PDA

Volledige versie bekijken : Nieuwe DELL Latitude 120L

Pooh
26 juni 2006, 20:22
Hallo,

Ik krijg morgen een nieuwe laptop type DELL Latitude 120L binnen.

Het is de versie met de Celeron CPU, 256MB ram (edited), 40 gig HD, CDRW/DVD-combo, wireless lan, 1 jaar onsite business garantie.

De laptop is enkel uit de doos geweest om te fotograferen.
Ik heb er geen officieel faktuur van maar kan wel de herkomst bewijzen dmv een copy van een aankoopbon. Dus de herkomst van de laptop is geheel legaal. Er zit trouwens ook wat software bij maar welke precies weet ik (nog) niet.

Als je hem NU bij DELL bestelt kost hij incl. BTW méér dan 1000 euro, je kan het zelf proberen op de DELL-site:
http://configure2.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?b=&c=be&cs=bebsdt1&l=nl&oc=L06121&rbc=L06121&s=bsd&sbc=bebsdrslatit_120l_3

Ik wil deze laptop verkopen omdat ik uitkijk naar een "zwaarder model"

Opgelet, ik behoud mij het recht om ook in kennisenkring en andere fora deze laptop te verkopen. Indien niet akkoord met deze voorwaarden gelieve niet te bieden.

Minimum bod: 500 euro
meeneemprijs: 600 euro

Ik behoud mij het recht om de veiling af te sluiten wanneer ik hier of elders een bod heb gekregen dat mij aanstaat. Ook kan ik op ieder moment de veiling stopzetten en/of annuleren zonder opgave van reden.

Pooh

Pooh
27 juni 2006, 09:25
Aléz zeg, niemand zin in een NIEUW laptopje aan minder dan de helft van de prijs ??

Oh ja, wireless lan zit er ook standaard op !

Gert1
27 juni 2006, 09:59
waarom heb je hem dan gekocht als je uitkijkt naar een zwaarder model?

Farnsworth
27 juni 2006, 10:53
Garantie?

Accidental Damage Cover?

Met twee batterijen? (Er loopt nu blijkbaar een actie waarbij je een tweede batterij gratis krijgt.)

gv611
27 juni 2006, 11:12
bod 500 euroos

Pooh
27 juni 2006, 13:40
@Gert1: Ik heb die gekocht via een Nederlandse vriendin. Zij heeft deze laptop gekregen van haar GSM-provider bij het vernieuwen van haar abonnement. Ja, in Nederland werkt dat zo...
Ik had haar toegezegd dat ik deze zou overkopen en als ik iets beloof dan doe ik dat ook. Maar bij nader inzien opteer ik toch voor een zwaardere laptop omdat ik nogal veel aan multitasking doe.

@Farnsworth: Ik heb de laptop zopas thuis en heb de servicetag eens ingegeven op de DELL-site.
Blijkt dat de laptop op 28/05/2006 de fabriek heeft verlaten en de garantieperiode dan is ingegaan en eindigt op 27/05/2007.

Ik moet trouwens een kleinigheid corrigeren, eerst was mij gezegd dat er 512MB ram-geheugen inzit maar dit blijkt maar 256MB te zijn. Nu, gelukkig is het gehuegen vrij goedkoop maar zelfs met een latje van 256MB kost hij hier nog steeds over de 1000 euro, u kan dit checken op de dell-link die ik in mijn openingspost gaf.

@gv611: Bod genoteerd, indien je problemen hebt met die 256MB mag je je bod wat mij betreft intrekken hoor. Sorry ik wist dat gisteren niet. Maar er zit wireless lan op, dat compenseert mijns insziens dat 256MB latje wel :-)

gv611
27 juni 2006, 14:37
bod blijft, ik kom afhalen mits snelle afhandeling!

is er één slot ingenomen of twee?

Cranox
27 juni 2006, 15:22
bod blijft, ik kom afhalen mits snelle afhandeling!

is er één slot ingenomen of twee?

256MB, 533MHz DDR2 SDRAM Memory (1 x 256MB) op dell site :)

masterboy
27 juni 2006, 17:16
Dan is dat een QWERTY toetesenbord ????

Pooh
27 juni 2006, 17:29
@gv611: 1 slot bezet. Ik ga die veiling hier geen weken laten duren maar ik wil toch iedereen de kans geven. Als je echt een hééle snelle afhandeling wenst is er maar één middel: meeneemprijs bieden, zit je nog steeds dik 40% onder de dell-prijs ;-)

@masterboy: Inderdaad een QWERTY toetsenbord.

Pooh
27 juni 2006, 19:52
*UPDATE***UPDATE***UPDATE***UPDATE***UPDATE***

ENKEL TOT WOENSDAGAVOND: Wie hem uiterlijk morgen woensdag 28/06/2006 hier komt ophalen en contant betaald mag hem hebben voor 550 euro. Dus MEENEEMPRIJS VERLAAGD tot morgenavond naar 550 euro !

***UPDATE***UPDATE***UPDATE***UPDATE***UPDATE***