PDA

Volledige versie bekijken : P4c800-e-deluxe, Pentium M 780 Dothan, Asus Ct-479 Adaptor

donmarco
10 juni 2006, 20:05
Ik verkoop deze prachtige items:

Mobo: P4C800-E-DELUXE, agp

CPU: PENTIUM M 780 DOTHAN, dit is dé SNELSTE dothan, 2.2 GHz (nieuw:680 dollar)

ASUS CT-479 ADAPTOR

LET OP: dit is een moordmachine in combinatie met SAPPHIRE radeon X800XT(PE) of X850XT(PE)!!

Deze items worden samen verkocht.

Minimumprijs 450 euro

Meeneemprijs 550 euro

Om deze supersnelle, krachtige kit tot zijn recht te laten komen verkoop ik ook mijn case:

Vapochill XE, phase change cooling unit tot -35°C (de kenners weten waarover ik praat)

minimumprijs: 250

meeneemprijs: 350

Happy bidding!

mvg, Marco.

brechtvm
10 juni 2006, 20:48
uiterst grote interesse hier...
maar prijs is me veel te hoog..
waarmee ik niet wil zeggen dat uw prijs te hoog is, maar voor mij is het gewoon teveel...
heb echter wel interesse in combo mobo + convertor...
(maak me daar anders maar een prijsje voor, moest je het niet kwijtgeraken)

Massman
10 juni 2006, 21:54
info voor de kopers:

vapochill kan je door Jort, member van het forum, (www.phase-change.be) voor een goeie prijs laten modden voor nóg betere koelprestaties.

Jort-
10 juni 2006, 21:56
brechtvm ik waardeer u interesse enorm in die kerel zen systeem maar gij moet beter weten.

Telkens je reageerd op een topic zit je steeds te zeggen van HOOGSTE interesse MAAR prijs is TE hoog.

MAAR telkens wil jij wel een hogere prijs dan zelfs de nieuwprijs voor Jou product omdat het zogezegd een SUPERclocker is.
Ge moet echt eens leren waar de lijn is.

srry voor de offtopic aan de topicstarter maar denk maar eerst goe na voor je met hem gaat onderhandelen.

Namens 99% van TN fora

btw:

http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=421825

brechtvm
10 juni 2006, 22:00
...en u bent er reeds meerdere malen op gewézen dat u geen 'reclame' mag maken voor uw verdoken handel (waarvoor u vermoedelijk geen btw-nummer heeft ofzo)... dus denk dat we best alle2 zwijgen ;)
kwil eventueel op deel 1 (3 componenten - dothan setup) een bod doen van 250€.. Ik begrijp het echter indien dit geweigerd wordt omdat dit bod te laag is.
graag een aparte prijs voor cpu + mobo dan... (indien u zou beslissen om apart te verkopen...)
btw jort : ik zeg niet dat de prijs te hoog is, ik zeg gewoon dat ie boven mijn budget uitstijgt..vandaar :)

Jort-
10 juni 2006, 22:04
ja hier opt forum gebeuren ook dingen die ni mogen oelalalalalala.
euhm omdat jullie prijs toch ALTIJD te hoog is moet ge mss blij zijn dat die extra % er ni bijkomt. seg ipv te melken op mij he BEN BLIJ dat er zo iemand in belgie is want wa gade anders doen als het kapot is he???

als gij toch weet da ge ALTIJD onder de minimum prijs zit te bieden WAT NI MAG moete nog geen moeite doen om te replien op die thread.

en euhm ja laten we vooral zo beginne he, denk aan u medefora members.

en ik maak GEEN reklame, massman had da gepost!

nu zallek rustig van de pc wandelen en genieten van het goede weer.

btw als ge het nog ni zou weten maar als gij iets koopt in de winkel en gij verkoopt da hier voor een meerprijs is da ook ILLEGAAL. tnx

SHFT
10 juni 2006, 22:08
Ik hoor toch niemand klagen over jort... En das geen verdoken handel imo :x das gewoon een bijverdienste!!

Ontopic: Interessante artikelen wat je aanbiedt vooral die vapochill!

Free upke!!

