PDA

Volledige versie bekijken : Enkele vraagjes na format.

Bubba
23 september 2006, 17:24
Hoi,

1: Hoe kan ik NumLock automatisch laten opstarten? Het is namelijk nogal vervelend om elke keer opnieuw die knop te moete indrukken om mn wachtwoord in te geven. Zeker als ge da elke keer vergeet enzo.

2: Ik heb dus XFire geinstalleerd maar ik moet elke keer als ik opnieuw opstart mn gebruikersnaam en wachtwoord ingeven. Ik selecter automatisch aanmelden etc maar toch moetek da elke keer opnieuw invullen. Das nogal vervelend want er zijn verschillende instellingen die ik dan dus ook elke keer opnieuw moet doen. Iemand die weet wat het probleem is?

Groetjes,

BuBbA.

Mr. M
23 september 2006, 17:29
1. normaal gezien onthoudt die da ge numpad aan heb staan dacht k (ma ik heb daar ook al mee zitte sukkelen, ma ineens bleef da aan)

2. ni echt een idee omda ik da prog al e paar jaar nimeer gebruik sinds het heel mijn pc fucked up heeft gekrege waardoor k moest formatten

Bubba
23 september 2006, 17:33
1. normaal gezien onthoudt die da ge numpad aan heb staan dacht k (ma ik heb daar ook al mee zitte sukkelen, ma ineens bleef da aan)

2. ni echt een idee omda ik da prog al e paar jaar nimeer gebruik sinds het heel mijn pc fucked up heeft gekrege waardoor k moest formatten

1: Ja, khad da de vorige keer ook. Na x aantal tijd bleef die plots aan staan. Waarom weet ik nog steeds niet. Daarom dat ik het hier ff vraag. :p

Exit
23 september 2006, 17:39
open het register, ga naar
HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel\Keyboard
en dan neemt ge "InitialKeyboardIndicators" en maak de waarde 2
reboot en voila, numlock is aan tijdens login scherm

dit doe ik telkens als eerste nadat ik 2k/xp installed heb

Bubba
23 september 2006, 18:18
edit: nevermind.

Iemand die een antwoord heeft op 2?

Thanks alvast voor de hulp iedereen.