PDA

Volledige versie bekijken : The Block - Parkeerplaatsen - need to know asap

Prankstah
9 november 2006, 20:22
Io iedereen,

Ik heb een weddingschap met een maat en moet dus brood nodig iets weten

Weddingschap gaat erom dat ik zeg dat iedereen in "The Block" een parkeerplaats heeft, en nu met dat Gita en Christophe hun 2e kamerprijs gewonnen hebben dat zij een EXTRA parkeerplaats krijgen (ter waarde van 25 000€) mijn maat zegt dat je alleen maar een parkeerplaats krijgt als je een kamerprijs gewonnen hebt.

Dus wie heet er gelijk mijn maat of ik?

Greetz,

Prankstah

PS.
Kwist nie waar vragen, dus hier maar
PS.2
Wat voor bullshit is dat nu, een zwam forum die beperkt leden toelaat, moet toch ergens al het bullshit van een forum verzamelen en dumpen in een "no care" pleksje... aje ne community wil starten, maak nieuwe forum "Bullshit" ofzo... om daar het zwam van het forum een pleksje te geven

EagleEye
9 november 2006, 20:30
Post reported...

Faktory
Iedereen krijgt zowiezo 1 parkeerplaats en degene die een 2e kamerprijs winnen maken door middel van een spel kans op een tweede parkeerplaats. Dus jij hebt gelijk :)

RaGeR
PS.2
Wat voor bullshit is dat nu, een zwam forum die beperkt leden toelaat, moet toch ergens al het bullshit van een forum verzamelen en dumpen in een "no care" pleksje... aje ne community wil starten, maak nieuwe forum "Bullshit" ofzo... om daar het zwam van het forum een pleksje te geven

Hier ben'k zo voorstander van.

EagleEye
9 november 2006, 20:39
stop eens met het zwam forum te beledigen, het zwam forum is geen random verzameling bullshit. daar dient het test forum voor, omdat het ons weinig kan schelen. spam topics zijn er genoeg en als je jaloers bent op het zwam forum dan is dat pech.

Defees
9 november 2006, 20:40
Post reported...

wrm report gij een serieuze vraag ...?

en ik denk met kamerprijs only zover ik die vorige heb gevolgd :)

Davion
9 november 2006, 20:44
- Wat gij zegt klopt idd, maar na de 2de kamerprijs krijgen ze die parkeerplaats nog niet, daarvoor moeten ze eerst een bepaald spellekke winnen (dat G&C verloren hebben van R&L btw).

Havoc
9 november 2006, 20:49
PS.2

Dat betekent niet dat je eender wag je thread kan en mag deponeren. Dit is voor discussies rond de frontpage en ik zie in de verste verte niet in wat deze thread daar mee te maken heeft. Had je de rules op voorhand gelezen, had je dit zonder twijfel geweten.