PDA

Volledige versie bekijken : msn blokkage

Forza
6 november 2006, 19:19
jiep,

als ik audio files of zoiets via msn naar mij verstuurd krijgt geeft windows-security alty de boodschak da da mogelijk onveilig is en da da
geblokkeert wordt. Om te unblocke sta er dan, ga naar da bestand en doe eigenschappe bla bla bla.. Probleem, dien file sta nooit meer in dien map, volges mij wordt dien ergens anders in quarantain fzo geplaatsd.

Iemand id hoe ik da uitschakel?

$andman
6 november 2006, 20:29
kijk een sbij uw opties in msn of "bestands overdracht automatisch weigeren voor mogelijke bestandstype" niet aangevink stata as da aangeduid staat, vinkske wegdoen

Forza
6 november 2006, 21:48
sta ni aangevinkt..

tis echt win xp zelf die t blokkeert zu

StefanH
7 november 2006, 00:03
en als ge het accept en laat verzenden en NIET opent in het vensterke maar vanuit de harde schijf zelf (mijn documenten/mijn ontvangen bestanden)? da ging bij mij vroeger..

Indy
7 november 2006, 04:47
Compress u files, bestandsoverdracht gaat dan nog vlugger ook.

Forza
7 november 2006, 18:15
@stefan: ng ni geprobeert ma is nogal omslachtig niee?
@indy: kgan ni aan iedereen die mij mp3ke fzo stuurt liggen vragen voor te compressen (75% van de mense in mijne lijst weeet wss ng ineens ni wa da is :))

FEW
7 november 2006, 18:39
Compress u files, bestandsoverdracht gaat dan nog vlugger ook.
compressen van audiofiles doet niet veel hoor.
nuja, ik heb het probleem ook en vind het belachelijk. pas heb ik zelfs is een mp3 in zip gestuurd. (geen rar want het was een meisje dus die zal geen winrar gehad hebben), en de file werd ook verwijderd!

met rar bestanden heb ik nog geen problemen ondervonden.

Forza
16 november 2006, 17:31
nogaltijd niemand een oplossing hiervoor? is echt hatelijk

S.conceiƧao7
21 september 2007, 22:38
idd godverdikke, heb het net ook gemerkt!
en da vinkje sta nogtans ook uit bij mij. en tis in vista nu!

iemand die weet hoe je da kan fixen?

0m3g4
22 september 2007, 14:59
volgens mij is er geen oplossing voor, heb het ook altijd gedaan van het terug te vinden in m'n ontvangen bestanden map (zonder het aan te klikken in je messenger window)

Moloch
22 september 2007, 15:14
http://www.mess.be/msnmessengerfaq/idx/0/128/article/How_can_I_unblock_potentially_unsafe_file_transfer s_again.html

of "File Extension Unblocker" googlen