PDA

Volledige versie bekijken : asus modem probleem

borracho
22 juni 2006, 21:47
Hallo, heb hier dus zo een asus modem liggen, had geprobeerd om deze te installeren vanop cd, gaf fout, dan maar nieuwe driver afgehaald en wou deze dadelijk installeren gaf melding dat hij tijdens installatieproces eerst die oude driver ging verwijderen waarna hij nieuwe ging installeren. Dacht dat dit niet echt kwaad kon dus maar ok geklikt, na een tijdje vroeg hij voor te herstarten waarna installatieproces nieuwe drivers begon. Maar deze laden juist enkele seconden waarna dit gewoon stopt.

Dan nog eens geprobeerd om al aanwezige delen te verwijderen ( in startscherm staat namelijk nog altijd plug&play adsl modem driver suite met enkele subpictogrammen) maar dit gaat niet. Heb zowel in start scherm al geklikt op remove modem driver als via software om drivers te verwijderen maar deze blijven gewoon staan.

Iemand een idee hoe ik dit nog geïnstalleerd krijg.

Bedankt

TiZon
22 juni 2006, 22:16
Ga eens in je apparaatbeheer en verwijder hem daar ook nog eens alvorens je nogmaals een poging onderneemt.

borracho
23 juni 2006, 14:43
In apparaatbeheer wordt hij zelfs niet getoond onder modems. Pff wat een miserie. Vandaag nog wat proberen en anders formateer ik dit weekend dan is het dadelijk weg.

ZyphO
23 juni 2006, 20:06
Ik heb die Asus modem gewoon vervangen door een ADSL Modem / Router.

Ik had niet anders dan problemen met dat ding...