PDA

Volledige versie bekijken : [TK] Kappote N-Gage

DrunkenMaster89
23 juli 2006, 14:40
Ik heb hier nog een kapote Nokia N-Gage liggen.Heel soms werkt die nog eens maar er scheelt iets met de batterij denk ik. Er zit geen doos bij of oplader of niks dus alleen de N-Gage zelf.Doe maar een bod.

D-1337
24 juli 2006, 03:36
als je zeker weet dat het de batterij is wil ik een bod uitbrengen

DrunkenMaster89
24 juli 2006, 16:25
Ik ben bijna zeker dat get de batterij is want als gsm niet meer aan gaat zal het wel aan de batterij liggen.

D-1337
24 juli 2006, 16:38
bij een ngage kan het aan zoveel liggen :p

DrunkenMaster89
24 juli 2006, 18:34
Ik heb die gsm niet gemaakt of ontworpen of ik werk ni in een elektro winkel of wat dan ook.Ik heb die binnegebracht en die wisten het zelf niet ze dachten maar wisten niet zeker dat het de batterij was.

RSSD
24 juli 2006, 19:27
Keep it clean people...

DarkBombie
24 juli 2006, 23:59
mmm ik heb ook een ngage liggen en heb het zelfde probleem
telkes als ik hem wil aandoen valt het scherm weg (er komt een streepje op nokia en hij hetbegint steeds ,straapje nokia weg, streepje nokia weg ...) bij mij weten ze zeker da het de baterij niet is want ik heb er 1 ingestoken van een vriend zen nokia en werkt nog steeds niet :s

vinteg
25 juli 2006, 01:02
mmm ik heb ook een ngage liggen en heb het zelfde probleem
telkes als ik hem wil aandoen valt het scherm weg (er komt een streepje op nokia en hij hetbegint steeds ,straapje nokia weg, streepje nokia weg ...) bij mij weten ze zeker da het de baterij niet is want ik heb er 1 ingestoken van een vriend zen nokia en werkt nog steeds niet :s

das u onboard geheugen da nen overflow heeft aka vol zit. is een software fout in ngage zen os

DarkBombie
25 juli 2006, 12:59
kan da gemaakt worde ?

DrunkenMaster89
25 juli 2006, 14:27
Ja da kan zeker nog gemaakt worden als ge die binnebrengt.

NoizeSuppressor
25 juli 2006, 16:24
Ja da kan zeker nog gemaakt worden als ge die binnebrengt.

ga erachter horen he, als 't dat is kost da niet veel ze...

Terror Factor
26 juli 2006, 02:40
ALS het die error is(die noeme ze trouwens wsod: white screen of death) valt die te make door uw gsm te flashen. k had mijne ook 2e hands gekocht,en na e paar dage prulle en progskes opzette zat k dus ook me die error(da krijgt ge dus alleen maar as ge teveel op uw intern geheuge zet).k had per chance nog een maand garantie ofzo, kheb die binnegedaan in zo een nokia repair center(check www.nokia.be voor adressen), en ze hebbe da gratis gemaakt. k was mn gsm wel e paar dage-week kwijt, maja, da was ni zo erg)

kweet nu ni of ze da ook gratis gaan doen als em ni meer onder garantie is, ma veel kunne ze nooit vrage,want tis eigelijk hun fout, en der sta nergens een waarschuwing voor in de handleiding ofzo.

meer info over die error: http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=27277

DrunkenMaster89
26 juli 2006, 14:47
Niemand die een bod wilt doen het valt nog te maken.

DarkBombie
26 juli 2006, 19:38
srry dat ik u trheat hier naar de kl*ten help maar
weet er iemand hoe ge die gsm kunt flashen ?
ik weet niet of dit wel legaal is en weet ook niet wat het doet , ik heb het enkel van op die site gelezen dat het daardoor zou opgelost graken

DrunkenMaster89
27 juli 2006, 17:01
Upjee

Minelab
27 juli 2006, 17:08
bod=10euro inclu

DrunkenMaster89
27 juli 2006, 23:50
bod genoteerd