PDA

Volledige versie bekijken : GRATIS : 3 maanden belgacom IDTV

hey69
13 juli 2006, 20:20
ik heb enkele kennismakings bonnen gekregen van mn werk.
bij bestellen van een digitale tv Do It Yourself pakket. en bovenal ge kunt da kosteloos terug stopzetten na 3 maanden dus gratis 3 maanden IDTV :crazy:
(hence the name, kennismakings pakket :p )

(De promotie in de winkel is 3 maanden gratis bij een jaarcontract die je nie kan stopzetten na 3 maanden uiteraard)

voorwaarden, je moet belgacom adsl al liggen hebben ,
ik heb eknele bonne voor deze maand en enkele voor volgende maand

het enigste wat ik vraag is de postkosten te betalen..

doei

robbeke
14 juli 2006, 01:54
kan je me eens tegoei uitleggen hoe het werkt.
ik heb een standaard tv toestel , en een internet verbinding van belgacom adsl.
heb grote interesse , maar idd dat jaarabonnement steekt me tegen ,daarom die 3 maand.

Talos
14 juli 2006, 02:08
Ik kan u zeggen dat het niet de moeite is. Ze hebben het bij mijn vriendin thuis en ik was allesbehalve onder de indruk.
Het is traag, kwaliteitsverschil zie je niet als je geen HD-tv hebt. Internetten gaat pakken slechter door de bandbreedte die het inneemt. En ten laatste is het belachelijk duur, sure je kan kijken wat je wilt wanneer je wilt, maar je betaald je er wel blauw aan.

hey69
15 juli 2006, 02:22
robbeke, pm uw adres maar. tis een bon waar ge vrijblijvend die idtv kunt aanvrageen en kosteloos kunt opzeggen. tis voor een do it yourself pakket dus effe zelf aansluiten. in de teleboetiek zullen ze wel uitleggn hoe ge best en snelst terug kunt opzeggen. ge betaald geen frank.
&

talos: smaken verschillen, kwaliteit vind ik zeer goe, vergelijkbaar met mijn digitale satelietreceiver. natuurijk als ge een brak van een tv hebt gade verschil nie o merken....anyway, tis maar 10 euro per maand voor keiveel kanalen dus duur is het zeker nie
allez soit :)

2euro voor de mn postkosten op mn rekening storten en ik kan je wel mischien 2 3 bonnen sturen ook agewilt voor vrienden of zo (tot eind augustus geldigĂ )

robbeke
15 juli 2006, 06:08
awel ja ik ken nog wel 2 maten die da willen .
als da goe is voor u ....

hey69
15 juli 2006, 09:20
offcourse no problem. kga da maar dinsdag of zo kunnen posten

m-be
15 juli 2006, 14:21
hebt ge daar dan geen settopbox/decoder voor nodig?

Boukreev
15 juli 2006, 15:11
hebt ge daar dan geen settopbox/decoder voor nodig?

idd, et ge daar nix vo nodig ofzo?

as ge nix nodig ebt en ge ni verplicht zijt om een abonnement of iets dergelijk te neme wil ik ok wel zo enkele bonne als het kan.

hey69
15 juli 2006, 20:29
ge krijgt die gratis mee 0euro ipv X euro. bon ja ge moet er maar eens mee naar een teleboetiek stappen . in ieder geval
mensen die ene willen PM mij uw adres en naam aub

m-be
17 juli 2006, 23:30
Haal de nodige verbinding en het nodige materiaal in huis

Een televisietoestel, niet noodzakelijk digitaal, met een scart-uitgang
Een Belgacom ADSL Light, Go of Plus-verbinding

Een decoder met bijhorende afstandsbediening
Voor elk TV-toestel waarop u Belgacom TV kijkt, dient u te beschikken over een decoder en een afstandsbediening. Deze laatste is universeel, waardoor u er niet alleen Belgacom TV mee kan bedienen maar ook uw tv-toestel.

Een modem compatibel met Belgacom TV (de draadloze Philips of Aethra modem-router)
Met deze modem-router kan u ook draadloos surfen (met een USB- of PCMCIA-kaart).

Voor mij niet dus...

hey69
20 juli 2006, 11:14
alles is gepost vandemorgend prior

Trebby
20 juli 2006, 11:40
tdomme, just trug van citytrip

khad gigantische intresse en wel 10u wille betale

hey69
26 augustus 2006, 15:53
hallo, ik heb terug bonnen voor de maand september en nog 2 voor augustus.

er was hier iemand die mn bon blijkbaar nie ontvangen had (ik heb alles gestuurd, dus fuckup van de post waarschiujnlijk) kan die mij nogeens zn gegevens zeggen dan postk die opnieuw

gravendelver
26 augustus 2006, 16:31
Het is traag, kwaliteitsverschil zie je niet als je geen HD-tv hebt

Heeft niets met HD te maken aangezien je in Belgie (buiten enkele satellietkanalen) nog geen HD kan ontvangen. Je merkt het verschil gewoon als je het op een lcd of plasma bekijkt die al dan niet hd ready is.

