PDA

Volledige versie bekijken : ATI 9800PRo AGP + zalman cooler & ram heatsinks

chris7ophe
31 mei 2006, 23:57
Saphire 9800 Pro 128Mb
Ram heatsinks van Zalman
VGA cooler koper Zalman

weg wegens overstap PCIExpress

ik dacht zo rond de 75€

bieden maar

Forceflow
1 juni 2006, 16:06
Is die kaart ooit OC'ed geweest ?

bernardo
1 juni 2006, 17:29
Is die 9800pro veel beter als de geforce 4 ti4200 en is dit de moeite om te kopen.
Zou ik nieuwe voeding moeten steken als ik deze aankoop ik heb nu 250 w, anders heb ik misschien wel interresse.

brechtvm
1 juni 2006, 17:30
indien ti4200 met 128mb :
dan denk ik het niet nee..
ie zal "iets" beter zijn...
maar niet "merkbaar"

// update : blijkbaar was mn gedacht verkeerd :s...kheb hier ti4200 zitte, en heb 9800 gehad, en leek me niet zo'n verschil..maarja :) my mistake :) \\

PsYmon
1 juni 2006, 17:30
9800pro is stuk beter ja, maar of uw 250 watt voeding die gaat trekken, dat weet ik niet zeker

tomvanhouche
1 juni 2006, 17:47
9800pro is vele malen beter als ti 4200

toch minstens 300watt nemen hangt natuurlijk ook van de rest van u systeem af

chris7ophe
1 juni 2006, 18:10
bij mijn weten nooit overgeclocked geweest.

PS: veel sneller als een 4200TI natuurlijk

bernardo
1 juni 2006, 19:33
Ik ben wel geinterresseerd in die vga
men pc is 2.66 ghz , 1 gig ram , dvd writer en ne dvd burner, muis, 1 harde schuif, toetsenbord, boxe, headset.

http://www.extreme.outervision.com/psucalculator.jsp
Met dit programma kom ik op 259wat ofzo, is dit te doen of niet met 250 watt voeding van fortron.

Ik ken ni zoveel van pc, maar zou het me zelf lukke om die vga der in te plaatsen of zou ik dit aan een winkel moeten overlaten?
Ik heb wel zelf al eens ram vervangen, dvd writer geplaats en nog van die klein dingskes.

ALs dit allemaal voor mij in orde is wil ik je kaart zeker kopen.

Zou ge is fotos kunne trekken van de kaart??

chris7ophe
1 juni 2006, 19:58
fotos

voorkant (http://users.telenet.be/chris7ophe/ati9800_2.jpg)

achterkant (http://users.telenet.be/chris7ophe/ati9800_1.jpg)

mvg

Devestator
1 juni 2006, 20:00
250 Watt is op zich al redelijk licht voor de setup die je hebt. Het kan zijn dat hij het net trekt, maar ik zou toch -ookal koop je zelfs de kaar niet- je voeding upgraden naar 350 watt. Zo een voeding kost heus zoveel niet.

brechtvm
1 juni 2006, 20:00
:offtopic:
waarom plaats je al die coolers als je die toch niet overclocked ?
die kaart is genoeg gekoeld op stock speeds hoor :)

chris7ophe
1 juni 2006, 20:11
aangezien de stock cooler teveel herrie maakte, vervangen door zalman (de enigste die ik vond die erop paste, duur grapje, maar ik houd niet van veel herrie)

snot
1 juni 2006, 20:29
effe op gang trekken
€45

CAPS
1 juni 2006, 21:28
Ik ben wel geinterresseerd in die vga
men pc is 2.66 ghz , 1 gig ram , dvd writer en ne dvd burner, muis, 1 harde schuif, toetsenbord, boxe, headset.

http://www.extreme.outervision.com/psucalculator.jsp
Met dit programma kom ik op 259wat ofzo, is dit te doen of niet met 250 watt voeding van fortron.

Ik ken ni zoveel van pc, maar zou het me zelf lukke om die vga der in te plaatsen of zou ik dit aan een winkel moeten overlaten?
Ik heb wel zelf al eens ram vervangen, dvd writer geplaats en nog van die klein dingskes.

ALs dit allemaal voor mij in orde is wil ik je kaart zeker kopen.

Zou ge is fotos kunne trekken van de kaart??

Bern zeker kopen ! Dit is makkelijk te vervangen je maakt je molex ( als er die is ) van je vorige kaart los , dan het vijsje ( als het vast gevijst is in het slotje van je case ) dan gwn stilletjes trekken , dan op de omgekeerde manier de andere erin zetten ;)

Greetzz :love:

PsYmon
1 juni 2006, 21:33
75 euro
edit: installeren is niet zo moeilijk hoor. Wel wat moeilijk uit te leggen via een pc :)

PsYmon
1 juni 2006, 21:38
te laat

Niets houdt u tegen over te bieden hoor :)
Zijn prijs is een richtprijs, geen meeneemprijs.

chris7ophe
1 juni 2006, 21:54
Psymon, bod genoteerd ! (U bent een van mijn favoriete kopers laatste dagen ;-)

aan de rest idd er is geen meeneemprijs, maar psymon zijn bod is zeer verleidelijk.Ik laat dit nog tot morgen openstaan en dat beschouw ik hem als verkocht !.

chris7ophe
1 juni 2006, 21:57
Je vergeet wel 1 belangrijk ding, eerst klepje van de agp poort openzetten of je trekt al meteen iets kapot :D, verder gewoon zien dat de stroom uitgetrokken is en je statische electriciteit ontladen is. (metalen kast aanraken bvb).

Bern zeker kopen ! Dit is makkelijk te vervangen je maakt je molex ( als er die is ) van je vorige kaart los , dan het vijsje ( als het vast gevijst is in het slotje van je case ) dan gwn stilletjes trekken , dan op de omgekeerde manier de andere erin zetten ;)

Greetzz :love:

bernardo
1 juni 2006, 23:37
Niets houdt u tegen over te bieden hoor :)
Zijn prijs is een richtprijs, geen meeneemprijs.

Ik weet het maar ik ga nu wss ne 6600gt kopen, omda ik dan bij nvidia blijf en nog nooit ati heb gehad. :)

Edit: merci forceflow, natte kussen

Forceflow
2 juni 2006, 10:53
Ik weet het maar ik ga nu wss ne 6600gt kopen, omda ik dan bij intel blijf en nog nooit ati heb gehad. :)

Correctie: ge blijft dan bij Nvidia.

chris7ophe
3 juni 2006, 10:50
Psymon PM me voor afhandeling

CAPS
3 juni 2006, 13:48
Je vergeet wel 1 belangrijk ding, eerst klepje van de agp poort openzetten of je trekt al meteen iets kapot :D, verder gewoon zien dat de stroom uitgetrokken is en je statische electriciteit ontladen is. (metalen kast aanraken bvb).

Dat moet ik hier toch niet openzetten ;) gwn eruittrekken ;)