PDA

Volledige versie bekijken : koekjes...

Crashtestdummy
17 juni 2006, 01:31
ja ik heb hier plots het probleem dak mij iedere dag moet inloggen, en ik vink nochtans "remember me" aan.

das overal zo... worden men cookies voor een of andere reden iedere dag uitgewist? kzou echt nie weten aan wa dat ligt... alsek kijk in opties --> cookies --> opgeslagen cookies en dan kijk naar bijvoorbeeld de eigenschappen van de cookies van telenet, dan zie ik dat ze verlopen na 1 dag, dus dan moek weer opnieuw inloggen...

iemand die kan helpen? :help:

[EZ]
17 juni 2006, 11:07
Gebruikte FF?

Dan moete deze site bij u "veilige lijst" of "toegestane sites" ofzo zette, dan blijft diene cookie behoude...

'k Had da ier eerst ook voor ;) slachtoffer van een té goede beveiliging :p

Crashtestdummy
17 juni 2006, 14:59
ja ik gebruik FF, mo ale, vroeger haddek diene zever nie en nu moek mij iedere keer inloggen of een veilige lijst opmaken wtf?

ik wil dattet weer word lik vroeger maar hoe :/

Crashtestdummy
18 juni 2006, 03:48
aleh weet er nu niemand een oplossing :(

[EZ]
18 juni 2006, 08:49
(In FF) Extra => Opties => Privacy => (tabblad) Cookies => "Websites toestaan om cookies te plaatsen" aanvinken

Alloewel het imo beter is om da uit te vinken en dan bij "Uitzonderingen" (a.k.a. veilige lijst ;)) de sites te zette waarvan ge cookies wilt, anders zit uwe PC in no-time vol me cookies :p

Crashtestdummy
18 juni 2006, 12:59
kzie daar nerens de optie om Websites toestaan om cookies te plaatsen aan te vinken :sop:

en ik zie da nie zitten om al die sites dak bezoek bij ne veilige lijst te plaatsen zenne, is ma onnozel, heb dan liever dattet vol me cookies zit zoals het was tevoren

Crashtestdummy
21 juni 2006, 23:54
niemand? :sad: