PDA

Volledige versie bekijken : Raar probleem na full format

mike_powell
21 september 2006, 18:40
Ik heb onlangs een full format gedaan, windows xp terug erop gezet en dan een paar stuurprogramma's. Dan moest ik mijn pc opstarten toen hij terug was opgestart bleek da geen van mijn usb poorten werken. Probleem mijn muis en toetsenbord zijn usb. Dus reset ik maar ik krijg niks van beeld meer. Dus leg ik alle spanning af, herstart de pc en op mijn scherm komt er "no signal".

Mijn specs zijn:
AMD 64 X2 3800+
1Gb ram (van kingston value ram)
MSI K8N neo-fi moederbord
XFX nvidia geforce 7800 gt
250 Gb harde schijf van maxtor

nTFs
21 september 2006, 18:57
Een paar stuurprogrammas ....
Normaal is het na een format : XP met service pack 2 erop - chipsetdrivers - graka drivers - drivers vooir lan, sound,..
Heb je dit gedaan ?

TiZon
21 september 2006, 19:02
kijk je kabels eens goed na.

Probeer daarna eens om je bracket als je dat hebt er in te steken, dan krijg je leds en kan je zien waar het probleem zit.

Verder zou je ook nog eens kunnen proberen te luisteren naar de biep-codes bij het opstarten. Daar kan je ook iets uit leren.

mike_powell
21 september 2006, 19:26
Al de drivers staan erop en ja ik heb al alles gecontroleerd ofdat alle kabels goed zitten. Ik hoor wel niks van beep-codes bij het opstarten.

En wat is dat een bracket. Want ik zou het begot niet weten of ik dat zitten heb.

TiZon
21 september 2006, 19:43
Zo iets:
http://www.pclabs.gen.tr/REVIEWS/mainboards/MSI/nForce420D/Bracket2.jpg

Het kan zijn dat er in je pc geen speaker zit...

mike_powell
21 september 2006, 19:45
Ik heb zo'n bracket niet. En er zit wel zo'n speaker in want ik weet alsek men drivers van mijn geluid nog nie heb geïnstaleerd dat ik constant zo'n tuut hoor komen uit mijn pc als hij een error heeft.

EnZyMeX
21 september 2006, 20:42
hmmm northbridge brak ?

mike_powell
21 september 2006, 21:57
Hoe zou ik dat te weten komen. Aan wat kan ik dat zien moest hij kapot zijn.