PDA

Volledige versie bekijken : Nieuwe IBM LENOVO 50e laptop !

Pooh
16 juli 2006, 10:47
Hallo,

ik verkoop een NIEUWE IBM Lenovo 50e laptop.
Hij komt uit Nederland, is aangekocht op 12/6/2006 maar slechts één keer de batterij opgeladen om hem te testen. Verder is er niets mee gebeurt, is dus een NIEUWE laptop.
Op de volgende site heb ik de EXACTE specs en modelnummer gevonden, oppassen als je gaat vergelijken want er zijn veel verschillende varianten en modellen van deze laptop.
ENKEL dit model vergelijken aub, specs identiek als hier:

http://www.centralpoint.nl/frame.php?url=/p/Lenovo/UR0SWND/Thinkpad_R50e_Intel%25AE_Celeron%25AE_M_360-1.4ghz_512mb_40gb_15inch_Dvd-r_Wif.html

Ik heb er een aankoopbon van (is aangekocht via de personeelswinkel van een grote keten)

Ik wil er 650 euro voor, ander gaat hij op Ebay waar ik de 700 vlot maak.

Pooh

PS: Ik behoud mij het recht ook nog op anders sites te verkopen, evenals de verkoop te stoppen zonder opgave van reden. Indien niet akkoord met deze voorwaarden gelieve U te onthouden.

[MJ]
16 juli 2006, 12:26
Lol, gij hebt zeker ne winkel in laptopkes?

Pooh
16 juli 2006, 12:32
Nee toch nie, maar ik heb het geluk om vlakbij de grens te wonen en daar kan ik regelmatig wel wat op de kop tikken, zie je...
Ik moet er zelfs niet achter zoeken, heb zo enkele gasten die mij zelf opbellen als ze wat interessants hebben :-)
Ik ga die spullen gewoonlijk ophalen, en hetgeen ik kan gebruiken hou ik zelf en de rest verkoop ik gewoon. Ik zorg echter altijd dat mijn materiaal tiptop in orde is, er zijn er hier genoeg die van mij al een laptop gekocht hebben en heb nog geen enkele klacht gehoord !

Pooh

Pooh
16 juli 2006, 20:49
Hmmm....zwaar interesse precies....'t zal ene voor Ebay worden zekers ?!

Niemand een bod dat in de buurt van mijn prijs komt voor deze stevige robuuste laptop ?

AcIdR3IgN
16 juli 2006, 23:10
kzal es zien of de vriendin hem ni wilt kopen ;)

Pooh
17 juli 2006, 13:35
ok, weet me zo snel mogelijk iets te zeggen (zie PM)
Ik ben mijn ebay-advertentie al aan 't opmaken :-)

Pooh