PDA

Volledige versie bekijken : p4 630 NOOIT gebruikt

fromalk
21 oktober 2006, 13:46
Beste,

ik heb hier nog een intel pentium 4 s775 liggen.
Deze cpu heeft 3.0 Ghz en 2 MB Cache, een 800MHz FSB en verbruikt 84Kw.
Ik heb deze vorig jaar gekregen toen hij pas uit was voor gebruik in een server, nu ben ik overgeschakeld op intel code duo's en amd opteron's voor deze job, een p4 630server lijkt me momenteel niet zo interessant, noch nodig. Vandaar dat ik deze verkoop.
Het gaat enkel om de CPU zelf, de koeler is vermist en het doosje heb ik niet langer, deze cpu is NOOIT eerder gebruikt, om dit te tonen zal ik straks nog fotos online zetten, heeft een dik jaar in de kast gelegen ondertussen en kan dus nu wel de deur uit.

Ideaal voor iemand met een s775 en een manke cpu dus!
Bieden vanaf 70€

Ik doe hem enkel weg als het bod mij aanstaat en behoud het recht af te zeggen van de verkoop zoalng het geld niet is overgemaakt.
Verder:
liefst verzending (in goed beschermd doosje enz)
Afhaling liever niet > mn moeder is nogal chagrijnig tov kopers hier de vorige keren :wtf:

MVG

SephirothSnake
21 oktober 2006, 14:59
Ik ga alvast 50€ bieden.

fromalk
21 oktober 2006, 15:01
bod genoteerd

n.b alle biedingen onder de 75€ zijn excl verzending welliswaar...

dj unc
21 oktober 2006, 15:20
vanwaar ben je?
zet dat ook ne keer in uw profiel, is gemakkelijker;)
grtzz

fromalk
21 oktober 2006, 16:07
ik ben van alken, vlak bij hasselt...

afspreken in hasselt (of provinciale hogeschool hasselt) ook mogelijk, liefst door de week dan wel :)

dj unc
21 oktober 2006, 16:20
ok, nog een paar klein vraagsges;
zit da plastiekske op den achterkant vd cpu der nog op?
is er nog garantie?
zou je het eventueel kunnen brengen naar Zonhoven? mn ouders wonen daar.
mn bod is afhankelijk van de antwoorden, ben wel op zoek nr zo'n cpu!!
grtzz

SephirothSnake
21 oktober 2006, 17:24
Ik zit iik op de PHL (leerarenopleiding) dus dat is al handig :applause:

dj unc
21 oktober 2006, 17:35
tenzij ik meer bied natuurlijk:p

fromalk
21 oktober 2006, 17:44
ehm brengen naar zonhoven gaat eventueel wel, toch als er een bushalte in de buurt is, wil hem anders wel zonder meerprijs opsturen, is toch niet ver/noch zwaar...

Ivm dat plastiekje, kan ik morgen pas nakijken, k heb een hele hoop plastiekjes, f dat van deze erop zit weet ik nu niet, ik zal het u laten weten ;)

Ivm de garantie, ik heb deze cpu gekregen van mn stagebedrijf vorig jaar, zonder factuur en dus ook zonder garantie, die iniddels anders toch al zou verlopen zijn :s

Hoop dat dit niet te storend is?

edit:
even erbij vermelden mss dat ik om hem thuis te bewaren hem in een leeg cd doosje had gestoken en stukje plekband erop, heeft dus geen schokken ofzo gekregen, zelfs nooit bewogen :p

dj unc
21 oktober 2006, 18:03
kzou toch op de een of de andere manier willen weten dat ie werkt voor ik iets beslis, als ie werkt bied ik 75€. mn grootste zorg is gewoon dat de lga zou beschadigd zijn en dus niet kan werken...kheb ooit eens gelezen dat voor een cpu te bewaren het aangeraden is het plasticje eraan te laten omdat anders de array op de chip zou kunnen kapot gaan
kweet het, ben een zaag:)
grtzz

fromalk
21 oktober 2006, 19:11
ik kan de zorg begrijpen natuurlijk maar heb zelf niet echt de mogelijkheid hem te testen. Eventueel wil ik wel indien hij niet werkt hem terugkopen van u, welliswaar als u het product terug pstuurt, binnen de 3agen na aankomst terugzenden dan ofzo?

dj unc
21 oktober 2006, 23:07
probleem is dat ik mn mobo nog moet bestellen,
heb hier nog een pc staan voor mn vriendin haar werk maar die ga ik nie mogen demonteren, tenzij je nog een weekje of 2 ofzo kan wachten om te verkopen, dan zouden mn stukken binnen zijn.
grtzz

Witte
21 oktober 2006, 23:18
Deze cpu heeft 3.0 Ghz en 2 MB Cache, een 800MHz FSB en verbruikt 84Kw.

Even iets verduidelijken, 84kW = 84.000W, dat is net iets te veel voor de gemiddelde heatsink :) 84W dus ;)

Coolrunner
21 oktober 2006, 23:29
55€ afgehaald in Hasselt .... geen voorwaarden :p

kan onmiddellijk testen ;)

SephirothSnake
22 oktober 2006, 00:21
60€ afgehaald op phl

fromalk
22 oktober 2006, 00:22
heb via tweakers.net een bod van 85€ incl verzending.

Tenzij iemand hier erover gaat tegen zondag om 12u smiddags sluit ik die deal af.

SephirothSnake
22 oktober 2006, 00:23
ik haak af dan

fromalk
22 oktober 2006, 00:25
bod is inderdaad zeer deftig, en geen probleem dat u afhaakt. Had een koopje kunnen zijn ;)

fromalk
22 oktober 2006, 11:28
prijs op tweakers is verlaagd naar 80€ incl verzending

dj unc
22 oktober 2006, 14:23
kga ook afhaken
moest mn mobo hier al geweest zijn ging ik niet twijfelen, maar nu...
veel succes nog!!

ps zet volgende keer ook in uw post dat de goederen ook op andere fora wordt aangeboden.;)

grtzz

fromalk
22 oktober 2006, 14:24
ok geen probleem, en zal het volgende keer ook vermelden ;)

Hungry®
22 oktober 2006, 15:54
is die cpu nog tekoop? Zo ja 75 euro opgehaald.

oooops; socket 775 sry, k dacht dat het een s478 was.

Bodje ingetrokken.

fromalk
22 oktober 2006, 21:32
mijn excuses voor het vergeten van deze fotos, ik heb enkele fotos genomen met de camera van mijn gsm toestel, zo goed en zo kwaad als kon :s

Je ziet erop hoe de cpu het hele jaar bewaard is geweest, en dat er aan de onderkant (delicate gouden connecties) het standaard bescherhulsje nog op zat, ik heb dit net voor de eerste keer erafgehaald om een foto te maken

link:

http://users.telenet.be/fromalk

je bod werd genoteerd als hoogste bod en ik zou hier nu ook willen afsluiten dan :)

fromalk
22 oktober 2006, 21:38
heb de tweaker latenw eten voor 22u met een hoger bod te komen, dan had ik toch graag afgesloten :)

fromalk
22 oktober 2006, 21:59
is te begrijpen, ik ben reeds aan het zoeken naar een andere camera, zal zodadelijk voor een update trachtten te zorge

fromalk
22 oktober 2006, 22:15
heb net detail fotos genomen met digitale camera en ga ze nu snel uploaden

fromalk
22 oktober 2006, 22:18
heb een foldertje aangemaakt genaamt digicam, is momenteel aan het uploaden

heb een 4 tal fotos van de gouden puntjes genomen, hopelijk kan je er uit opmaken dat deze daadwerkelijk perfect in orde zijn

fromalk
22 oktober 2006, 22:27
alle fotos staan online, hopelijk is dit voldoende,

gelieve toch nog even iets te laten horen indien u er nog bent?

fromalk
23 oktober 2006, 12:03
zouden we nu misschien kunnen afsluiten, gelieve mij iets te laten weten :)

fromalk
23 oktober 2006, 16:51
persoon op tweakers heeft afgehaakt, dus staat terug open

Coolrunner
23 oktober 2006, 17:44
60€ afgehaald in Hasselt .... geen voorwaarden :p

kzal dit bod zetten

fromalk
23 oktober 2006, 17:46
60€ afgehaald in Hasselt .... geen voorwaarden :p

kzal dit bod zetten

ga het hier ook bij sluiten indien er geen nieuw bod komt voor 22u als dit in orde is voor u?

fromalk
23 oktober 2006, 20:11
kick :)

piotke
23 oktober 2006, 21:50
65 euro !

fromalk
23 oktober 2006, 21:53
bod genoteerd :), kan morgen al verzonden worden als u vanavond stort

piotke
23 oktober 2006, 21:58
ok, piotke@meloen.be vr afhandeling aub

fromalk
23 oktober 2006, 22:04
toegevoegd op msn ;)

piotke
23 oktober 2006, 22:19
MAIL, daty is gn msn adres

fromalk
23 oktober 2006, 22:24
begon het al door te hebben :d

mail onderweg

fromalk
23 oktober 2006, 22:55
bij deze verkocht ;)

piotke
26 oktober 2006, 19:21
CPU net ontvangen. Nog niet kunnen testen, maar al meteen een opmerking.

NOOIT gebruikt is verre van waar.... De Heatspeader staat vol krassen en een duidelijke afdruk van de koeler, deze chip is meermaals geinstalleerd geweest, wat je ook kan zien op de afdrukken van de LGA....

fromalk
26 oktober 2006, 21:50
deze cpu is nooit gebruikt en daar blijf ik ook echt bij, de afdruk die je ziet is wellicht van de plekband die er op geplakt is geweest om hem vast te plakken in het cd doosje waarin hij het hele jaar bewaard is geweest, ik heb niet eens een moederbord van dat type socket :)

no offense ma k vershiet zelf van deze bewering

piotke
26 oktober 2006, 21:58
plakband laat bij mijn geen krassen na in staal...

Ik zal overmorgen een macro foto nemen, dan zal je zelf een duidelijk de krassen zien. Hoewel deze met blote ook meer dan duidelijk zijn..

Ozymandias
27 oktober 2006, 00:46
Piotke; mijn 630 was nog in gesealde doos indertijd en er waren toen ook al krassen op. Die waren zelfs te zien zonder hem uit de verpakking te halen. De onderkant was zelf wel onbesmeurd.

Nu los van dat, is alles erbij geleverd zoals nieuwstaat? Dan vermoed ik niet dat dit zooooooooo erg is. Zeker voor de prijs die erop geboden is. Kan anders wel fijn geflame worden...

stvw
27 oktober 2006, 01:08
sorry ozy maar als hij hem verkoopt als ongebruikt dan wil de koper dit ook zo zien ... ongeacht welke prijs dan ook gehaald is.

Maargoed het zal pas duidelijk zijn wanneer de foto's uitsluitsel geven.

piotke
27 oktober 2006, 05:24
ozyy,

normaal komt een cpu zonder krassen,. is het niet ghet geval, dan zou ik ee nadere koper.

CPU is bulk overigens.

weldra testen

piotke
29 oktober 2006, 17:10
CPU getest en werkt perfect. HEt is zelfs een fijne overclocker want ie doet nu 4,2 GHz stabiel met een luchtkoelerke.....

Niet tegenstaande blijf ik bij mijn bewerigen dat er duidelijke sporen van gebruik zijn/waren.