PDA

Volledige versie bekijken : Kgeraak nie ingelogged

Sudden_D
2 juli 2006, 16:17
Ik geraak ingelogged op het forum, maar als ik dan een demo wil downloaden, en nog eens mijn gegegevens geef, dan zegt hij altijd foutieve login. Ik heb al vele malen, mijn passwoord gereset en dergelijke, maar het werkt nog altijd niet. Iemand een verklaring en in het beste geval misschien een oplossing?

Thx

cool_boy_ke
2 juli 2006, 16:26
Internet Explorer gebruiken en effe de veiligheid op Uit zetten.

noccy
2 juli 2006, 16:51
ik heb een soortgelijk "probleem"
Kan inloggen op het forum..maar op de mainpage kan ik enkel uitloggen en profiel bewerken. Het grappige is dat als ik probeer uit te loggen dit niks doet..en profiel geeft iedere keer een andere naam (net of ik telenet gehacked heb en alle profielen at random te zien krijg, kan ze zelfs editen :d)

maar demos downloaden of zelf inloggen is onmogelijk.

weird stuff

Anoniem04
2 juli 2006, 16:56
Iedereen heeft dat probleem dus tegenwoordig :s

EternalSilence
2 juli 2006, 19:09
miss the major bug van de nieuwe website?

SimonL
2 juli 2006, 19:59
ik kan wel degelijk demo's downloaden

servi
3 juli 2006, 11:19
zoals al daarvoor eens gemeld.

in IE : al uw cookies verwijderen en browser herstarten.
in Firefox : alle cookies van games.telenet.be en telenet.be verwijderen en browser herstarten.

en vervolgens log je in via het forum ( niet via de site )

Sudden_D
5 juli 2006, 20:53
Ja, ik heb dat laatste dus geprobeerd, en echt ik geraak echt nie ingelogged, kan de webmaster daar iets aan doen of zo? Het heeft blijkbaar ook geen zin om in te loggen via het forum en dan via quiclink frontpage naar demos te gaan, want als je dan iets wil downen geeft hij toch het bericht dat je niet bent ingelogd..., dus ja...
echt jammer hoor! Iemand nog een andere oplossing?

Robust²
5 juli 2006, 21:38
Cookies verwijderen en via forum inloggen werkt nie, frontpage accoutn ngo steeds fucked up...
Kebbem daarnet wel werkend gekregen, kga nu keer uitzoeken hoe da da precies was (twas per toeval) en alsek het gevonden heb zallek iets laten weten :)

Edit: Cookies verwijdert en dan eerst inloggen op mainpage en dan in forum werkt voor de moment, kan zijn da alsek browser herstart dat weer naar de zak is...

Edit2: Aha, kebt gevonden, zolang dak 'remember me' nie aanklik op het forum werkt alles mooi, alsek da wel doe gat het op frontpage dus mis...

Sudden_D
5 juli 2006, 22:03
kheb het geprobeerd zoals hierboven beschreven, maar het lukt nog altijd niet, dusja...zowel niet op de eerste manier (eerst inloggen op mainpage na cookies te verwijderen), en ook nie op de tweede manier want remember me is nog nooit aangeklikt geweest bij mij dus ja... nog andere mogelijkheden?

servi
6 juli 2006, 10:04
Edit2: Aha, kebt gevonden, zolang dak 'remember me' nie aanklik op het forum werkt alles mooi, alsek da wel doe gat het op frontpage dus mis...

uiteraard moet je "remember me" aanklikken anders werkt het niet.

kheb het geprobeerd zoals hierboven beschreven, maar het lukt nog altijd niet, dusja...zowel niet op de eerste manier (eerst inloggen op mainpage na cookies te verwijderen), en ook nie op de tweede manier want remember me is nog nooit aangeklikt geweest bij mij dus ja... nog andere mogelijkheden?

onmogelijk, de hoofdsite werkt enkel met cookies en niet met sessions. je MOET "remember me" aanvinken als je op het forum inlogt en wil je ingelogd zijn op de hoofdsite.
Maar als dat inloggen niet lukt ben je echt iets verkeerd aan het doen. Als je IE gebruikt zou ik nog maar eens je browser afsluiten na het inloggen op het forum en dan browser herstarten en controleren of je nog ingelogd bent op het forum ( indien ja heb je je cookies ingesteld, indien nee aanvaard cookies )

