PDA

Volledige versie bekijken : Internet Explorer

Therapy
8 november 2006, 14:34
Wat vinden jullie van de nieuwe Internet Explorer?

TiZon
8 november 2006, 15:52
Ik gebruik eigenlijk bijna altijd IE, ik vind dat heel 'firefox is beter' gedoe sterk overroepen, maar ik blijf liever bij de IE6...

Frado2005
8 november 2006, 16:06
nieuwe IE is beter dan vroegere, en nu zelfs sneller dan firefox 2.0. Maar ik blijf bij firefox.. IE enkel voor m'n bankverichtingen en sites die niet deftig werken in FF

kickass88
8 november 2006, 16:10
same here.
FF vind ik gewoon fijner door naar mijn idee een kleinere layout en meer toepassingsmogelijkheden. De bank werkt nu ook in FF dus wordt IE enkel nog sporadisch gebruikt voor sommige spelletjes..

Irtimid2001
8 november 2006, 20:16
Ik vind hem beter, maar geef mij toch maar firefox :)

KO
8 november 2006, 20:29
Firefox :)

Mr. M
8 november 2006, 20:46
mja ok te rap geklikt, k vind em slechter dan de oude, ma ik gebruik wel firefox (ma heb IE7 erop gezet gewoon om is te zien, ik studeer informatica dus ja)

FF en Opera staan voor mij +- op gelijke voet, elk hebbe hun voor en nadelen
IE ligt er wel wat achter, de nieuwe IE vind ik vooral een stuk lelijker en onoverzichtelijker

natuurlijk zitte er enkele handige features in (bv tabs, da ze schoon van Opera hebbe afgezien (jaja ook FF heeft da daar een stuk van gehaald, Opera was daar vroeger mee), en nog wel wat dingen)
maar het is vooral slechter uitgevoerd dan bij de 2 andere

wat mij vooral stoort is dat je het icoon van IE mag delete van u bureaublad zoveel ge wilt, het komt altijd om een of andere debiele rede terug (zelfs al delete ik het met TweakUI, wat bij IE6 wel werkte)

achja, ik blijf toch zeer zeker FF gebruike ze :) (ma heb dus fout gevote, dus doe maar 1 vote bij FF en 1 weg bij "Slechter dan de oude")

kwa browsen is hij trouwens ni echt slechter, het is gewoon esthetisch dat ik hem slechter vind