PDA

Volledige versie bekijken : Kandalf...dvd rewriter?

Vampyrotica
8 november 2006, 17:02
Enkele maanden geleden werd een deal uitgevoerd met de heer Kandalf, het ging om een netwerk switch waarbij een ruil werd uitgevoerd, tegen enkele pc-onderdelen en een dvd-rewriter...

Op de dag van de overdracht, toen hij de switch kwam ophalen bleek hij deze laatste vergeten, dat kan iedereen gebeuren, en wij hielden ons vertrouwen bij zijn belofte deze de aanstaande week op te zenden...

Na weken en weken en vele pm's van de betrokkenen bij de ruil, weerhield Kandalf zich ervan zijn deel van de belofte te bewaren, nog steeds geen dvd-writer, en bitter weinig antwoord op onze pm's... Tenzij altijd hetzelfde excuus van "ik had geen tijd want ik moest werken."

merkwaardig is wel het feit dat deze persoon met gemak enkele dagen vrij kan nemen om een LAN te organiseren, maar geen half uurtje kan nemen om het desbetreffende pakje op te zenden...

Nog steeds wachten wij met volle ongeduld op ons pakje, misschien geeft deze heer via deze thread wel gehoor aan onze vragen?

vengeance_angel
9 november 2006, 23:22
Er zat dus ook materiaal van mij in die ruil.
Kzou willen dat het ier snel opgelost is.
perhaps kan iemand me zijn adres bezorgen?
na een maand of 3 wachten begint mn geduld stilletjes aan te verdwijnen.

mvg

Vampyrotica
10 november 2006, 23:31
pm's betreffende afspraken i.v.m. de ruil worden spoedig gepost, eens alles samenvatten eerst...

Vampyrotica
11 november 2006, 19:08
Originally Posted by Kandalf
Jep

In zak zetten zou ik het niet noemen eh ik werk ook heel de dagen en ik zet mensen nooit in het zak ik ben ook zelfstandig jij bent de eerste waar ik zever mee heb want normaal gezien had ik alles mee toen ik kwam naar daar weet jij zelf ook maar al te goed ! en ik zou da als ik van u was niet doen een thread starten om mijn aders te weten te komen want da kan je zuur oplopen !
ik zal je hem deze week sturen naar het adres die je gemaild hebt en hij zal vrijdag tenlaaste er zijn ofwel kom je er deze week zelf achter wat ik ook het liefst zou hebben !

Mvg
Jeffrey

that's one...

eventjes bijslag, op msn werd afgesproken de ruil te laten doorgaan voor enkele onderdelen, waaronder een dvd writer... uiteindelijk, om alles af te sluiten werden alle onderdelen van de ruil nog eens samengesomd, dvd writer werd vergeten bij deze opsomming en beide partijen keken daar over, hoewel een deal zeker afgesproken was, chatlogs nog voorhanden indien nodig... uiteindelijk werd dus on the spot afgesproken om deze te laten opzenden, een akkoord hiertoe is ook te lezen in deze pm... toen wij deze nog niet kregen vertelden wij over het opstellen van een thread om desnoods achter de gegevens te geraken, om dan toch nog alles op punt te krijgen, we kregen hiertoe dreigementen gestuurd als "dat kan je zuur oplopen"... volgende pm hieronder

Vampyrotica
11 november 2006, 19:11
ja tuurlijk zal hem deze week wel versturen om de zever te vermijden er rond

Mvg
Kandalf

hij beloofde dus steeds weer deze op te zenden, doch, zagen we deze nooit...

als't om de verzendingskosten draait wil ik deze nog vergoeden, doch doet hij het dus niet...

ja tuurlijk zal hem deze week wel versturen om de zever te vermijden er rond

Mvg
Kandalf

tot gevolg nogmaals een belofte...

later:

Mij draaid het niet om die verzendings kosten ver van maar mij gaat het hem om het feit dat je moet verstaan ik ben zelfstandig ik kwam nu de laaste maand nooit op het forum en nooit op msn nu trouwens ook niet en we wij waren wel een deal uitgekomen zonder dvd rw dus daarom dat ik er ook tegen ben om hem op te sturen !!!

Mvg Jeffrey

altijd een veranderiung van verklaring ... maar allesbehalve een kleine verzending ter sluiting van dit issue

Indien iemand me zou kunnen helpen aan de gegevens van deze persoon zou ik die heel dankbaar zijn... hetzij een adres, hetzij een telefoonnummer... ik begin dit stinkende beu te worden, t'heeft lang genoeg geduurd zeker?

games0ldier
11 november 2006, 21:07
Heb je een naam ? kan dan opzoeken ;)

Vampyrotica
11 november 2006, 21:12
aah vriendelijk :)

voorlopig enkel Jeffrey! k'zal eens chatlogs napluizen om zijn familienaam terug te vinden, alsook eens proberen op te zoeken welke lan het is die hij soms organiseert... t'is ergens langs de kuststreek van blankenberge te doen dacht ik.

you'll hear more soon!