Hungry®
10 juni 2006, 22:08
stop ne keer die gast zijnen thread te verzieken. Hoe is dat nu mogelijk? :(

Shaidar
10 juni 2006, 22:15
Argh. Hebt ge geen PCIe bord om daar onder te steken? :)

'Willis'
10 juni 2006, 22:24
Argh. Hebt ge geen PCIe bord om daar onder te steken? :)
p4glx voor 69€ in germany ;)

donmarco
11 juni 2006, 00:36
stop ne keer die gast zijnen thread te verzieken. Hoe is dat nu mogelijk? :(

groot gelijk hebt ge... zeveren doet ge maar op msn...

en 250 euro als bod op die kit... is echt wel veeeeel te weinig.. die cpu alleen al is een prachtig ding.. en samen met dat mobo en de vapochill kunt ge die - volgens artikels - oc'en tot over de 3 GHz.. En dan is het zijn geld echt wel waard.

en brechtvm: als uw budget te laag is antwoord dan nie op deze thread aub.. en hoe wilt ge nu in godsnaam alleen de cpu en het mobo hebben.. daar zijt ge nog nix mee moet ge weten. Want de cpu is S479 en t mobo is S478 --> daarmee noemt dat ne adaptor.. om daar een pinneke bij te zetten. hehe...

dus gelieve geen zinloze replies te doen.. enkel vragen zijn welkom en biedingen en gene zever.

dank u.

Mvg, Marco.

blind_ripper
11 juni 2006, 07:27
groot gelijk hebt ge... zeveren doet ge maar op msn...

en 250 euro als bod op die kit... is echt wel veeeeel te weinig.. die cpu alleen al is een prachtig ding.. en samen met dat mobo en de vapochill kunt ge die - volgens artikels - oc'en tot over de 3 GHz.. En dan is het zijn geld echt wel waard.

en brechtvm: als uw budget te laag is antwoord dan nie op deze thread aub.. en hoe wilt ge nu in godsnaam alleen de cpu en het mobo hebben.. daar zijt ge nog nix mee moet ge weten. Want de cpu is S479 en t mobo is S478 --> daarmee noemt dat ne adaptor.. om daar een pinneke bij te zetten. hehe...

dus gelieve geen zinloze replies te doen.. enkel vragen zijn welkom en biedingen en gene zever.

dank u.

Mvg, Marco.

meeste doen 3ghz op stock air ;)
is idd geen goed koop speeltje :)

good luck

donmarco
11 juni 2006, 12:02
met aangepaste converter en aangepast mobo komt ge met moeite door schommelingen in de Vcore voltage boven de 235 FSB uit...

gewoon met air krijgt ge der maximaal 3.0 GHz uit, maar dan zijn er nog verschillende factoren die dat beinvloeden. Dan moet ge stabiele goede voeding hebben.. maja, da's allemaal experimenteren he..

2.63 is ook al genoeg voor te gamen... echt! ik haal op die snelheid met men Geforce 6800LE oc'ed en unlocked op 3dmark03 +13000 punten..

standaard x800xt haalt ook ongeveer rond de 13000 punten. en die kost heel wat meer dan die geforce.

Dit systeem is gebruikt voor te gamen, en nie voor te oc'en. Het hoogste wat ik eruit heb gehaald is 2.8GHz op air en superpi 27s !!! shotje van superpi

http://www.dropshots.com/day.php?userid=126934&cdate=20060610&ctime=195014

yuuuuuw

donmarco
11 juni 2006, 12:03
Het is een engineering sample, was k vergeten te zeggen.

met aangepaste converter en aangepast mobo komt ge met moeite door schommelingen in de Vcore voltage boven de 235 FSB uit...

gewoon met air krijgt ge der maximaal 3.0 GHz uit, maar dan zijn er nog verschillende factoren die dat beinvloeden. Dan moet ge stabiele goede voeding hebben.. maja, da's allemaal experimenteren he..

2.63 is ook al genoeg voor te gamen... echt! ik haal op die snelheid met men Geforce 6800LE oc'ed en unlocked op 3dmark03 +13000 punten..

standaard x800xt haalt ook ongeveer rond de 13000 punten. en die kost heel wat meer dan die geforce.