Sudden_D
6 juli 2006, 19:15
IK heb het laatste nog een keer geprobeerd, mijn cookies zijn ingesteld, want als ik remember me aanvink, en browser afsluit en terug opstart ben ik inderdaad nog altijd ingelogd, op de mainpage, lijkt het alsof ik ingelogd ben..., want ik kan log uit aanvinken, maar de rest van het kadertje wordt niet meer weergegeven, heel raar, beetje zoals een page not found zo.., en als ik dan probeer te downloaden, dan zegt hij foutieve login gegevens..., dus ik weet het echt niet..... misschien probleempje met norton internet security of iets in die aard? Iemand nog een tip?
Thx!

cram
11 juli 2006, 08:59
uiteraard moet je "remember me" aanklikken anders werkt het niet.

De laaste tijd werkt die knop ook niet meer bij mij.
normaal als je remember me aan duid moet je die de volgende keer niet meer aanduiden als je firefox herstart en naar dit forum gaat. nu moet ik mij elke keer inloggen en remember me aan klikken.zelfs als de cookie's er nog instaan.

EternalSilence
11 juli 2006, 11:33
De laaste tijd werkt die knop ook niet meer bij mij.
normaal als je remember me aan duid moet je die de volgende keer niet meer aanduiden als je firefox herstart en naar dit forum gaat. nu moet ik mij elke keer inloggen en remember me aan klikken.zelfs als de cookie's er nog instaan.

oo spijtig..
ik zag deze thread :: Kgeraak nie ingelogged :: kzag 'CRAM' erbij staan als replyer
d8 .. gaat toch geen waar zijn, dat ie nie meer kan inloggen :crazy: :D :rofl:

niet dus .. :sad: :cry:

cram
11 juli 2006, 12:57
oo spijtig..
ik zag deze thread :: Kgeraak nie ingelogged :: kzag 'CRAM' erbij staan als replyer

Van mij geraak je niet van af manneke.:tongue:

SimonL
11 juli 2006, 13:08
oo spijtig..

hoe zou hij anders kunne posten he slimmeke

servi
11 juli 2006, 21:21
correctie : heb zojuist in en uitgelogd voor even te testen.

De juiste manier om uit te loggen is op de hoofdsite uit te loggen en vervolgens in te loggen op de hoofdsite. Het forum is immers maar een subsite van games.telenet.

EDIT : voor degene die niet ingelogd geraken, wil ik wel even helpen via vnc of remote desktop om je ingelogd te krijgen.

EDIT 2 : ik heb zo lang liggen foefelen tot ik hetzelfde had als Sudden_D : een kadertje op de hoofdpagina waar ik "half" lijk ingelogd te zijn.
Wat je dan moet doen is
- AL JE COOKIES VERWIJDEREN
- je browser afsluiten
- browser open
- surfen naar http://games.telenet.be en daar inloggen met de juiste gegevens.

Sudden_D
13 juli 2006, 19:55
Beste servi ik ga een keer proberen uit te leggen wat ik allemaal al gedaan heb. IE--->Eigenschappen---> cookies verwijderen + tijdelijke internetbestanden verwijderen ook. Dan zoals je zei, browser afsluiten en direct surfen naar games.telenet. Dit lukt allemaal niet! Ik weet het echt nie meer! Dit is een nieuwe pc, anders zijn er geen instellingen die ik moet veranderen in het menu'tje geavanceerd bij de eigenschappen van internet? Moest dit niet het geval zijn, pm me, en dan geef ik je mijn e-mail adres en moet je maar een keer een connect op afstand doen en zelf maar een keer kijken ;-).

MorGo7h
13 juli 2006, 20:15
Kheb et ook gehad. Al uw cookies delete van games.telenet
Normaal is uw prob opgelost dan

Sudden_D
13 juli 2006, 21:09
maar, hoe doe ik dat dan? gewoon eigenschappen en cookies verwijderen toch of is er een andere manier?

Dennoman
14 juli 2006, 10:29
Ik heb alles geprobeerd wat hierboven staat... nog wil er niks lukken. Ik blijf "r" op de mainpage :/

Karre
14 juli 2006, 18:35
Bij mij helpt hier dus ook niets ze...

Burås
14 juli 2006, 18:44
Nope, bij mij ook niet.

Sudden_D
14 juli 2006, 19:06
Zou het echt niet kunnen liggen aan internet instellingen?

killgore
14 juli 2006, 21:13
probeer eens een andere browser? (geen reclame om over te stappen, kijk gewoon of daar het probleem blijft ...)

