PDA

Volledige versie bekijken : Programma voor geldbeheer

dennisgodderie
5 november 2006, 19:34
Ik ben op zoek naar een programma (engels of nederlandstalig) waarmee ik mijn geld/bank kan beheren (offline natuurlijk). Ik heb eens gekeken naar MS Money 2007, maar deze lijkt me teveel features te hebben voor wat ik het nodig heb. Excel bestanden bijhouden is ook niet alles :-)

Op het internet kom ik niet direct uit op een degelijk programma'tje, maar misschien weten jullie er of gebruiken jullie er zelf eentje?

Bedankt alvast.

chosen1
5 november 2006, 21:16
alstublieft:

http://www.simplehomesoftware.com/_upload/others/shmmsetup.exe

Simple Home Money Management description

FREE Home Money Management / Budgeting Software, easy to use and great reports!

Simple Home Money Management software was designed ground-up with the typical person in mind, the majority of people find it difficult to budget or balance their cheque books and pay off their credit cards - why?

Because there are no really easy tools available to do the job for them or they simply do not have the time to use the overly complex products currently available.

Simple Home Money Management software incorporates a simple and easy to use page design, no superfluous functionlaity included only what you really need, lets help you sort your money worries out, its simple:

Setup income and outgoing (expenses) categories - easy to do with Simple Home Money Management, see below for details.

Setup accounts, cheque, Credit Card, Savings and so on.

Setup your budget - creates a snap shot of projected income and outgoings.

Limitations:

ยท Limited to 1 Account, 15 Categories and Bank Statement download disabled

*edit* ja das gratis

XoN`-
6 november 2006, 11:11
Free 15 Day Trial