PDA

Volledige versie bekijken : [TK] Acer Aspire 2012WLCi

petite
5 juni 2006, 17:39
Te koop:

Notebook van Acer, met Intel Centrino Mobile Technology. Deze laptop heeft een internet draadloze netwerkkaart, SD-lezer.

Hij komt met Windows XP professional (Service Pack 2), Office 2003, en andere standaardsoftware. Met zijn Directx9.0 beelkaart is hij uitstekend geschikt om games te spelen (Half Life 2, World of Warcraft, ...).

onderdelen:
Intel Pentium M 1.5GHz
Intel 855GME chipset
Intel PRO/Wireless 2200BG(802.11b/g WLAN)
15.4" WXGA TFT LCD
40GB Ultra DMA-100 HDD
DVD/CD-RW combo drive
512MB DDR SDRAM
Graphics by ATI MOBILITY RADEON 9700 (64MB)

foto: hier (http://www.aranea.be/files/aspire/IMGP0117b.JPG)

deze laptop is al 1,5 jaar oud, dus de garantie is vervallen.

startprijs: €500
afhaalprijs: €600

Kom leveren tegen betaling.

Art
5 juni 2006, 21:44
Effe de niet relevante dingen gedelete en zo kan de verkoop deftig doorgaan.
Enige discussie moet maar in pm gebeuren.

gerbie
5 juni 2006, 22:16
Ik heb deze laptop een tijdje geleden ook op het forum gezien.
Toen had hij echter nog krassen :naughty:

link (http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=419238)
foto van laptop met krassen (http://www.aranea.be/files/aspire/IMGP0109b.JPG)

Subtiel vergeten te vermelden???

petite
5 juni 2006, 23:12
Ik heb deze laptop een tijdje geleden ook op het forum gezien.
Toen had hij echter nog krassen :naughty:

link (http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=419238)
foto van laptop met krassen (http://www.aranea.be/files/aspire/IMGP0109b.JPG)

Subtiel vergeten te vermelden???

Niets subtiel vergeten te vermelden, maar mensen zagen te veel om onnodige feiten. Ik heb echt geen zin om elke keer de opmerking te maken dat de krassen op de foto erger overkomen dan ze in werkelijkheid zijn.

Dit komt omdat de notebook een reflecterende laag heeft bovenaan, als je dan met een flits foto's gaat trekken, dan komen de krassen er echt volledig uit.

Om een vergelijking te maken heb ik nog een foto getrokken zonder flits:

met (http://www.aranea.be/files/aspire/IMGP0109b.JPG) - zonder (http://www.aranea.be/files/aspire/HPIM2840.JPG)

Ik weet dat de foto zonder flits vrij wazig is, dit komt omdat de camera waarmee ik de foto getrokken heb blijkbaar last heeft met weinig belichting... Nu zit ik momenteel niet thuis en heb ik dus enkel toegang tot een bagger camera van iemand hier in de omgeving. Maar ik zal binnekort (als ik thuis nog eens passeer) een deftige foto doorsturen van de cover zonder flits.

Trouwens, je koopt jezelf geen nieuwe notebook, maar een tweedehands. Ik zou het persoonlijk veel erger vinden moest het muispad volhangen met vet, zodat je daarmee niet meer kon werken. Of dat het toetsenbord het niet meer toeliet om makkelijk te typen. Stel dat de speakers stuk zijn, en je continue een storend geluid hoort bij het afspelen van je muziek. Dit zijn irriterende problemen die een product echt doen dalen in waarde, maar geen problemen waar deze notebook last van heeft. En een tweedehandsproduct, vooral een notebook (die reist veel) komt natuurlijk met wat krasjes. (gelukkig niet op het scherm)

gerbie
5 juni 2006, 23:27
Mag er ook onder de startprijs geboden worden? Ik vind die iets te hoog door die krassen.
Zoja, 400 euro

petite
5 juni 2006, 23:37
Mag er ook onder de startprijs geboden worden? Ik vind die iets te hoog door die krassen.
Zoja, 400 euro

Je mag proberen, ik ga er alleen niet op in :p. Als je zo veel problemen hebt met die krassen, zoek dan ergens een andere notebook. Maar kom er hier niet meer over zagen aub.

gerbie
6 juni 2006, 00:28
Ik heb niet zo veel problemen met die krassen hoor. Ze zorgen er gewoon voor dat die laptop in mijn ogen dan minder waard is.
Het enige wat ik gedaan heb is gemeld dat je laptop krassen heeft (dit vond jij blijkbaar niet de moeite om te melden) en ik heb een bod gedaan. Ik heb dit bod ook gemotiveerd. Ik was absoluut niet aan het zagen... nu misschien wel :-)

Vriendelijkheid stellen potentiële kopers altijd op prijs. Ik zal je uitspattingen door de vingers zien; ik heb nog altijd interesse en wacht de komende boden af.

petite
6 juni 2006, 07:53
Ik heb niet zo veel problemen met die krassen hoor. Ze zorgen er gewoon voor dat die laptop in mijn ogen dan minder waard is.
Het enige wat ik gedaan heb is gemeld dat je laptop krassen heeft (dit vond jij blijkbaar niet de moeite om te melden) en ik heb een bod gedaan. Ik heb dit bod ook gemotiveerd. Ik was absoluut niet aan het zagen... nu misschien wel :-)

Ik stel jouw inzet om deze thread continue bovenaan in de lijst te houden ten zeerste op prijs.