Karre
15 juli 2006, 00:43
Met Mozzila Firefox heb ik het nogtans ook voor ze :x

Sudden_D
15 juli 2006, 23:39
Is er dan echt nix aan te doen?
Of zijn de webmasters een oplossing aan het zoeken?

servi
16 juli 2006, 00:05
Het zijn gewoon uw instellingen ( browser, firewall, virusscanner, ... ). Het bewaren van cookies is immers bij elke gebruiker hetzelfde. Als het inloggen dat mislukt is dat teken dat de fout bij de gebruiker ligt. Het enige wat misschien wel kan is dat om een of andere reden de salt niet correct werkt, maar dan zou je op het forum hetzelfde probleem moeten hebben.

De enige manier dat het voorkomt dat je "r" ( en dus pseudo te lijken ingelogd zijn) te zien krijgt op de hoofdsite is als je wel een cookie bbuserid hebt, maar geen cookie bbpassword of een ongeldige cookie bbpassword.

Robust²
16 juli 2006, 12:23
De enige manier dat het voorkomt dat je "r" ( en dus pseudo te lijken ingelogd zijn) te zien krijgt op de hoofdsite is als je wel een cookie bbuserid hebt, maar geen cookie bbpassword of een ongeldige cookie bbpassword.
Bij mij is het wel dus begonnen als ik mn password heb verandert, daarvoor ging altijd alles mooi...
Nu, ik moet altijd kiezen, of op het forum ingelogd zijn, of op de mainpage, redelijk vervelend maar het werkt wel allebei

Karre
16 juli 2006, 13:02
Nu werkt remember me ook al niet meer op het forum... alsof die cookie niet opgeslaan word.

Sudden_D
21 juli 2006, 17:03
Thx servi, om zoveel te replyen, maar kan je me een keer zeggen, wat ik juist moet doen, om het op te lossen, het probleem ligt dus bij mij..., maar ik weet niet hoe ik die dingen moet veranderen dat je juist gezegd hebt..., moest je tijd hebben, ik zou het enorm aprrecieren!

Sudden_D
21 juli 2006, 17:25
heb juist proberen in te loggen via een andere pc, waar het normaal altijd lukte, en nu lukt het hier ook niet meer, en ben ik weer zo'n leuke pseudo inlogger. Anders gewoon effe guide-through posten over het instellen van cookies, en subject closen, en iedereen gelukkig! Thx!

servi
21 juli 2006, 17:31
contacteer me gewoon via PM/ e-mail met daarin link en paswoord voor remote desktop zodat ik eens kan kijken. ( liefst vnc )

Neobyte
22 juli 2006, 19:53
Eerlijk gezegd vind ik dit enorm lastig, ge wilt miljaarde een cool trailerke bekijken. Lukt dat nog niet ook, ik heb ook alles geprobeerd
maar niks werkt :s

en ipv dat de webmaster iets laat weten ofzo moesten er problemen zijn, nee, ge moet da maar gerieken.

Bizzie
22 juli 2006, 20:32
We zijn ermee bezig op dit moment, er moet inderdaad ergens wel iets mis zijn.

Hopelijk geraakt het snel opgelost, maar we doen ons best alleszins. :)

Neobyte
22 juli 2006, 20:35
Thanx bizzie

dibo
23 juli 2006, 01:04
Graag gedaan :D

?therapy?
23 juli 2006, 01:21
Kheb het ook zitten nadak mijn passwoord heb veranderd. :sad:
Kan inloggen op het forum en posten maar op de site kan ik niet inloggen met mijn nieuw paswoord en met oude wel. En kan dus ook niet posten alsek ingelogged ben op de site

Bizzie
23 juli 2006, 12:08
Kheb het ook zitten nadak mijn passwoord heb veranderd. :sad:
Kan inloggen op het forum en posten maar op de site kan ik niet inloggen met mijn nieuw paswoord en met oude wel. En kan dus ook niet posten alsek ingelogged ben op de site

Cookies clearen, dat helpt in dit geval zeker en vast. :)

?therapy?
23 juli 2006, 13:16
Precies niet :sad:
op de site inloggen met men oud paswoord maar dan kan ik nog steeds niet reageren.
Op het forum inloggen met mijn nieuw paswoord en het forum werkt perfect.

