PDA

Volledige versie bekijken : 3x 18GB IBM Ultrastar U160 SCSI schijven

breeeze
7 juni 2006, 18:34
ik heb 3 stuks liggen van volgende schijf:

IBM Ultrastar 80P U160
DPSS-318350
18,2GB capaciteit
RPM: 7200
Datum: JUN-2000

Prijs per stuk:
Minimumprijs: 15 euro
Meeneemprijs: 20 euro

boden op alledrie de schijven krijgen voorrang, ophaling in gent krijgt voorkeur, verzenden is ook mogelijk (verzendkosten koper..)

staat ook op tones: http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?t=41342

breeeze
8 juni 2006, 21:53
en up nummer 1

koen3890
9 juni 2006, 11:18
is da scsi 3?
sorry voor stomme vraag

breeeze
9 juni 2006, 11:28
SCSI-3 =40MBps
Ultra 3 (of U160)= 160MBps
Wel vermelden dat een Ultra3 SCSI disk backwards compatible is met SCSI-3 controller...

Petzolinni
9 juni 2006, 17:34
als ik me niet vergis zijn toch zo van die brede aansluitingen voeding en data ineen?
en hot swappable of vergis ik me hier?

breeeze
9 juni 2006, 17:44
inderdaad, 80P aansluiting (zonder voeding is 68P + aparte stekker voor voeding) en idd ook hot-swappable

Jada
9 juni 2006, 19:39
50€! (3 x 15€ + 5€ verzendingskosten)

breeeze
11 juni 2006, 18:36
check PM Jada

XjefkeX
11 juni 2006, 19:07
3x20€ +verzending

breeeze
11 juni 2006, 19:14
meeneemprijs is geboden, PM is onderweg XjefkeX

Jada
12 juni 2006, 07:50
Eh, betaling is doorgevoerd direct nadat ik uw PM kreeg, ik denk dat XjefkeX iets te laat is. :)

breeeze
12 juni 2006, 09:43
Communicatie is de boodschap! ik heb niets van PM terug ontvangen met bevestiging of iets dergelijk, en aangezien XjefkeX de eerste is die mijn PM positief beantwoordde, gaan de schijven naar hem, ik stort het geld wel terug hoor Jada ;)

breeeze
12 juni 2006, 12:35
WTF :eek: En dat gaat zomaar?
LOL:crazy:

snap ff niet wat het probleem is...het is toch logisch dat je antwoord geeft op een PM?? in een ander topic is ook iemand die een hoogste bod heeft op een CPU die ik verkoop, heb al 3 PM's gezonden, maar totaal niets van reactie, vind je dat normaal? ik kan toch niet ruiken wat die andere doet en vind het dan ook normaal dat er op een normale manier moet gecommuniceerd worden. Ik heb zo de indruk dat velen nogal wat moeite hebben om op een deftige manier te communiceren, vooral op een niet-professioneel niveau merk je heel wat moeilijkheden. Gelukkig zijn hiervoor regels (op dit forum) + waarden en normen algemeen aanvaard binnen de maatschappij waarop ik mij beroep indien een voorval zich voordoet. Ik versta dan ook totaal niet vanwaar de verontwaardiging/reactie die Bavert hier geeft, het was aan Jada om iets te laten horen, hij deed het niet, schreef toch geld over, ik stort het wel terug, toch logisch?!

breeeze
12 juni 2006, 13:18
der is hier niet echt iets aan uit te vechten, simpele afspraken das alles, moest het echt zijn dat iedereen hier op dit forum op exact dezelfde manier handelt, dan versta ik het nog wel dat je het "raar" vindt hoor Bavert, maar bij de ene hoor je direct iets en bij de andere niets, daarom liet ik topic open,(kreeg geen reactie van Jada op PM) 2 dagen later vraag ik via topic dat hij zen PM zou checken....en dan kreeg ik een reactie van XjefkeX en binnen een half uur was alles in orde, overschrijving was doorgevoerd, ik had zijn adresgegevens (wat ik van Jada zelfs niet ontving toen hij ontdekte dat door nalatigheid iemand hem voor was..) zelfs het pakje voor kilopost is al klaar met sticker erop om te verzenden, en dat noem je raar?!!!!!!

XjefkeX
12 juni 2006, 18:19
yoyo

had nergens gelezen dat schijven al verkocht waren
vandaar mijn bod

groetjes

Jada
13 juni 2006, 21:59
Euh, bs hoor breeeze, ik zit middenin mijn examenperiode, ik verwacht als een afspraak gemaakt wordt dat die ook wordt nagekomen. (ook al is het via pm)
Het is niet omdat iemand sneller antwoord dan mij dat de vorige deal ineens afspringt. Belachelijk, maar de moeite niet voor een blacklist. Alvast geen deals meer tussen ons.

@ Xjefkex: het is niet uw fout, het is de topicstarter die had moeten replyen in het topic. In de PM stond klaar en duidelijk, 'deal, stort het geld maar, '. (in feite moest ik zelfs niet replyen, als het geld maar op zijn rekening verscheen)

breeeze
13 juni 2006, 22:40
met alle respect hoor jada, maar je gaat ervan uit dat iedereen op dezelfde manier reageert, zoals ik al eerder zei zijn er altijd van die leukerds die op vanalles bieden en niets laten horen, niet na 3 PM's/emails en weet ik nog veel wat. Als je iets koopt zorg dan dat er gecommuniceerd wordt daarover, ik zit zelf ook in examenperiode en zet mij toch in voor de topics die ik post, dat jij dat niet kan, kan goed zijn, maar dan verwacht ik ook dat je niet begint te bieden op weet ik veel wat als je niet in staat bent om iets correct af te handelen

en in mijn woordenboek staat nog altijd dat een afspraak van 2 kanten moet komen, ik heb NIETS van bevestiging gekregen na 2 PM's en 2 dagen wachten...logisch toch dat ik dan topic naarboven kick en er vanuit ga dat je direct na je bieden afhaakte (het zou dom en naief zijn van me om het tegendeel te denken, zeker op een forum als dit waar om de haverklap geboden wordt en je dan niets meer te horen krijgt van de bieder)

Als je dergelijke automatisatie zoekt, ga dan naar het betaalde ebay, daar gaat alles automatisch, maar daar moet je ook niet zitten zagen over "ik zit midden in examenperiode" als je een negatieve feedback krijgt!

schep
13 juni 2006, 22:53
heb ff wat offtopic verwijderd.

Er is hier idd sprake van misverstanden, ik geloof niet dat er kwaad opzet in 't spel is van beide partijen. Feit is wel dat je best even laat melden in de thread dat het verkocht is, zodat er geen boden meer volgen. Hopelijk kunnen jullie dit onderling nog oplossen op een fatsoenlijke manier. De firma dankt u.

candycrash
13 juni 2006, 23:40
sorry spank me als het niet mag

voor degenen die de schijven aan zijn neus zag voorbij gaan
ik heb nog 5 futjisu schijven liggen
http://users.pandora.be/ccrash/screenshots/Te%20koop/tekoop/PIC_0754.JPG

zijn wel ultra2 18gb

edit : k laat maar zijn 68pin geen 80