PDA

Volledige versie bekijken : [TK] Pc onderdelen

leonzo
30 juli 2006, 13:06
Even opdelen in 2 delen: de 100% werkende en de twijfelgevallen (geen tijd om te testen wat er precies scheelt)

twijfelgevallen:

mobo asrock p4i45D // geen idee als het nog werkt // 5€

pentiumIV 2.4ghz 533 // 2-3 pinnetjes kapot // ? mits interesse bieden

radeon 9800 pro 128mb (powercolor) // nog nooit echt miserie mee gehad behalve dat ik soms het gevoel heb dat de kaart heel warm aanvoelt, ventiel draait goed nochthans // S O L D

100% werkend:

sblive! 5.1 // 15 €

ram pc3200 (CL 2.5) Twinmos 512 DDR-DIMM // 10€

headset: Zalman Headset 5.1 surround sound w/ mic ZM-RS6F // 30€

muismat eyepad // 15€

muismat aquapad (heel groot 3x standaard size) //15 €

52x speed CDROM // 5€

High speed Usb expansion (2poorten) // 5€

logitech standaardkeyboard // 5€

17" CRT (geen vlakke beeldbuis) // 30€

Dit zijn de minimumprijzen, alles wordt hier afgehaald en niks word opgezonden. Hoe sneller iets kan afgehaald worden, hoe liever. Ik sta open voor vragen.

fyi: Ik ben uit West-Vlaanderen, regio Ieper.

Gamer
30 juli 2006, 13:17
€ 30 exclusief voor de twijfelgevallen.

gravendelver
30 juli 2006, 13:19
Wat zijn uw ervaringen met zo'n 5.1 headset? Werkt dat een beetje? En geeft hij over het algemeen een goed geluid?

leonzo
30 juli 2006, 13:24
gamer: genoteerd

gravendelver: ik had vroeger een icemat siberia en was daar heel tevreden over, tot ik hem geript werd op starlan, maar daar dan een nieuwe won (deze 5.1), heb hem een paar maanden gebruikt maar een siberia is meer mijn ding.

Het schijnt dat deze zalman optimaal werkt met een goed werkend geluidskaartje dat 5.1 of 7.1 ondersteund, ik heb nooit kunnen klagen allesinds.

edit: sblive 5.1 toegevoegd, vergeten dat ik deze nog had liggen

vanic
30 juli 2006, 13:41
ram 10€ ... radeon 25€

aangezien je dit niet verstuurt onder voorbehoud want regio Ieper is? ... misschien exact via pm

leonzo
30 juli 2006, 13:56
boezinge city +-5km van ieper

(niet echt groot) de meeste mensen indertijd vonden het binnen de 2 minuten. vanavond rond 19 ben ik terug

vanic
30 juli 2006, 14:20
ram 10€ ... radeon 25€

dan mag het voorbehoud weg...

x-freeZe
30 juli 2006, 15:04
headset: Zalman Headset 5.1 surround sound w/ mic ZM-RS6F //

kan dit echt niet gebracht worden naar gent? of opgestuurd worden?

Macdude
30 juli 2006, 16:25
Indien je toch verzending zou willen overwegen wil ik wel 20€ inclusief bieden voor de Twinmoss 512MB.

Is het trouwens 1x512 of 2x256

leonzo
30 juli 2006, 19:11
het is 1x 512

ik stuur niks op, al veel te veel in t'zak gezet geweest door mensen die van dit systeem profiteren en ik dus nooit mijn geld zie (kendem, twas kapot toen het toekwam en het werd teruggezonden naar de fabriek! "ik laat nog van me horen ;)" )

alles kan hier opgehaald worden, desnoods aan het station in ieper das allemaal geen probleem.

Voor welke mensen kan ik nu iets aan de kant leggen?

leonzo
30 juli 2006, 22:08
radeon 9800 pro sold

leonzo
30 juli 2006, 23:59
muismat aquapad (heel groot 3x standaard size)

52x speed CDROM

High speed Usb expansion (2poorten)

toegevoegd

vanic
31 juli 2006, 01:13
ik stuur niks op, al veel te veel in t'zak gezet geweest door mensen die van dit systeem profiteren en ik dus nooit mijn geld zie

eerst laten betalen en dan pas versturen;)

dus als ik het goed begrijp is de grafische kaart al verkocht???

Macdude
31 juli 2006, 01:28
En toch heb ik nog steeds interesse. Indien da goed verpakt zit kan daar in principe niks mee gebeuren. Steekt het desnoods in een dvd dooske ofzo, papierke derrond en opsturen.

Ik betaal uiteraard op voorhand (zoals het gebruikelijk is bij dit soort deals) en zodra het geld op je rekening staat dan pas hoef je het te versturen.
Alle risico's vanaf de verzending zijn uiteraard voor mij. Het enige dat jij zou moeten doen voor mij is garanderen dat het werkt voor verzending en redelijk snel nadat het geld op je rekening staat versturen. (liefst binnen een dag of 2). Ik zal eventueel nog 1€ extra bijleggen voor een dvd dooske als ge dat liever zou hebben.

EDIT: aangezien ge blijkbaar al eerder problemen hebt gehad met verzenden wil ik u nog adviseren goed het bonneke bij te houden dat ge van de post krijgt.

leonzo
31 juli 2006, 03:13
Ik begrijp jullie wel dus zal ik maar het risico eens te meer nemen. Kheb hier genoeg soorten folie voor grakas en hd's dus de verpakking zal wel geen probleem zijn. Oh maar ik hou die bonnetjes van de post altijd hoor :), ik verwittig de mensen gewoon om de zoveel tijd eens dat ze hun lat er mogen achter leggen.

Binnekort eens een bezoekje brengen aan jongeheer Daikatana.

@ macdude: kzie dat u een grote interesse hebt dus bij deze zijn de rams ook verkocht? gelieve nog eens extra te confirmeren zodat we dat kunnen afhandelen via pm

vanic
31 juli 2006, 08:21
dus als ik het goed begrijp is de grafische kaart al verkocht???

??????

leonzo
31 juli 2006, 10:07
ja deze is verkocht :)

Prankstah
31 juli 2006, 11:01
5.1 headset ... MINE !!!

kzal em vanmiddag komen halen biaaaaaaaaaaaatch !