PDA

Volledige versie bekijken : High end laptop eventueel te koop

Anjooh
31 mei 2006, 15:14
Hoi,

wetende dat ik door hier even openhartig te zijn veel off-topic reply's ga krijgen, zal ik mij toch wagen om mijn verhaal te doen.

Ik heb het volgende voorgehad :

Vorige week heb ik een serieuze laptop gekocht :

Fujitsu Siemens Amilo 3438
Intel Centrino M780 533MHz 2,26GHz
2 GB Ram 533MHz
60GB S-ata
17” 1440x900 brightview scherm
DVD Dual layer brander
nVidia Geforce 6800 Ultra 256MB
Draadloos internet en gigalan wired LAN
Modem
4x USB
Firewire
Afstandbediening ingebouwd die je kan uitpluggen om de films/muziek af te spelen op de laptop zonder die op te starten
SD/Ms/MMc (pro/duo) smartcardreader
DVI uitgang
TV-out
Supergoede luidsprekers met subwoofer
Sneltoetsen om mail/i-net/favorieten/ventialator aan-uit te bedienen
Prachtige blauwe verlichting van de toetsen en lampen
Alle originele toebehoren (doos/lader/cdoms/boekjes/kabels+fiches) + tas

je kunt je al een goed beeld vormen van het kaliber van de laptop als je de specs eens overloopt. Battlefield 2 op full detail speel je met de vinger in de neus.

Maar toen ik er mee thuis kwam was mijn vriendin er niet echt mee opgezet dat ik die aankoop had gedaan zonder haar te consulteren (was dan ook een serieus bedrag). Na een paar dagen ruzie maken, ben ik het kotsbeu en wil ik hem eventueel te koop zetten en mag hij eventueel weg voor een goed bod (lees : als ik er niet al teveel op verlies). hij is dus een paar dagen oud en heeft mij (uit het hoofd) een goede 2200 euro gekost.

Het is een bom van een laptop en die draait echt wel superstil en is superkrachtig.

Emu
31 mei 2006, 15:27
Ok jij koopt zoiets zonder da uw vriendin da weet :oink: kan ze alleen maar geluk geven eigenlijk. Kunde hem niet meer inleveren bij de winkel?

Infinity3000
31 mei 2006, 15:33
Ok jij koopt zoiets zonder da uw vriendin da weet :oink: kan ze alleen maar geluk geven eigenlijk. Kunde hem niet meer inleveren bij de winkel?

??wtf?? nonsense Emu ... waar bemoeide u mee eigenlijk? uw post heeft nikske te maken met verkooptthread .. :naughty:

Anjooh
31 mei 2006, 15:33
En de eerste reply is al comment ..... (had ik eigenlijk iets anders verwacht)

;)

Ik krijg enkel een bon indien ik die binnen breng, maar ik heb de cash nodig.
Dus zal ik de laptop proberen te verkopen omdat die wss sneller zal verkopen dan een aankoopbon.

tarske
31 mei 2006, 16:12
Verdikke het moet weer eens niet lukken,heb net vorige week fujitsu laptop besteld en nu staat er ene tweedehands te koop,dju.
Ik ben ook nog ene aan't zoeken voor iemand anders maar ga zien of die geen interresse heeft in mijn andere dan doe ik hier misschien bod op !
ps:is de uwe nen 3438G
greetz

Anjooh
31 mei 2006, 16:33
idd is een 3438G

het is een bom van een laptop, en met die specs kan je een tijdje mee.

tarske
31 mei 2006, 17:21
idd is een 3438G

het is een bom van een laptop, en met die specs kan je een tijdje mee.

De G versie zeg je,is idd bom van laptop op voorwaarde dat hij geen last heeft van het gekende lagprobleem bij de g-reeks,dit is bij fujitsu bekend en er is nog steeds geen oplossing voor dus als hij dit niet heeft overweeg ik bod te doen,ik heb hier al 2 fujitsu siemens laptops staan dus ik ken dat merk al vrij goed,helaas ook hun gebreken
greetz

Anjooh
31 mei 2006, 17:24
en wanneer manifesteert dit lagprobleem zich?

want ik heb er persoonlijk nog niets aan opgemerkt (en heb al een tijdje zitten BF'en toen ik hem eens wilde testen)

Of bedoel je een andere soort lag?

grtz

edit : heb ondertussen ff gegoogled en je bedoelt de HD freeze.

Die heb ik nog geen enkele keer ondervonden en heb er wel al een paar uur na elkaar mee gewerkt.

tarske
31 mei 2006, 17:33
en wanneer manifesteert dit lagprobleem zich?

want ik heb er persoonlijk nog niets aan opgemerkt (en heb al een tijdje zitten BF'en toen ik hem eens wilde testen)

Of bedoel je een andere soort lag?

grtz

edit : heb ondertussen ff gegoogled en je bedoelt de HD freeze.

Die heb ik nog geen enkele keer ondervonden en heb er wel al een paar uur na elkaar mee gewerkt.

zie pm

Anjooh
31 mei 2006, 20:21
PM gecheckt, thx !!!

Anjooh
3 juni 2006, 19:24
effe uppen,

niemand interesse in een deftige laptop ?

grtz

Sneptje
3 juni 2006, 19:28
ge wilt nie ruile tegen een desktop met opleg zeker ?
edit : Laat maar , denk dak nie genoeg ga kunne op legge :D
sorry vo de post

SuPeRFunk
3 juni 2006, 19:31
Geef is uw beste prijs aub :)

Greetz

Anjooh
3 juni 2006, 19:55
@ Sonic : no prob mate

Je mag altijd een bod uitbrengen maar verwacht geen mirakels.

groetjes

SephirothSnake
3 juni 2006, 20:06
Check pm

Sneptje
3 juni 2006, 20:16
@ Sonic : no prob mate

Je mag altijd een bod uitbrengen maar verwacht geen mirakels.

groetjes

Nja ik heb maar een budget van 350 € en me pc is iets van 500 € waard .
Zie http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=420199 voor desktop , kheb eventueel nog een game cube en ps 2 maar zijde nie veel mee denk ik :d

Anjooh
3 juni 2006, 20:28
@ sonic : sorry maar ik kan er niets mee aanvangen

Sneptje
3 juni 2006, 20:39
@ sonic : sorry maar ik kan er niets mee aanvangen
had ik wel gedacht :p niet gezien dat u laptop zo duur was