/edit: paswoord veranderd naar het oude terug en kan nu wel terug reageren maar logout werkt niet

vancampp
23 juli 2006, 14:07
ik ook niet

Neobyte
23 juli 2006, 19:02
heb paswoord reset kunnen doen maar werkt ook nog steeds niet ook niet na verwijderen van cookies

STEEKT FERM TEGEN, da weet ik

Crashtestdummy
24 juli 2006, 18:06
Nu werkt remember me ook al niet meer op het forum... alsof die cookie niet opgeslaan word.heb da probleem ier ook

cookies verwijderen helpt nie, iedere keer als ik op het forum wil komen moek opnieuw inloggen en da is ferm ambetant zenne

niemand geen oplossing of ligt het aan de site zelf?
kgebruik mozilla firefox maar me internet explorer ist dezelfde mizerie... :(

Neobyte
24 juli 2006, 20:48
bug op de site schijnt
zijn ermee bezig, hoop ik :D ;)

Bizzie
24 juli 2006, 20:49
We hebben inderdaad de oorzaak gevonden, morgen zou het normaal gezien opgelost moeten zijn. :)

Ik zal laten weten als het opgelost is.

?therapy?
24 juli 2006, 21:34
Dank u :)
was redelijk irritant ^^

Neobyte
24 juli 2006, 21:46
:applause: voor Bizzie!!

Thanx dude!

Neobyte
25 juli 2006, 12:16
Today is tha big day :D

Bizzie
25 juli 2006, 15:54
Zo, normaal gezien kan niemand meer ingelogd zijn als "r" na vandaag. :)

Het probleem zou dus moeten opgelost zijn, moesten er toch nog mensen problemen hebben, zeg het dan zeker en vast.

Vergeet echter niet om de cookies eens te clearen, want die zouden nog verkeerd kunnen staan.

Neobyte
25 juli 2006, 16:52
Inderdaad het werkt hier uitstekend, :applause: voor Bizzie again!!
Thanx dude zalig om terug te zijn op een deftige manier

toch nog een vraagje, kan je nu zonder problemen dan je paswoord en emailadres veranderen?

Bizzie
25 juli 2006, 20:40
Inderdaad het werkt hier uitstekend, :applause: voor Bizzie again!!
Thanx dude zalig om terug te zijn op een deftige manier

toch nog een vraagje, kan je nu zonder problemen dan je paswoord en emailadres veranderen?

Zou zonder problemen moeten verlopen. :)

Crashtestdummy
25 juli 2006, 21:03
merci kerel :)

*edit*

heb nu dees ier gehad vo den eerste keer, en kon vo 10 minuten niemeer opt forum...

There seems to have been a problem with the database.
Please try again by clicking the Refresh button in your web browser.

An E-Mail has been dispatched to our Technical Staff, whom you can also contact if the problem persists.

We apologise for any inconvenience.

?therapy?
25 juli 2006, 21:58
Das een ander en nieuw probleem ze :p

Burås
25 juli 2006, 23:35
Yes, voor mij werkt het toch alweer terug!
Bedankt hé mannen!

Bizzie
26 juli 2006, 00:15
Gewoon een update, geen zorgen over maken. :)

bRahms
26 juli 2006, 04:21
Wat zouden we toch doen zonder Bizzie!

Dennoman
26 juli 2006, 10:37
Pwnage bizzeh ^^
Euhm, nadat ik 1 reactie plaatste is heel de body van de frontpage opeens foetsie? :/

switchblade
26 juli 2006, 16:19
ik kan eindelijk terug stemmen op de polls \o/
merci bizzie:woohoo:

Crashtestdummy
27 juli 2006, 02:43
euhm, tis weer van tzelfde :sop:

kmoe weer den helen tijd opnieuw inloggen op het forum en ik schakel nochtans remember me in....

Neobyte
27 juli 2006, 12:04
heb je pasw veranderd?
bij mij werkt alles

Bizzie
27 juli 2006, 12:46
Probeer dan eens in te loggen op de frontpage. Als dat lukt, log daar uit en kijk of het probleem dan nog voorkomt.

Karre
27 juli 2006, 13:21
Voila si heb de nieuwste firefox vanaf vandaag geinstalleerd en opeens werkt het :).

mekna
4 augustus 2006, 20:55
ik had et ook in et begin ma ik vroeg mijn code en et was iet totaal anders en nu lukt het wel:applause: