PDA

Volledige versie bekijken : [TK] Samsung Syncmaster 730BF 4ms 17"TFT

CTU_Jackbauer
15 oktober 2006, 17:05
yo

ik verkoop mijn TFT scherm omdat ik mijn resterende pc onderdelen toch al verkocht of bijna verkocht heb , het scherm is nog in perfecte staat , heb mijn pc systeem ook niet veel gebruikt aangezien ik bijna altijd bij mijn broer ben:)

-Samsung Syncmaster 730BF 4ms (contrast=700:1) 17"TFT
Is aangekocht bij hardwareversande voor 289€ en is bijna een half jaartje oud , is nog in perfecte staat , geen krassen,dode of luie pixels . Garantie en factuur wordt meegeleverd

Beginprijs: 150€
meeneemprijs: 190€

Dit is echt een beest vaneen scherm , de kleuren en het contrast zullen u verbazen en ook die 4 ms zijn veel waart , was het laatst cs source aant spelen met mijn broer zijn Q-force 16Ms tft en da hakkelde een klein beetje , toen ik mijn 730BF instak toen ging het spel spiegelglad , vloeiend

CTU_Jackbauer
15 oktober 2006, 17:09
yo

ik verkoop mijn G5 Gaming muis omdat ik alles aan het verkopen ben van wat ik nog heb :)

-Logitech G5 Laser mouse
Is aangekocht bij Snogard zo een half jaartje gelden , is nog in perfecte staat en alles is nog intact(Gewichtjes,doos,...)
beginprijs: 35€
Meeneemprijs: 45Incl€

Is een zeer goede muis , je merkt het verschil onmiddelijk , vooral bij shooters , BF2 en CS: source . echt een van de beste muizen die er is

Greetz

CTU_Jackbauer
15 oktober 2006, 17:49
en up :)

CTU_Jackbauer
15 oktober 2006, 17:50
en omhoooog :)

grtz

Art
15 oktober 2006, 17:56
Na het gebruik van je ups moet je een paar dagen opnieuw wachten om die zelfde goederen opnieuw aan te bieden.
En het appart verkopen van die goederen zal niet helpen of ge moet al denken dat we blind zijn.