Vampyrotica
11 november 2006, 21:14
http://www.the-remedy.be/Users.cfm?User=17 hierzie, is al een begin!

en als ik de site goed lees, is zijn familienaam baillieu... jeffrey baillieu dus

en t'is samen met deze kerel dat hij de goederen kwam halen: http://www.the-remedy.be/Users.cfm?User=19

games0ldier
11 november 2006, 21:43
weetje gemeente ?

EDIT:
nvm , blankenberge

games0ldier
11 november 2006, 21:46
ik vind geen op naam Jeffrey Ballieu maar wel paar op Ballieu
deze zijn ze :
Baillieu L.
Polderlaan 72
GSM : 0473395539

games0ldier
11 november 2006, 21:50
dit gevonden op site:
hij organiseert dus lan's en zo en dus staat er een contact nummertje bij :
0498976399 bel daar es naar ;)

Chickenlal
12 november 2006, 01:17
Ik ken die van zien, maar veel wetek er ook nie van ze :/

Sk!tZo
12 november 2006, 13:18
ken die kerel
da meiske van die foto is zen lief ... die 2 wonen samen ... en die kerel woont boven een cafe dachtek ... da cafe is van zen ma ... in blankenberge

kzou es moeten zien waar juist ... kom er nog wel es op terug

Vampyrotica
12 november 2006, 16:05
aaah ;) veel dank, we geraken er nog!

Vampyrotica
20 november 2006, 18:51
Kandalf verzaakt zelfs te reageren op dit topic... ne doet blijkbaar geen moeite teveel

Cedric
21 november 2006, 16:59
Dokter0 zit bij mij in klas, kan eens navraag doen als je wilt

Vampyrotica
21 november 2006, 22:16
dat zou heel leuk zijn :) veel dank

Vampyrotica
26 november 2006, 11:18
dat gsm nummer is pokkevals... niet bereikbaar nummer... nog iemand een middel om hem te bereiken?

_ns_
26 november 2006, 18:02
:unsure: Alle cafés van Blankenberge afzuimen opzoek naar nen Jeffrey

swamp
26 november 2006, 18:16

een nobel doel waar ik me voor wil opofferen:D

sry voor :offtopic: :naughty:

_ns_
26 november 2006, 20:44

een nobel doel waar ik me voor wil opofferen:D

sry voor :offtopic: :naughty:

Ik zei wel afzuiMen en niet afzuiPen he :D

ook srry voor :offtopic:, maar ge kunt altijd is proberen :unsure:

Vampyrotica
27 november 2006, 22:28
uiteindelijk al enkele pm"s binnengekregen, met o.a. verklaringen over het feit dat deze persoon wel al meerdere keren problemen heeft veroorzaakt, nog iemand die er enkele wil posten? misschien reageert hij WEL als meerdere tegen hem opstaan

reborn snake
28 november 2006, 20:34
kzou gewoon wachten tot hem nog is nen Lan organiseert en er dan naartoegaan,en een grote scene beginnen maken :)

Cedric
28 november 2006, 21:00
heb navraag gedaan bij maat in klas, hij ging et ier es bekijken. tis blijkbaar een gewone jongen die ni echt veel misdoet

InnerChild
29 november 2006, 00:32
Ik heb die gast nog gekend vroeger (heb zelf nog in Blankenberge op school gezeten) Ik zal eens wat rondvragen en zien of ik nog aan een adres kan geraken, eventueel laat ik ne maat es vragen aan hem of dit in orde kan komen. Het is idd een goeie gast, nooit geen problemen met gehad en is normaal zeker iemand die zijn woord nakomt.

scud
29 november 2006, 09:54
ik had zijn gsmnr vroeger, maar dieje heb ik jammergenoeg niet meer.

kunt idd eens vragen aan Dokter0 of hij hem nog heeft...

hij woont dus achter de zeebruggelaan. naast camping bonanza, zijn nonkel ofzo is baas van die campings...

em woont als ge van zeebrugge komt ge links bonanza 1 tegen dan iets verder heb je nog een oprit naar een camping, zo'n 50m verder zie je een cafe dacht ik in rode stenen. daarboven woont ie...

mvg

Vampyrotica
29 november 2006, 10:55
Veel dank voor de goede inlichtingen, ondertussen ben ik reeds aan het nummer geraakt, ik zal hem direct eens opbellen en zien of hij nog van goeie wil is.

Indien nog verdere berichten een van jullie bereikt, zou ik het appreciëren me hiervan ook op de hoogte te stellen :) veel dank!

Vampyrotica
29 november 2006, 15:22
den dude is voorlopig onbereikbaar op het verkregen nummer, ik probeer later deze week nog eens en laat alle bekomen info hier weten.

Vampyrotica
6 december 2006, 07:27
k'heb em aan de telefoon gehad, hij beloofd de dvd-writer morgen te zullen opsturen, in de hoop dat het ook degelijk zo zal lopen...

ik hou jullie op de hoogte