PDA

Volledige versie bekijken : Intel Mobile 735 dothan 1.7Ghz 400fsb

'Willis'
13 juni 2006, 21:34
impuls aankoop geweest, eigenlijk overbodig, aangekocht bij piotke, tray versie, mag weg voor slechts 25€ exlcu

mvg steven

brechtvm
13 juni 2006, 21:37
25€ exclusief off course :)
(kzal zelfs 30€ inc storten als je dat wilt :))

pm rekeningnummer etc aub :)

'Willis'
13 juni 2006, 21:38
25€ bal
cava, ik ga je morgen of overmorgen alvats pm'en omdat kameraad van het werk deze in zijn bezit heeft voor te testen :)

als ik hem heb stuur ik die wel prior op :niceone:

brechtvm
13 juni 2006, 21:39
oké in orde :)

thx in advance
(kga u pm sturen met mn email-adres, das makkelijker om nadien gegevens te sturen)

ps : BAL was tik fout.. da moest BLA BLA BLA worde ;) (message too short)

Deadelus
14 juni 2006, 07:32
nu niet om de verkoop te beslechten he, maar was een deel van piot niet stuk? Is deze getest? Ook in windows?

Greetz

brechtvm
14 juni 2006, 11:45
alle "kapotte" cpu's werden normaal gezien terug-gevraagd.
ik vertrouw er dan ook op dat deze cpu 100% in orde is :)
kheb hier nog nooit slechte reacties gezien op 'Willis' dusja...
zn verkopen zijn steeds tip-top in orde :)

piotke
14 juni 2006, 11:53
Alle kapotte cpu's zijn teruggevraagd inderdaad.

25 euro is belachelijke lage prijs voor die cpu. Ik wil gerust wel het dubbele ervoor geven tot het drievoud, gezien de fijne overclocks van deze chip.

brechtvm
14 juni 2006, 12:07
Alle kapotte cpu's zijn teruggevraagd inderdaad.

25 euro is belachelijke lage prijs voor die cpu. Ik wil gerust wel het dubbele ervoor geven tot het drievoud, gezien de fijne overclocks van deze chip.

meeneemprijs geboden :

impuls aankoop geweest, eigenlijk overbodig, aangekocht bij piotke, tray versie, mag weg voor slechts 25€ exlcu

mvg steven

ik bood 25€ excl of 30€ incl dusja...

kwas al een tijdje op zoek naar een dothan, en kgeef het idd toe, kheb hier een schone kans gekrége om n dothan op de kop te tikke ... en die kans heb ik natuurlijk gegrépen.

Deadelus
14 juni 2006, 13:03
Heb ook nooit gezegd dat dat niet was, maar omdat het om een impuls aankoop ging dacht ik dat hij die nog niet getest had.
Dus enkel een aanmerking, die meteen is verholpen

Greetz

placide
14 juni 2006, 13:07
mag hier nu eigenlijk nog geboden worden?

brechtvm
14 juni 2006, 13:12
mag hier nu eigenlijk nog geboden worden?

cava, ik ga je morgen of overmorgen alvats pm'en omdat kameraad van het werk deze in zijn bezit heeft voor te testen :)

als ik hem heb stuur ik die wel prior op :niceone:

nee dus, ik bood meeneemprijs...

sarnath
14 juni 2006, 13:30
Er staat, mag weg, niet dat ie daarvoor weggaat, indien socket 478 (te lui om op te zoeken :p ) een bod van 30 excl.

brechtvm
14 juni 2006, 13:44
*ZUCHT*
er staat duidelijk dat ie me gaat pm'en enzo, dus dat noemt men een 'deal'
en nee, tis s479
s478 = p4

gelieve het respect op te brengen om niet meer te bieden als den boel verkocht is...
waarvoor dank...

Massman
14 juni 2006, 16:38
brecht stopt gewoon met reageren in de thread. Willis zal doen wat em moet doen ;)

Kwertie
14 juni 2006, 17:39
Willis doet idd wat hij wil, maar als hij niet wil dat er vodden van komen zou ik toch brechtvm zijn advies volgen... in het andere geval kan een blacklist het gevolg zijn.

