PDA

Volledige versie bekijken : Download file naar Content.IE5

AnThR4Xbvb
3 november 2006, 20:34
Ik heb onlangs een demo-spel gedownload, maar nu ik het wil installeren vind ik de file niet terug. Bij het downloaden had ik gekozen voor "opslaan", waarna ik een map had aangeduid waar de file moest inkomen. Zoals ik al zei staat de file niet in deze map en ik ben er zeker van dat de download 100% was. Kan het zijn dat de file ergens anders op mijn pc staat? (zoekfunctie haalt ook niets uit)

Tijd geleden probeerde ik bf2142 ook te downloaden en had ik hetzelfde probleem.

----
Enige tijd later
----

Nu heb ik de file toch teruggevonden, in ...\local settings\Content.IE5\...
(raar dat de zoekfunctie het bestand daar niet vind)
Daarna probeerde ik het bestand te openen, waar ik de foutmelding "unexpected end of archive" kreeg. Ik heb het bestand dan gerepaired, waarna ik foutmelding "the file is corrupt" kreeg.

Bestaat hier een mogelijke oplossing voor, waardoor ik de download terug aan het werken krijg?

greetz

Exit
3 november 2006, 22:33
tja, slechte dowload, = opnieuw downen
zoek functie vindt die daar niet OMDAT de map local settings een verborgen map is en de standaard zoek instelling niet zoekt in verbrgen mappen

AnThR4Xbvb
4 november 2006, 09:01
slechte download? het komt van games.telenet!?

Exit
4 november 2006, 13:30
tja, ligt niet aan telenet, kan aan uw verbinding ofzo ook liggen dat die een foutje gemaakt heeft bij downen en de file corrupt is ....

EnZyMeX
4 november 2006, 14:16
Content.IE5

Ik zou het u trouwens zeer hard afraden om nog Internet Explorer v5 te gebruiken !

KO
4 november 2006, 14:18
Dat heet ook zo in IE6 hoor.

AnThR4Xbvb
4 november 2006, 21:37
idd, heet ook zo in versie6
Dus enige oplossing is opnieuw downloaden, maar dan van een andere host?

Annun
5 november 2006, 11:34
En in ie7 heet het nog altijd zo.