PDA

Volledige versie bekijken : Outlook Express & webmail probleem

(DoA)rhYtm
18 september 2006, 20:30
Beste,

Mijn probleem: ik heb in Outlook Express mijn email geconfigureerd, en als ik in Outlook emails bekijk, en daarna (thuis, of op een andere locatie vb school,etc) via webmail inlog op dezelfde account, dan zie ik GEEN mails meer.

Nu, ik weet dat je ergens in outlook express kan/kon bepalen dat Outlook NIET alle mails naar jouw pc download en gewoon alle emails op de server laat staan, zodanig dat die mails niet verdwenen zijn.

Ik dacht dat ik 'Automatically download messages when viewing in Preview pane' was dat ik moest unchecken, maar blijkbaar is het dat niet.

Omgekeerd, als ik eerst in webmail mijn mails check, dan is er geen probleem om nadien via outlook mijn mails te bekijken, maar eens ik ze dus in outlook bekeken heb, zijn ze niet meer te zien in mijn inbox via mijn webmail.

Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat outlook express NIET mijn mails download naar mijn pc, maar gewoon op de server laat staan (of hoe noemt dat in vaktermen?)

Ik heb outlook express 6 , misschien ligt het aan die versie dat ik die optie niet kan terugvinden?

Als iemand me kan helpen, ik zal u dankbaar zijn, want ik heb nu een aantal belangrijke mails verloren nadat ik blijkbaar na een format mijn mail in outlook terug had ingesteld en ik alles kwijt was toen ik nadien nog eens keek :x

Exit
18 september 2006, 21:06
menu - tools - accounts - kies uw email account - tabblad advanced en kies daar onderaan, laat een kopie achter op de server

(DoA)rhYtm
18 september 2006, 21:12
Vriendelijk bedankt Exit, dat was het blijkbaar.
Groeten
Kenny