Dit systeem is gebruikt voor te gamen, en nie voor te oc'en. Het hoogste wat ik eruit heb gehaald is 2.8GHz op air en superpi 27s !!! shotje van superpi

http://www.dropshots.com/day.php?userid=126934&cdate=20060610&ctime=195014

yuuuuuw

brechtvm
11 juni 2006, 12:08
vanwaar ben je ? en hoelang loopt dit nog ?
mss dat ik binnen een week ofzo toch dit bedrag (meeneemprijs) kan géven :)

donmarco
11 juni 2006, 12:35
Ik ben van Bree

Dit loopt zo lang totdat iemand met een goede prijs op de proppen komt..

yuuuw

brechtvm
11 juni 2006, 12:39
edit :
... misverstand ...

edit 2 :
oké, ik zal je op de hoogte houden :)

donmarco
11 juni 2006, 12:47
excuseer, khad t te laat gezien heb men post aangepast..

Men mag ondertussen wel nog blijven bieden he...

yuuw

rut-her
15 juni 2006, 11:43
hallo

Ik ben wel geinteresseerd in de CPU.
Wat is de prijs voor de CPU alleen?

grtz

brechtvm
15 juni 2006, 11:54
en ik heb interesse in de convertor + mobo ;)

donmarco
15 juni 2006, 13:46
hoi

dit is wel interessant. ben ik misschien toch nog alles kwijt..

@ rut-her --> Dus de CPU mag weg voor 350 euro.. maar als dat teveel doe maar een goed bod..

@ brechtvm --> Mobo en converter mogen weg voor 150 euro

Ik doe het enkel weg als jullie beiden kopen.. anders zit k hier met een cpu of mobo waar k nie veel aan heb.

Mvg, Marco..

donmarco
15 juni 2006, 15:52
[edit by schep]

allez kom, kdoe er 10 euro vanaf: 140 euro..

brechtvm
15 juni 2006, 15:53
120€ = direct verkocht :)
(indien ik die cpu van willis heb)

donmarco
15 juni 2006, 16:01
sorry. [edit by schep]

schep
15 juni 2006, 16:12
ik heb hier ff wa gekuist, al diegenen die hier in de thread aan 't replyen waren, die wisten allemaal dat vergelijken met buitenlandse shops of ebay niet toegestaan is. Laat dit een waarschuwing zijn.

rut-her
16 juni 2006, 11:43
Kan je mij eens het processornummer geven van die 780? iets in de aard van SL7XX.

300 euro wil ik je der wel voor geven, inclusief verzending

rut-her
16 juni 2006, 18:05
Ik vermoed dat het SL7VB zal zijn...

piotke
16 juni 2006, 18:34
Kan je mij eens het processornummer geven van die 780? iets in de aard van SL7XX.

300 euro wil ik je der wel voor geven, inclusief verzending

Het is een engineering sample, was k vergeten te zeggen.

Es hebben geen sspec code.

Moes
16 juni 2006, 18:53
bod van 150 incl op mobo en convertor

rut-her
16 juni 2006, 20:33
Dan denk ik niet dat ik hem ga kopen. Kwas al ni zeker of mijn mobo een 770, laat staan een 780 zou ondersteune. En alst dan ni werkt ist vo mij misschien moeilijker om een engineering sample verder te verkopen.

Grtz

piotke
16 juni 2006, 20:48
welk mobo heb je ?

donmarco
16 juni 2006, 21:40
bod van 150 incl op mobo en convertor

Ik heb met hystrix al wat pm's gestuurd over een eventuele ruil.. als hij het laat afweten pm ik je. ok?

yuuuw

brechtvm
16 juni 2006, 23:03
ik heb nog steeds interesse in dat mobo en convertor ook..
mss in de volledige setup ook, ten laatste volgende week kan ik een vast, definitief, bindend bod plaatsen.. (hangt af van een andere zaak die wat vertraging opgelopen heeft)

donmarco
16 juni 2006, 23:08
De ruil heeft voorrang want ik wil zo snel mogelijk van mijn materiaal af en een andere pc hebben...

definitief bindend bod , daar versta ik onder de meeneemprijs dus..

yuuuw

brechtvm
16 juni 2006, 23:11
dus met andere woorden: den boel is -zo goed als- verkocht aan hystrix ? ;)

donmarco
16 juni 2006, 23:53
zo goed als... als em akkoord gaat wel ja.. kzal dan posten

brechtvm
16 juni 2006, 23:57
mja oké, nevermind..kzoek wel naar ander geweld dan :p

rut-her
17 juni 2006, 10:47
welk mobo heb je ?

P50 EA0, van fujitsu siemens