PDA

Volledige versie bekijken : C schijf is vol

Genius
5 november 2006, 12:46
Hallo

Ik wil iets unrarren van 4 gig groot. Dit bestand staat op mijn G schijf waar nog 110 gig van vrij is. Wanneer ik dit unrar eveneens op mijn G schijf, komt er een melding dat mijn C schijf (waar windows op staat) vol is en het unrar proces stopt.

Nu is mijn vraag,

- waarom vermindert die ruimte op mijn C schijf als ik da enkel unrar op die G schijf?
- En kunt ge da verhinderen?
- En waar vind ik die bestanden op mijn C schijf terug? Want nu staat er nog slechts 100mb op (voor het unrarren stond iets meer dan een gig op)

Heb al schijfopruiming gedaan en software verwijdert maar niks ervan staat geïnstalleerd op die C schijf.

:help:

Mvg

edit: heb juist mijn map Temp verwijdert, nu is er dus een 3 gig vrijgemaakt. Toch al iets!

KO
5 november 2006, 12:49
Opties -> Instellingen -> Mappen
In Winrar

Genius
5 november 2006, 13:05
Aha, netjes

Maar nu heb ik wel nog maar 50mb op mijn c schijf. Waar is die 3 gig van erjuist naar toe? Toen ik da van 4 gig unrar, was er nog 3 gig over op c schijf, en nu maar 50mb.

edit: nvm, heb het gevonden. Stond gewoon onder documents en settings in een Temp map.

Genius
5 november 2006, 18:13
Zucht, nieuw probleem :(

Nadat ik die map heb unrart, waren dit dus bestanden met extensie .001, .002,.... Nu weet ik dat je die met winrar kunt uitpakken. Maar winrar accept deze files blijkbaar niet meer. Wat had ik nu gedaan, wel ik heb file .001 met rechtermuisknop geopent en dan 'openen met winrar' gekozen.

Allemaal goed en wel, alle bestanden worden uitgepakt maar nu krijg ik van winrar op het einde een error dat deze file corrupt is. :|

En als ik de grote rar van 4 gig opnieuw uitpak, blijft dat 001 bestand verandert en dus niet terug opnieuw het origineel.

Zucht, help :)

Laurens100
5 november 2006, 18:42
Missch is er 1 van die bestanden corrupt en moet ge die herdownloaden? Ik dacht da ge da kon checken met sfv checker (ofzoiets).

protnie
5 november 2006, 18:54
Je kan ze ook joinen met HJsplit

Ohja btw, I know what it is you downloaden :p

Laurens100
5 november 2006, 18:56
*kuch* NFS Carbon *kuch* ?
Nja hopelijk moet ge niet alles opnieuw downloaden :p

Genius
5 november 2006, 18:57
zucht, ja :p

ik weet het al, had idd al gechecked met sfvchecker en file 41 is corrupt :p Zoeken naar iets anders. Vrees wel dat dit gesloten gaat worden.

Maar heb het toch gevonden in ieder geval.

Laurens100
5 november 2006, 19:03
Normaal zou ge file 41 toch apart moeten kunnen vinden hoor :)

protnie
5 november 2006, 19:27
Jip kunde apart vinden ze.

Mithrandix
5 november 2006, 19:35
warez :naughty:

Exit
5 november 2006, 22:33
closed indeeed