PDA

Volledige versie bekijken : hoe zou het nog zijn met ...

anti-hero
7 juli 2006, 22:25
de vogelgriep?

daar is het toch opeens stil rond geworden hé

iemand hier een verklaring voor?

Ik herinner me een reportage die ging over de vogelgriep in zo'n hongkong 3 jaar geleden, waar ze alle vogels afgeslacht hadden. Wetenschapper dachten de dat ze de vogelgriep verslagen hadden, maar die sloeg 2jaar later opnieuw en harder toe.

Zitten we nu weer in een stilte voor de storm?

Foxhound2533
7 juli 2006, 22:33
Vogelgriep duikt nu ook in Spanje op
vr 07/07/06 - In Spanje is een eerste geval van vogelgriep vastgesteld. Dat is bevestigd door het ministerie van Landbouw in Madrid.

Het gevaarlijke H5N1-virus is aangetroffen bij een dode fuut in de moerassen rond de stad Vitoria, in het noorden van het land.

De overheid heeft onmiddellijk een veiligheidszone van drie kilometer afgebakend. Volgens de overheid is er geen gevaar voor besmetting.

De vogelgriep dook voor het eerst op in Azië, eind 2003. Vooral daar overleden er ook enkele mensen aan het dodelijke virus.

bron: VRT

anti-hero
7 juli 2006, 22:35
Vogelgriep duikt nu ook in Spanje op
vr 07/07/06 - In Spanje is een eerste geval van vogelgriep vastgesteld. Dat is bevestigd door het ministerie van Landbouw in Madrid.

Het gevaarlijke H5N1-virus is aangetroffen bij een dode fuut in de moerassen rond de stad Vitoria, in het noorden van het land.

De overheid heeft onmiddellijk een veiligheidszone van drie kilometer afgebakend. Volgens de overheid is er geen gevaar voor besmetting.

De vogelgriep dook voor het eerst op in Azië, eind 2003. Vooral daar overleden er ook enkele mensen aan het dodelijke virus.

bron: VRT

lap, ik check nochtans dagelijks vrtnieuws.net
anyway, blijft toch vreemd dat je er zo lang niets van hebt gehoord hé

of heb ik over meerdere zaken gelezen ?

Brazuca
7 juli 2006, 22:58
Waarschijnlijk is half Europa der al aan gestorven maar VRT kennende....

slash
7 juli 2006, 23:00
voor de moment trekken vogels niemeer dus daarom da ge daar minder van hoord denk

Poppel
9 juli 2006, 17:14
voor de moment trekken vogels niemeer dus daarom da ge daar minder van hoord denk
En aangezien we in een land leven met sensatie media, zullen we erook niezoveel meer over horen..:sop:

chosen1
9 juli 2006, 18:20
En aangezien we in een land leven met sensatie media, zullen we erook niezoveel meer over horen..:sop:

idd! zo lang als er ma dode valle komt het wel int nieuws!