'Willis'
14 juni 2006, 18:22
Willis doet idd wat hij wil, maar als hij niet wil dat er vodden van komen zou ik toch brechtvm zijn advies volgen... in het andere geval kan een blacklist het gevolg zijn.
alsof ik van een blacklist ga wakker liggen :lol:

Omg wat een gezeik voor een stomme cpu :)

brechtvm
14 juni 2006, 18:23
willis, gelieve mij te contactéren ? :$

'Willis'
14 juni 2006, 18:27
willis, gelieve mij te contactéren ? :$
Zoals reeds gezegd heeft mijn kameraad deze cpu nog, ik pm u pas als ik deze cpu veilig terug heb :)

brechtvm
14 juni 2006, 18:28
Zoals reeds gezegd heeft mijn kameraad deze cpu nog, ik pm u pas als ik deze cpu veilig terug heb :)

oké,
geen probleem :)

in tussentijd kan ik mss al storten ?
(duur +- 3 dagen (max) dusja)

Turfie
14 juni 2006, 19:12
damn, da ding kost 214 euro nieuw :| mooi deal die je daar hebt brechtvm ;)

brechtvm
14 juni 2006, 19:16
damn, da ding kost 214 euro nieuw :| mooi deal die je daar hebt brechtvm ;)
... als willis zich aan zn woord houd wel ja :) ...
ik hoop dan ook dat willis dit doet, en zoniet eerst een deftige babbel met mij heeft :)

Kwertie
14 juni 2006, 19:22
aan uw reactie te zien (Willis) vind ik niet dat je je naam veel eer aan doet, dan moet je zeker niet op onze steun rekenen van de crew en zeker niet in de toekomst ook als er dan problemen ontstaan...

als je iets aanbiedt en een deal hebt hou je je daar toch gewoon aan, anders start je beter onmiddellijk géén thread he en verkoop je het ergens anders :ironic:

piotke
14 juni 2006, 19:29
Willis heeft toch nog niets verkeerd gedaan ?

Omdat hij niet binnen de 2 uur reageerd...

Ik dacht dat het onschuldig was tot het tegendeel bevonden.... Dat een crewmember hier op een paar uur tijd al 2 dreigementen heeft uitgesproken is er wel een klein beetje over...

brechtvm
14 juni 2006, 19:36
sssst ...
we zullen wel zien hoe het afloopt zéker... (geduld is een schone deugd ;))
@ Willis : gelieve te reageren op pm/email.. waarvoor dank :)

Kwertie
14 juni 2006, 19:36
Mijn excuses, maar ik wilde gewoon vermijden dat het verkeerd zou aflopen :p...

SHFT
14 juni 2006, 20:54
Ik vind wilis heeft nog altijd te beslissen
Er staat niet meeneemprijs he maar mag weg voor (zoals linkxs al zei)... Dus als iemand anders meer biedt en wilis gaat akkoord dan is dat zijn recht !

Kwertie
14 juni 2006, 21:01
Ik vind wilis heeft nog altijd te beslissen
Er staat niet meeneemprijs he maar mag weg voor (zoals linkxs al zei)... Dus als iemand anders meer biedt en wilis gaat akkoord dan is dat zijn recht !
Dat mag hij normaal gezien idd maar dan zeg je ook niet dat het "geregeld/in orde" is en wacht je daar beter mee. Ik denk dat je zelf ook niet graag als "benadeelde" persoon hier zou zitten...

Enfin, verdere off-topic is overbodig hierover dus een volgende wordt verwijderd voor dit een hele spam-thread wordt...

Al deze "zever" is eigenlijk voor niks nodig, dat besef ik nu ook ;). Als niemand benadeeld is :p...

gerthethert
15 juni 2006, 14:26
40 euro voor de cpu, verzending op mijn kosten, aangezien ik hier nog nergens zie staan dat ie effectief verkocht is,

groetjes,
Gert

Petzolinni
15 juni 2006, 14:54
50 euro

brechtvm
15 juni 2006, 15:15
beiden gereport...

gerthethert
15 juni 2006, 15:42
ook gereport ...

Art
15 juni 2006, 15:49
Gan we voor een 2de keer ene waarschuwing gerthethert.
Het moet gedaan zijn met die commentaar van u.Bij een derde keer ist een paar dagen afkoelen.
En brechtvl ge kunt die 2 niet blacklisten enkel de verkoper.

Art
15 juni 2006, 15:52
Dit word gesloten want een paar mensen vinden spam leuk hier.
De verkoper moet me maar eens pmen wat hij verder zal doen.