PDA

Volledige versie bekijken : 6600gt temperatuur

Hostage
17 augustus 2006, 16:29
hallo mensen,

ik heb een vraagje over mijn videokaart.
Is het mogelijk om ergens (iets) aan te schakkelen voor de temperatuur te zien van mijn videokaart.
waar vind ik de bios van mijn videokaart?
ben hier vrij noob in. :crazy:

Jack_Sparrow
17 augustus 2006, 17:56
speedfan downloaden ;)

Gentei
17 augustus 2006, 18:06
hallo mensen,

ik heb een vraagje over mijn videokaart.
Is het mogelijk om ergens (iets) aan te schakkelen voor de temperatuur te zien van mijn videokaart.
waar vind ik de bios van mijn videokaart?
ben hier vrij noob in. :crazy:

een nvidia kaart heeft da toch gwn rechtsklikke op de bureablad dan eigenschappen, instelling, geavanceneerd, geforce 6600, temperature settings.

Hostage
17 augustus 2006, 18:26
daar had ik al gekeken,ik ben erover gaan google-en en ik vond dat het eerst moest aangezet worden in de bios.
voor dat ik in mijn bios ga krijg ik de volgende melding

Warning : Have option Rom can not be invoke
(vendor ID:10Deh,Devce ID:00DFh):confused:

info : mijn bios werkt.maar ik vind nergens iets over de temperatuur van mijn videokaart.
alleen de melding (hierboven geschreven) krijg ik voor ik naar mijn bios ga.

Gentei
17 augustus 2006, 18:47
daar had ik al gekeken,ik ben erover gaan google-en en ik vond dat het eerst moest aangezet worden in de bios.
voor dat ik in mijn bios ga krijg ik de volgende melding

Warning : Have option Rom can not be invoke
(vendor ID:10Deh,Devce ID:00DFh):confused:

info : mijn bios werkt.maar ik vind nergens iets over de temperatuur van mijn videokaart.
alleen de melding (hierboven geschreven) krijg ik voor ik naar mijn bios ga.

bij mij moest da niet aangezet worden ze..

Hostage
17 augustus 2006, 19:09
ik vind het ook raar,eerst dacht ik dat deze kaart geen sensor had maar daarna las ik dat alle 6series een sensor hadden en iemand op een ander forum zei het volgende (ik heb dezelfde als deze gast):

ik kan ze niet aflezen op mijn msi 6600GT > jij hebt een pci-e zie ik, ik heb een AGP

daarna ----v

edit : ik heb net mijn bios van mijn msi 6600GT aangepast en nu zie ik mijn temps dus wel.

Hostage
17 augustus 2006, 20:34
deze mag gesloten worden.ben het ergens anders aant vragen waar ze er meer van weten.
alvast bedankt ;)

Exit
17 augustus 2006, 20:52
dacht dat die kaarten geen sensor hebben, hiier ook niet.

Hostage
18 augustus 2006, 00:09
dacht dat die kaarten geen sensor hebben, hiier ook niet.
hm,als je daar heel zeker van bent stop ik met zoeken.
het stoorde mij gewoon te weten dat de functie er wel op was en ik niet wist waar ik dat terugvond.
mss heeft die gast nog een andere kaar want er zijn 4 modellen van de 6600.(sla mij dood als ik verkeerd zit):unsure:
grtz

NX6600GT-VTD128

Sonic4liv3
18 augustus 2006, 00:52
ik heb een 6800GE en deze heeft wel een temp sensor ( af te lezen met asus smart doctor )

Raanº³
18 augustus 2006, 02:28
ik vind het ook raar,eerst dacht ik dat deze kaart geen sensor had maar daarna las ik dat alle 6series een sensor hadden en iemand op een ander forum zei het volgende (ik heb dezelfde als deze gast):

ik kan ze niet aflezen op mijn msi 6600GT > jij hebt een pci-e zie ik, ik heb een AGP

daarna ----v

edit : ik heb net mijn bios van mijn msi 6600GT aangepast en nu zie ik mijn temps dus wel.

:eek:
Waar staan die bios'en van graka 's? :D
[ Heb ook 6600GT van MSI maar bij mij toont hij die wel... ]

Hostage
18 augustus 2006, 03:33
:eek:
Waar staan die bios'en van graka 's? :D
[ Heb ook 6600GT van MSI maar bij mij toont hij die wel... ]
msi live update.
Maar ziet ge dat ergens in uw bios staan voor de temperatuur te weergeven of te verbergen?:confused:

Raanº³
18 augustus 2006, 08:04
[ Link (http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=2379) ]

Mss lost dit je probleem op...? :)

flyingdutchman
18 augustus 2006, 14:38
rivatuner... ??

maybe ??