan, verschrikkelijk klein bestandje, ge moet niks installen en het doet alles wat ik moet hebben :)

nu ja azureus is ook wel goed vind ik

en @ Phoen!x
hoe snel u torrents downloaden hangt van u torrents af, niet van u client :)

Frado2005
10 november 2006, 18:35
µtorrent is min 6kb/s upload zu, gebruik altijd dat programma. Eerst Azureus, maar dat neemt teveel geheugen in, en is vaak gebanned op (prive)trackers

Mr. M
10 november 2006, 19:07
µtorrent is min 6kb/s upload zu, gebruik altijd dat programma. Eerst Azureus, maar dat neemt teveel geheugen in, en is vaak gebanned op (prive)trackers
idd ik ben er ook zeker van eigelijk
en gebruik het ook al wel redelijk lang, zeker al van versie 1.2, wsl nog iets langer (dus pakt vanaf het eigelijk nog maar pas uitkwam)

juist voor dezelfde rede trouwens, azureus vreet geheugen (door java dat er achter zit) en is tegewoordig idd meer en meer gebanned ook (omdat zoveel volk het gebruikt)