Ik zou die van september wel willen :)

Big Taj
26 augustus 2006, 16:57
Dus met pakweg Scarlet ADSL werkt dit niet?

hey69
26 augustus 2006, 17:23
nope, je moet belgacom adsl hebben.
reden is omdat je word aangesloten op een nieuwe ADSL2+ R5 Agregrator met videobus. en scarlet heeft zoiets nie ;)

grafdelver, you got pm

spoelworm
27 augustus 2006, 09:59
Ik wil er ook nog eentje:p

Trebby
27 augustus 2006, 14:30
ik was toch voor grafdelver? :s pff

hey69
27 augustus 2006, 14:32
ik heb er nog zenen thaman pm uw gegevens maar

Trebby
27 augustus 2006, 14:35
ma van augustus kan ik er ni veel meer mee doen e:p

hey69
27 augustus 2006, 14:37
tot 31/9 ;)

Trebby
27 augustus 2006, 14:38
ow :)

pm verzonden

Trebby
27 augustus 2006, 21:07
Een decoder met bijhorende afstandsbediening
Voor elk TV-toestel waarop u Belgacom TV kijkt, dient u te beschikken over een decoder en een afstandsbediening. Deze laatste is universeel, waardoor u er niet alleen Belgacom TV mee kan bedienen maar ook uw tv-toestel.

lees dit hier juist van die decoder, euh... wat is dat dan? :s moet ik dat dan nog gaan kopen? heb alles behalve die decoder

hey69
27 augustus 2006, 21:14
die krijgde ook mee. die huur je . maar in die 3 promotiemaanden is da ook gratis
later koop je ene oftewel huur je die aan 6euro per maand

Trebby
27 augustus 2006, 21:18
dus ik krijg die dus nu mee, tot einde van die gratis periode (dus eind september) en dan beslis ik of ik verder wil of niet?

hey69
27 augustus 2006, 21:40
modem krijg je ook zelfs voor niets. bon ge belt maar eens naar belgacom (nummer staat op de bon ) of check at your local belgacom boetiek

Trebby
27 augustus 2006, 21:45
nja, ben bij belgacom dusja :)

btw, geld is overgeschreven

hey69
27 augustus 2006, 21:49
ge zijt van belgacom en dan durfde daar nog vragen over te stellen :D

Trebby
27 augustus 2006, 22:27
? enkel adsl eh ;)

nie belgacom tv, kweet daar nix van van die decoder enal :p

keukske
27 augustus 2006, 23:49
kdacht da ge moest kunnen bewijzen da ge bij da bedrijf werkt van waar de bon komt ma swat.

hey69
27 augustus 2006, 23:59
ik kan da gemaklijk bewijzen.. mor eh, ik verkoop hier niets hé, ik krijg da van mn werk om uit te delen en mensen blij te maken

hey69
28 augustus 2006, 18:53
alles is met prior verzonden. sommige gaan gele envelopkes hebben , want mn gewone waren op :)

Trebby
29 augustus 2006, 13:18
ik kijk hier zojuist bij belgacom op de site om te kijke of ik digitale tv kan krijge en wat blijkt dat dat niet zo is, nuja ik kwam om te verwittigen dat je het niet moest opsturen en je die 1.5 euro kon houden maar als het nu toch al verzonden is :)

ec8or
29 augustus 2006, 13:28
edder nog voor september? zo ja, ik wil er wel ene - lemme know - thx

Trebby
29 augustus 2006, 13:49
Op deze telefoonlijn is Belgacom TV momenteel niet beschikbaar. Registreer uzelf op klik hier zodat we u kunnen contacteren zodra deze dienst bij u beschikbaar is .

*sigh* :(

BuZz.LiGhTYeAr
29 augustus 2006, 13:53
mmm, de promotie van belgacom is nu ook 3 maand gratis en daarna zonder extra kosten kunnen opzeggen.

Wat is het verschil met dees?

Trebby
29 augustus 2006, 13:57
hier kunde opzeggen, daar moe ge na u 3 maand nog een jaar doorgaan voor ge kunt opzegge

hey69
29 augustus 2006, 19:14
ik kijk hier zojuist bij belgacom op de site om te kijke of ik digitale tv kan krijge en wat blijkt dat dat niet zo is, nuja ik kwam om te verwittigen dat je het niet moest opsturen en je die 1.5 euro kon houden maar als het nu toch al verzonden is :)

oei fuck... :D
ja geef t aan iemand anders dan :)

hey69
29 augustus 2006, 19:15
mmm, de promotie van belgacom is nu ook 3 maand gratis en daarna zonder extra kosten kunnen opzeggen.

Wat is het verschil met dees?

en ik denk ook dat je de modem gratis krijgt met de bon dat mischien niet zo is met gewone promoties... allez ja denk ik toch