PDA

Volledige versie bekijken : Eventuele verkoop van carputer

ThEScReW
7 juni 2006, 20:17
Hoi,

Ik denk eraan mijn caarputer te verkopen en over te stappen op een kenwood navigatiesysteem.

Heeft iemand interesse in onderstaand systeem ?

Carputer (http://www.markieshome.nl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=135)

Voeding : chieftec 340 W

Omvormer : Velleman 300 W

Moederbord : Asus P4T skt 423

CPU : Intel P4 1.3 Ghz

Geheugen : Samsung RIMM Ram 4*64

Geluidskaart : Creative X-Fi Xtreme Music

Wifi kaart : Sweex 10 Mbps

VGA kaart : Nvidia Geforce mx440

DVD speler : BENQ

Harde schijf : Maxtor 80 gb 7200/min

Bluetooth : Belkin USB stick

GPS Ontvanger : Xaiox WONDE-XL

Touchscreen : Lilleput 7"

GSM : Qtek S100

Houder voor GSM : Brodit

Ik zou de luidsprekers houden alsook de woofer en de rode versterker. De grijze versterker en al de rest kan de deur uit.

Jullie kunnen je mening geven. Qua prijs valt alles te bespreken, kheb er geen idee van.

greetzz

Quinstar
7 juni 2006, 23:25
Wat vraag je voor je Ts, Belkin-stick en X-fi kaart? Ik zoek nog onderdelen voor mn carpc... :D
Kan je prijzen apart en samen geven?

Thx!

Vladimirvlad
8 juni 2006, 09:35
? Waarom plaatst ge nu een pc in een auto ??? WTF ?

Quinstar
8 juni 2006, 09:57
Mp3-gps-bluetooth-achteruitrijcamera-motormanagement-...
Pc is goedkoper dan al die systemen apart en goedkoop uit te breiden.

-Greetz-

ThEScReW
8 juni 2006, 12:21
ts dacht ik aan 175, belkin 15 € en x-fi zou ik liever houden, kheb ze nog maar 3 weken en het is echt een superkaartje die je volgens mij voor geen geldige reden kunt wegdoen ;)

swamp
8 juni 2006, 13:02
*offtoppic*
Mooi weggestoken:-),Maar ik zie dat je harde schijf ook gewoon aan de plank hangt zonder iets tussen. Had je soms geen problemen bij verkeersdrempels dat pc blokeerde?

brechtvm
8 juni 2006, 13:13
*offtoppic*
Mooi weggestoken:-),Maar ik zie dat je harde schijf ook gewoon aan de plank hangt zonder iets tussen. Had je soms geen problemen bij verkeersdrempels dat pc blokeerde?
lijkt me ook niet gezond...
beter met 'rekkers' ophangen...
alst een laptop schijfke zou zijn, kan dat al wat meer schokken verdragen maarja...

kristof.niesen
8 juni 2006, 17:14
mobo en cpu
20 euron inclusief

ThEScReW
8 juni 2006, 18:17
lijkt me ook niet gezond...
beter met 'rekkers' ophangen...
alst een laptop schijfke zou zijn, kan dat al wat meer schokken verdragen maarja...
Lol, met rekkers, het zou nogal gaan dansen.

Het zit zo : een harde schijf kan tegen veel, al zou je dat niet denken. Een ronddraaiende schijf en de platters hebben geen gevoel als de schijf vertikaal hangt, je mag zoveel op en neer bewegen als je maar wil en zo snel en zo traag ook want een harde schijf kan normaal 2G zeker aan.
Zolang de harde schijf geen heel korte schokken krijgt is dat geen probleem. Een wagen kan nooit harde schokken veroorzaken bij normaal rijgedrag, allé een treffelijke wagen toch niet. Tenzij je een oude wagen hebt en je carputer in de tableau weg werkt, dan kan dat wel.

Een laptopharde schijf is net hetzelfdfe als een gewone hd maar ze is kleiner en draait trager waardoor de schokeffecten op het einde van de kortere platters veel minder zijn.

shorty_911
8 juni 2006, 20:07
wat is de richtprijs voor de Omvormer : Velleman 300 W

eventueel een foto beschikbaar?

ThEScReW
8 juni 2006, 20:28
dacht aan een 50 € een foto staat op de meedio.be site of de markieshome.nl

eapresley2
8 juni 2006, 21:21
150 op de lilliput

vanrumst
9 juni 2006, 10:28
voor die omvormer:

die omvormer zou voor mij het volgende moeten kunnen: binnenkort rijden wij met een camionette wa rond op reis, nu zou ik daar gebruik van willen maken voor gsm op te laden etc. Ik veronderstel dat dit hiervoor perfect gebruikt kan worden?

Is da makkelijk aan te sluiten? op wa sluit ge da just aan?

ThEScReW
9 juni 2006, 12:08
voor die omvormer:

die omvormer zou voor mij het volgende moeten kunnen: binnenkort rijden wij met een camionette wa rond op reis, nu zou ik daar gebruik van willen maken voor gsm op te laden etc. Ik veronderstel dat dit hiervoor perfect gebruikt kan worden?

Is da makkelijk aan te sluiten? op wa sluit ge da just aan?
tuurlijk gewoon op de sigarettenaansteker

En verkoop gaat pas door als alles verkocht kan worden

vanrumst
9 juni 2006, 12:19
nieuwprijs is 66 euro heb ik gezien
da weegt wel wat zeker (voor verzending)

DeNB3rt
9 juni 2006, 14:02
schoon prijsje voor die gps+TS samen?

Petzolinni
9 juni 2006, 21:22
heb ook wel intresse in gps plus TS
die gsm houder passen daar nog andere gsms in?
heb zelf een P910i sony erricson.