PDA

Volledige versie bekijken : Scherm valt soms uit na nieuwe graka drivers

a242050
19 september 2006, 22:58
Joo,
Gisteren besloot ik maar eens nieuwe drivers voor mijn graka te downloaden.
Ik heb de nieuwste (91.47) gedownload. Sindsdien valt mijn scherm soms een seconde uit (zwart beeld), het piept ook een beetje als het uitvalt. Wat mij ook opgevallen is, is dat als ik video's zie, dat die er roder uitzien dan normaal. Wat kan ik nu het beste doen, terug oudere drivers erop zette?
Alvast bedankt

pollux_15
19 september 2006, 23:14
Joo,
Gisteren besloot ik maar eens nieuwe drivers voor mijn graka te downloaden.
Ik heb de nieuwste (91.47) gedownload. Sindsdien valt mijn scherm soms een seconde uit (zwart beeld), het piept ook een beetje als het uitvalt. Wat mij ook opgevallen is, is dat als ik video's zie, dat die er roder uitzien dan normaal. Wat kan ik nu het beste doen, terug oudere drivers erop zette?
Alvast bedankt

Heb je de vorige drivers eerst verwijderd bij software? Want kheb dit ook ooit aan de hand gehad kwas de vorige drivers vergeten te verwijderen.

retrosaurus
19 september 2006, 23:20
effe drivercleaner, en opnieuw installen, nog steeds hetzelfde probleem? de oude terug installen :-)

a242050
19 september 2006, 23:22
Ja, ik heb driver cleaner gedaan hoor en de oude ge-uninstalled. Ik zal morgen eens opnieuw proberen.

Davion
20 september 2006, 13:56
Hoort op Software, moved.

a242050
20 september 2006, 18:57
Ik heb de drivers gereïnstalled en de filmpjes ziet niet meer zo rood. Het scherm is ook nog altijd niet uitgevallen. Ik denk dat het heeft gewerkt. Merci iedereen