Jammer genoeg heb je niet boven de minimumprijs geboden en kom je dus niet in aanmerking als potentiële koper.

edit:

Vriendelijkheid stellen potentiële kopers altijd op prijs. Ik zal je uitspattingen door de vingers zien; ik heb nog altijd interesse en wacht de komende boden af.
???
Kan je me even naar de uitspattingen verwijzen ? Vriendelijkheid moet je trouwens verdienen. Dat krijgt ge niet als je eerst mijn product de grond in boort om daarna voor jezelf een bod uit te brengen.

Daar komt dan nog bij dat je mijn argumentatie volledig negeert.

BieElewaut
6 juni 2006, 11:39
Wat is het gewicht van deze laptop? Heb je het OS nieuw geïnstalleerd? Zitten de installatie/ recovery CD roms er bij? Draagtas?

petite
6 juni 2006, 11:45
Wat is het gewicht van deze laptop?
3 kg

Heb je het OS nieuw geïnstalleerd?
Yep, en de schijf onderverdeel onder 2 partities van 20 GB. Er zijn 2 gebruikers aanwezig, bij aankoop delete ik de gebruiker waar ik momenteel met werk.

Zitten de installatie/ recovery CD roms er bij? Draagtas?
De install disc, recovery CD rom, manual, enz, zitten er allemaal nog bij.

MrMorePhun
6 juni 2006, 13:30
450 eurokes

gerbie
6 juni 2006, 14:11
Wanneer sluit je af? Hoeveel kost het om het te laten brengen tot Leuven (station)?

PS: het is niet mijn bedoeling om je product de grond in te boren; anders zou ik het toch ook niet willen kopen! Laten we de discussie hierbij afsluiten :-)

petite
6 juni 2006, 14:42
Wanneer sluit je af? Hoeveel kost het om het te laten brengen tot Leuven (station)?

Ik sluit pas eind volgende week (vrijdag 16 juni) af. Het kan zijn dat er vroeger wordt afgesloten, als ik te veel bump :D (maximum 3 bumps), of als iemand de meeneemprijs haalt.

De prijs voor levering, kan ter discussie staan op de moment van verkoop. (waarschijnlijk is dit gewoon de prijs voor een treinticket, of de benzineprijs voor het aantal kilometers)

@MrMorePhun: Jij hebt momenteel het hoogste bod. De kans zit er wel in dat ik je bod uiteindelijk ga negeren, aangezien je niet aan de startprijs komt. En omdat ik het geld nog niet direct nodig heb, kan ik nog wel even wachten op een potentiële koper ;-). Maar toch bedankt om te bieden !

gregory969
7 juni 2006, 17:25
YU ede die laptop nog zo ja add me op msn csbanan@hotmail.com

BieElewaut
7 juni 2006, 19:29
Indien je vroeger kan afsluiten dan koop ik deze voor 500 euro, en ik kom hem vrijdag of zaterdag zelf ophalen?
Laat je mij iets weten?

petite
8 juni 2006, 00:00
Indien je vroeger kan afsluiten dan koop ik deze voor 500 euro, en ik kom hem vrijdag of zaterdag zelf ophalen?
Laat je mij iets weten?

Goed, ik sluit af op vrijdagavond om 22u.

petite
8 juni 2006, 00:02
dubbelpost

Gert1
8 juni 2006, 12:28
@ threadstarter: ik zal eens zien of ik aan een nieuwe bovenkant graak (zonder krassen) dan kan je die er op zetten en dan is hij terug meer waard!!

GigaTexel
8 juni 2006, 16:10
ik heb dezelfde, allen de WLMi, met grotere HD
heb ook last van die krassen bovenaan

superlaptop trouwens

petite
8 juni 2006, 22:49
@ threadstarter: ik zal eens zien of ik aan een nieuwe bovenkant graak (zonder krassen) dan kan je die er op zetten en dan is hij terug meer waard!!
Rox ! Alvast bedankt ;)

ik heb dezelfde, allen de WLMi, met grotere HD
heb ook last van die krassen bovenaan

superlaptop trouwens
Bedankt voor de feedback !

petite
9 juni 2006, 15:04
Correctie: Er zit dus GEEN draagtas bij (voor de mensen die dachten van wel)

petite
9 juni 2006, 21:09
Op aanvraag van één van de bieders, wordt de afsluitdatum met 1 dag uitgesteld. Zaterdag om 22u, sluit ik de verkoop af.

Alucard
10 juni 2006, 21:44
525 euro

gerbie
10 juni 2006, 21:59
530 euro + bijbetaling voor levering naar Leuven! (nog overeen te komen)

Alucard
10 juni 2006, 22:00
550 Euro

gerbie
10 juni 2006, 22:00
Heb ik nu verloren?

Alucard
10 juni 2006, 22:01
Ik kom er om!

petite
10 juni 2006, 22:21
Aangezien dit wel ff spannend was heb ik toch even de tijd genomen om de regels te lezen...

Blijkbaar heb je na het laatste bod 10 minuten de kans om te overbieden, als dit niet gebeurd, geldt het laatste bod. Ook is het bod van 550 blijkbaar binnen de tijdslimiet...

De laptop gaat dus naar Alucard.

Alucard
10 juni 2006, 22:22
Yessss :) Petite, verwacht u aan ne pm.

gerbie
10 juni 2006, 22:55
Yep, had 't ondetussen ook nog eens opgezocht!
Ale, proficiat met de aankoop.
Jammer, maar helaas voor mij! :)