PDA

Volledige versie bekijken : [TK] OCZ Premier 2 GB DDRII Ram

Creep
26 oktober 2006, 09:58
Te koop wegens incompatibel met moederbord (heb intussen corsair XMS2 steken)

meer specs: PC2 5400 5-5-5-10

Het zijn 2 latjes van 1 Gig, dus dual channel

Is nog in absolute nieuwstaat, verpakking, factuur van alternate.nl en levenslange garantie van ocz.

De nieuwprijs bedroeg 235€ en ik geloof dat de ramprijzen weer waren gestegen.

minimumprijs: 150€
meeneem: 200€

Coolrunner
26 oktober 2006, 10:19
met welk mobo was het niet compatibel ?

scud
26 oktober 2006, 11:08
en gij zijt van waar...

als crewmember mag je toch wel de moeite doen om je woonplaats anders in je profiel te zetten -_-

Creep
26 oktober 2006, 15:36
ik ben van antwerpen, het geheugen blijkt niet te werken op mijn Neo-F p965, maar werkt wel perfect in twee andere AMD AM2 systemen

Coolrunner
27 oktober 2006, 12:35
pffff ... na toch wat zoeken heb ik ongeveer een idee wat deze waard zijn ... om echt zeker te zijn, heb ik volgende info bijkomend nodig:
1. ofwel een link naar het OCZ geheugen + een foto van het staat van het geheugen
2. ofwel de P/N code die op het geheugen zelf staan (ev. kan dit gecombineerd worden met goede foto's)

a3ke
27 oktober 2006, 17:00
ja , rare timings , vind ook niet exact wat het nu net is

dus wat meer info graag :)

Coolrunner
29 oktober 2006, 17:07
pffff ... na toch wat zoeken heb ik ongeveer een idee wat deze waard zijn ... om echt zeker te zijn, heb ik volgende info bijkomend nodig:
1. ofwel een link naar het OCZ geheugen + een foto van het staat van het geheugen
2. ofwel de P/N code die op het geheugen zelf staan (ev. kan dit gecombineerd worden met goede foto's)

sorry maar ik heb je ondertussen al verscheidene malen zien inloggen maar nog steeds geen antwoord op mijn vragen .... :confused:

Coolrunner
5 november 2006, 14:11
leeft ge nog ?

Kwertie
9 november 2006, 23:45
kheb een bericht gestuurd naar'm dat'm hier eens komt kijken ... :p ik hoop dat'm zijn verantwoordelijkheid neemt :)

Creep
10 november 2006, 14:53
sorry hiervoor, heb nog veel problemen gehad met winkel waar ik RAM heb gekocht (alternate).

Heb besloten de ram terug te sturen, want ik vind het niet kunnen dat ze niet werkt op C2Duo systemen.

De latjes zijn nu dus in RMA (denk ik) en het kan zijn dat ze het bedrag terug crediteren als ze daadwerkelijk alleen op AM2 systemen werken.

Mijn excuses, het is hier vreselijk druk en begin een degout te krijgen aan die winkel. Heb al iets van een 50€ aan verzendingskosten en aangetekende post zitten betalen voor die latjes.