PDA

Volledige versie bekijken : pc start nietmeer op

woter01
4 november 2006, 23:51
ik heb daarnet dus willen een nieuwe partitie aangemaakt met partition magic maak een partie aan van 22 GB druk op aply en hij zegt dat hij de pc moet heropstarten ok doe dat

maaar na een tijdje is hij nog altijd niet op gestart en blijft hij op het windows laadbalkje terecht(of in mijn geval op een zwart scherm met een blinkend streepje erop)komt door NOGUIT BOOT heb al geprobeerd in veilige modus blijft het zelfde

kunen jullie mij helpen is nogal wa dringend

HighWire
5 november 2006, 01:34
Jij hebt dus een nieuwe partitie gemaakt op een al bestaande schijf? (een schijf die dus al volledig in gebruik was enzo?)

Ligt daaraan ze denk ik... Het is volgens mij ni zo met harde schijven dat als er staat dat er maar bvb 10 GB in gebruik is, dat dit 10GB naast elkaar liggen...

Wat ik hiermee wil zeggen, is, dat volgens mij met die nieuwe partitie te maken u bestandsindeling (ofzoiets... kweet dat het bestaat, maar weet de exacte naam niet...) naar de vaantjes is en dat daardoor u windows niet meer werkt...

Hoe je het kan herstellen? In mijn ogen ben ik daar ne simpele in... Format... maar da ben ik maar :)

Tkan ook zijn dak er volledig naast zit ze, ben al vrij moe en tis al laat dus... forgive me if im wrong... :)

KO
5 november 2006, 01:42
Laat/of heeft hij dat blauwe scherm waar hij de eigenlijke aanpassingen aan uw schijf doet zien/getoond ?

woter01
5 november 2006, 08:53
maar het probleem is er staat daar belangrijke gegevns op van mijn ouders kan ik niet gen xp overschrijven pf niet ?

woter01
5 november 2006, 09:56
ok heb het kunnen oplossen heb doormiddel van op F8 te drukken kunnen kklikken op restore last confriguation of zuk iets en toen starte hij weer op zonder mijn partitie maar weetje wat screw partitions

mag gesloten worden

Exit
5 november 2006, 12:55
ok heb het kunnen oplossen heb doormiddel van op F8 te drukken kunnen kklikken op restore last confriguation of zuk iets en toen starte hij weer op zonder mijn partitie maar weetje wat screw partitions

mag gesloten worden

partities op zich is niets
MAAR als ge op uw bootschijf gaat prutsen met partities moet ge ALTIJD opletten en voorzien in een backup!!!

enfin, closed