PDA

Volledige versie bekijken : Zalman Reserator / Zboard / ATx case / DFI nf3 Lanparty

Snakie
17 juni 2006, 13:36
Zalman Reserator 1 (blauw dus)
Alles aanwezig, perfecte nieuwstaat, nog nooit gedraaid, originele doos zelfs.
Was voor project bedoeld maar is nooit doorgegaan, ligt hier nu in mijn weg.

Ik heb er vroeger al eentje gehad en was er super content van, muisstil, dus zelfs geen klein gezoom van een fan was die was er niet :p zalig voor de oren & snachts!!!
En in combo met een extra 120mm rad met eventueel fan erop als je gamed ofzo kan je gerust goed oc'en -> been there done that --> meer info zal ik je op msn wel geven indien je echt interesse hebt :)

Dit voor een supermeeneemprijs van €100
(NP Nederland ligt nog steeds rond de €200)
Afgehaald te Opwijk, indien niet te ver kunnen we wel iets regelen of ergens tussenin afspreken.

Zboard azerty + qwerty FPS + WoW keyset
foto (http://users.telenet.be/snake/zboard.JPG)
Kan verzonden worden.
Meeneemprijs: €40 excl
(NP = €81)

Aerocool Engine JR Black
Paar meshed kabels inside, groene ccfl met switch, 25cm res bovenop, en achteraan 2 gaten om darmen doorheen te doen, en je krijgt er gratis koppelstukken bij.
Foto's volgen later.
Dit alles voor een denderende meeneemprijs van €30
Afgehaald te Opwijk, indien niet te ver kunnen we wel iets regelen of ergens tussenin afspreken.

DFI nf3 Lanparty
Doos heb ik niet meer, handleiding wel, kabels een paar.
Werkt perfect op 1 ding na, kan maar 1 rambank tegelijk gebruiken van de 3, als ek er 2 latjes insteekt crasht hij altijd, kan een instelling zijn of defecte kweenie wa, geen zin om er zitten op te zoeken.
Bied maar, enkel afhaling.

mvg,

Juliane
17 juni 2006, 13:51
Zalman Reserator - 80 euro, vandaag afhalen :baard:

Snakie
17 juni 2006, 13:59
@Juliane: 90€ ook goed? :) Deal tussenin, lijkt me fair :D

ibliss
17 juni 2006, 14:12
100 voor die reserator, kundem opsturen?

Massman
17 juni 2006, 14:23
dfi nf3 250GB of dfi nf3 ultra-d ?

Snakie
17 juni 2006, 14:32
Opsturen zal niet lukken, afhalen, afspreken tussenin indien niet te ver

dfi nf3 250gb

cesco
17 juni 2006, 14:37
Zboard azerty + qwerty FPS + WoW keyset
foto
Kan verzonden worden.
Meeneemprijs: €40 excl
(NP = €81)

-> garantie/factuur ?
-> hoe oud ?
-> hoeveel zou het kosten op te verzenden ?
-> schade ?

Snakie
17 juni 2006, 15:17
@enigmatiK:
Geen garantie/factuur meer
6 a 9maand denk ik, maar ik game niet al teveel, 1 a 2 uurkes max per dag ofzo en ik het weekend zelfs niet
€5, kan zijn dat het meer is, maar dat betaal ik wel
Werkt perfect, nergens schade te bespeuren, software cd is er ook nog bij, maar ik raad wel aan de nieuwste te downloaden van site :p

Snakie
17 juni 2006, 15:21
pm ontvangen & gestuurd naar Juliane voor verdere afhandeling van Reserator = verkocht dus voor €90!

cesco
17 juni 2006, 15:21
@enigmatiK:
Geen garantie/factuur meer
6 a 9maand denk ik, maar ik game niet al teveel, 1 a 2 uurkes max per dag ofzo en ik het weekend zelfs niet
€5, kan zijn dat het meer is, maar dat betaal ik wel
Werkt perfect, nergens schade te bespeuren, software cd is er ook nog bij, maar ik raad wel aan de nieuwste te downloaden van site :p

dan bied ik €40 incl.

_BizkiD_
17 juni 2006, 15:30
pm ontvangen & gestuurd naar Juliane voor verdere afhandeling van Reserator = verkocht dus voor €90!
Spijtig:( wou meeneemprijs bieden...nouja

Snakie
17 juni 2006, 15:49
@enigmatiK: Sgoe, kzal je pm'en voor verdere afhandeling
@_BizkiD_: Spijtig mja ik ken dat gevoel, zo juist te laat, moest Juliane afhaken, mag jij hem hebben voor €90.

mvg,

ibliss
17 juni 2006, 16:14
ehy komaan..ni eens de kans gekregen om te reageren... wou nog afspreken in mechelen eventueel... nuja.. spijtig dan maar :( vind wel dat je erg snel hebt afgesloten

Snakie
17 juni 2006, 20:01
@ibliss: heeft hier al 2x te koop gestaan, elke keer een week, totaal geen reactie, dusja dan maar vlug afgehandeld

Juliane is er al achtergekomen btw

Snakie
18 juni 2006, 10:01
Het volgende is nog te koop eh mensen :)

Aerocool Engine JR Black
Paar meshed kabels inside, groene ccfl met switch, 25cm res bovenop, en achteraan 2 gaten om darmen doorheen te doen, en je krijgt er gratis koppelstukken bij.
Foto's volgen later.
Dit alles voor een denderende meeneemprijs van €30

DFI nf3 Lanparty 250GB
Doos heb ik niet meer, handleiding wel, kabels een paar.
Werkt perfect op 1 ding na, kan maar 1 rambank tegelijk gebruiken van de 3, als ek er 2 latjes insteekt crasht hij altijd, kan een instelling zijn of defecte kweenie wa, geen zin om er zitten op te zoeken.
Bied maar, enkel afhaling.

yakmodder
18 juni 2006, 13:13
Heb je foto's van die aerocool?

Snakie
18 juni 2006, 20:16
@yakmodder: Foto's van design zelf vind je online
van wijzigingen
foto1 (http://users.telenet.be/snake/case1.JPG)
foto2 (http://users.telenet.be/snake/case2.JPG)
foto3 (http://users.telenet.be/snake/case3.JPG)

mvg,

yakmodder
19 juni 2006, 16:39
Het enige wat me tegen houdt is : hoe graakt die case hier, ik ben van schilde (ja, en ook van brugge) maar me pa woont in schilde, dus schilde is kortste, wat zijn de mogelijkheden om die case hier te laten graken?

yakmodder
20 juni 2006, 16:49
Bod van 30€ dus op

Aerocool Engine JR Black

,onder voorwaarde dat ik die ooit hier krijg he ;)

alleen weet ik nog niet goed hij hier graakt...

yakmodder
21 juni 2006, 17:02
Enig idee wanneer we kunnen afspreken, en waar?

Snakie
21 juni 2006, 18:13
Stuur mij een mailke, want kzie u precies niveel op msn door jouw examens :)