PDA

Volledige versie bekijken : [PDA-NAV-KIT]Dell Axim 51v (624mhz) + GNS 5843 GPS TMC(BT of Kabel!)

PleXs
30 oktober 2006, 20:39
Te koop wegens geen gebruik meer makende van het matteriaal!

- PDA Dell Axim51V
incl.: lader station, autolader,draagbescherming, WindowsMobile5(met alle bijhorende cds..), 2Gb Sd Card(SanDisk Ultra II SD cards), Alle boekjes!
http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/axim_x51v?c=be&l=nl&s=dhs&cs=bedhs1

Nieuwprijs waarde: 636€ (incl btw,transport bij dell)
vraagprijs: 400€ (bieden is ook toegestaan)
staat van het toestel: nieuw en is nog net geen 1 jaar oud!(november)

- GPS/TMC ontvanger (GNS 5843)
Dit is een GPS/TMC ontvanger met chipset Sirf III externe gps antenne mogelijk zowel als radio antenne(voor fille informatie via rds). Zeer degelijk toestel, heb hem nog maar enkele maanden weer terug vanuit herstelling.
Staat van de ontvanger: splinter nieuw ( incl. 3 batterie's!)

De reden dat ik 3 batterietjes heb ervoor is dat ik er 1 had bijgekocht moest de originele het begeven had ik nog een reserve maar uit herstelling hebben ze mij een originele ontvanger terug gestuurd met nog eens een nieuwe batterie bij dus! heb ik er nu ééntje gratis gekregen!!

De antenne is trouwens volledig draadloos te gebruiken!!!
Of met kabel waar je dan GPS module en een Dell pda kunt aan elkaar koppelen! Is rechtstreeks aangekocht van de firma in duitsland, en heeft een zeer nauwkeurige ontvangst! Zelfs achter hitte werende voorruiten! Ontvangst is dan wel minder maar nog steeds goed genoeg! wat bij de goedkoperen zeer moeilijk is.

http://www.gns-gmbh.com/en/30_5843.php
nieuwprijs: 269€ (incl 16%btw, excl verzending)
vraagprijs: 230€ (is zo goed als NIEUW!!!)

indien je het volledige pakket wil:
600€

(alles inclusief originele fakturen!,dus nog eventueel geldende garantie ook!)

Bieden is altijd toegestaan maar ik behoud het recht het bod te weigeren zolang de vraagprijs niet behaald is!!!

Groetjes
PleXs

PleXs
1 november 2006, 20:14
iedereen mag bieden hoor!!!! :D
:D
elk bod word bekeken!

Groetjes
PleXs

PleXs
2 november 2006, 19:41
up :D