PDA

Volledige versie bekijken : Data terugkrijgen

Frado2005
1 november 2006, 16:40
Ja, ik heb de search gebruikt ;).

Ik heb zojuist een bestand verwijderd(naar prullenbak), en dan de prullenbak leeggemaakt.
Hoe kan ik dit bestand terugkrijgen?
Kan getdataback dit ook? Ik was aan het twijfelen omdat bij de setup staat dat ik het prog niet mag installeren op de schijf waarvan de data opstond.

TiZon
1 november 2006, 16:48
Best op andere schijf installen, maar GetDataBack kan dat ja ;)

Frado2005
1 november 2006, 16:54
en moet ik dan de partitie scannen waar het op stond, of moet ik men C scannen mbt prullenbak?

Rage
1 november 2006, 16:54
let wel op! Getdataback is een smerig programma. Die scant voor u, die vind wat ge nodig hebt. En dan pas vermeld het dat ge een licentiecode moet KOPEN om de gevonden bestanden ergens naar toe te kopiƫren. (Allez een jaar geleden of zoiets had ik dat voor)

en moet ik dan de partitie scannen waar het op stond, of moet ik men C scannen mbt prullenbak?

Dat is een moeilijke... Ik denk persoonlijk de partitie waar het opstond.

Frado2005
1 november 2006, 17:13
let wel op! Getdataback is een smerig programma. Die scant voor u, die vind wat ge nodig hebt. En dan pas vermeld het dat ge een licentiecode moet KOPEN om de gevonden bestanden ergens naar toe te kopiƫren. (Allez een jaar geleden of zoiets had ik dat voor)

Dat is een moeilijke... Ik denk persoonlijk de partitie waar het opstond.
omg zo smerig. Eerst dat probleem oplossen dan :)

TiZon
1 november 2006, 17:42
Ge kunt u bestand dan viewen...
Dat doet ge en dan gaat ge het gewon uit u temp folder halen :)

Frado2005
1 november 2006, 18:37
nu zie heel die tree van men G schijf. Hoe moet ik dat gedelete bestand nu vinden? In de map waar het stond zie ik gewoon het bestand staan dat ik niet verwijderd had. Recycle bin is leeg

Frado2005
1 november 2006, 20:24
nvm die'n brol werkt nie ^^ . Ben et maar terug aan het afhalen. Wat is nu 700mb van je volumelimiet :rofl:

:sop: