PDA

Volledige versie bekijken : Belkin Kabel/DSL-gatewayrouter + Devolo dLAN duo Starter Kit

driesel
31 juli 2006, 12:15
Ik verkoop wat netwerkapparatuur dat hier thuis niet meer in gebruik is.
De artikelen zijn bestemd voor bedrade netwerken.
Het betreft volgende artikelen:

*Belkin Kabel/DSL-gatewayrouter
http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=157728
Alle toebehoren nog aanwezig in originele doos (zelfs beschermplastic heb ik nog ;) ).
Over ouderdom ben ik niet zeker (wellicht 1,5 jaar). Heeft altijd zeer naar behoren gewerkt. Factuur is beschikbaar.

Nieuwprijs: +/- €50
Minimumprijs: €30
Meeneemprijs: €40

*Devolo dLAN duo Starter Kit
http://www.devolo.nl/nl_NL/produkte/dlan/mldlanduosk.html
Deze kit is enkele maanden geleden aangekocht, maar is zeer weinig in gebruik geweest. Alles zit erbij (d.w.z. alle kabels, boekjes ...)
Een factuur heb ik hier niet meer van, helaas.

Nieuwprijs: +/- €80
Minimumprijs: €50
Meeneemprijs: €65

Voor beide producten is de reden van verkoop dus dezelfde: niet meer in gebruik.
Alle opgegeven prijzen gelden exclusief verzendingskosten.
De producten kunnen afgehaald of verzonden worden, desnoods geleverd mits kilometervergoeding.
Contact liefst via deze thread

Ik woon in Herenthout, da's naast Herentals.

mvg,
driesel

driesel
31 juli 2006, 22:13
eerste up dan maar :oink:

h8bal
1 augustus 2006, 08:20
Ik verkoop wat netwerkapparatuur dat hier thuis niet meer in gebruik is.
De artikelen zijn bestemd voor bedrade netwerken.
Het betreft volgende artikelen:

*Belkin Kabel/DSL-gatewayrouter
http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=157728
Alle toebehoren nog aanwezig in originele doos (zelfs beschermplastic heb ik nog ;) ).
Over ouderdom ben ik niet zeker (wellicht 1,5 jaar). Heeft altijd zeer naar behoren gewerkt. Factuur is beschikbaar.

Deze zou met Belgacom ADSL overweg kunnen neem ik aan ? Ben je toevallig bereid te ruilen tegen wat andere hardware (het zou toch zijn voor een kennis plezier te doen).

driesel
1 augustus 2006, 12:04
Deze router is uiteraard geschikt voor Belgacom ADSL (als er een UTP kabel van je modem komt tenminste, maar dat zal wel).

Ik kan eventueel ruilen, maar dan wil ik wel weten wat je voorstel is :).

mvg,
driesel

HashQ
1 augustus 2006, 12:24
werkt dat op een tnet modem? Anders wil ik ook wel overwegen een bod te doen.

h8bal
1 augustus 2006, 12:28
Deze router is uiteraard geschikt voor Belgacom ADSL (als er een UTP kabel van je modem komt tenminste, maar dat zal wel).

Ik kan eventueel ruilen, maar dan wil ik wel weten wat je voorstel is :).

mvg,
driesel

Sorry ik sliep vanochtend blijkbaar nog half :unsure: Ik had even modem/router gelezen, dus met de dsl modem intern.

M'n excuses, ik ben naar iets anders op zoek dus...

driesel
1 augustus 2006, 12:31
Sorry ik sliep vanochtend blijkbaar nog half :unsure: Ik had even modem/router gelezen, dus met de dsl modem intern.

M'n excuses, ik ben naar iets anders op zoek dus...

No hard feelings ;) ...

@hollowman666

Ik heb hem zelf altijd in combinatie met een Telenet abo (Motorola modem) gebruikt.

mvg,
driesel

HashQ
2 augustus 2006, 13:26
en is de snelheid even snel als modem rechtstreeks in 1pc?

tzou dus zijn vo 2 pcs op inet te krijge. Ik dacht da een switch het snelste ging zijn ma als dit even goed is hebt ge een deal.

driesel
2 augustus 2006, 15:35
Ik heb nooit rechtstreeks met de modem gewerkt. Dus echt vergelijken kan ik niet.
Als het u moest interesseren, ik werk nu met een draadloze router, waarop 2 PC's met UTP zijn aangesloten. Ik heb mij nog nooit beklaagd over te trage snelheden.

HashQ
3 augustus 2006, 12:34
OK dan bied ik 35€ incl (dit wel als meeneemprijs want echt lang kan ik er niet mee wachten)

driesel
3 augustus 2006, 13:24
Goed, dan sluit ik vanavond rond 19:00 af voor de router. Als je dan nog de hoogste bieder bent, is de router voor jou.