PDA

Volledige versie bekijken : PC sluit niet meer af...

S59
20 september 2006, 21:22
Hallo,

Ik zit met een probleem dat ik niet opgelost krijg. Mijn pc sluit niet meer af als ik op ‘uitschakelen’ duw in het startmenu. Ook ‘opnieuw opstarten’ werkt niet via het startmenu. Het is geen probleem van te traag afsluiten, want na een uur (letterlijk geprobeerd) is hij nog altijd niet afgesloten. De pictogrammen rechts onderaan blijven ook allemaal staan, maar als ik er dan met de cursor overga, verdwijnen ze op slag. Het probleem is ongeveer anderhalve week geleden begonnen. En het gekke is, sindsdien sloot hij enkele keren opeens wel normaal af.

-Ik heb gescand voor virussen (met Avast), maar niks gevonden.
-Ik heb gescand voor spyware (met Ad-Aware SE), maar niks gevonden.
-Ik heb een foutcontrole van het C-station gedaan, maar die vond geen fouten.
-Ik heb verschillende systeemherstelpunten geprobeerd, maar die hielpen ook niet.

Dit (http://tweakers.net/gallery/141224/sys) is mijn systeem. Ik heb Windows XP Professional SP2 met alle updates en ik heb de laatste weken geen belangrijke programma’s toegevoegd of verwijderd.

Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen.

Dank bij voorbaat,
S59

ace_punk
20 september 2006, 21:51
Ja khad da ook ma tbleek gewoon firefox te zijn toen ik da uninstallede was het probleem opgelost .. mss tzelfde probleem daar ?

S59
21 september 2006, 21:18
Ja khad da ook ma tbleek gewoon firefox te zijn toen ik da uninstallede was het probleem opgelost .. mss tzelfde probleem daar ?
Neen, toch niet. Ik gebruik 'good old' ;) Microsoft Internet Explorer.
Toch bedankt.
Is er iemand die mij kan helpen?

S59
22 september 2006, 19:28
Juist memtest86+ gedaan.
3 runs en geen errors, dus aan mijn geheugen ligt het ook al niet.
Zou HiJackThis log laten nakijken kunnen helpen? Ik begin hier voor een format te vrezen :(